Steun de dieren van het HDC

Steun de dieren van het HDC
Het is werelddierendag en speciaal voor alle dierenliefhebbers hebben wij een leuke actie. Met deze aanbieding help je direct de dieren in het Haags Dierencentrum die wachten op hun gouden mandje.

Wanneer jij gebruik maakt van de aanbieding doneren wij aan het Haags Dierencentrum 2 euro en jij krijgt 90% meer Munten dan wanneer je Munten koopt in de GamePoint Shop.

Het Haags Dierencentrum is het oudste en een van de grootste dierenopvangcentra binnen Nederland. Samen met hun vrijwilligers is het hun missie om voor iedere hond of kat de perfecte verzorging en leefomgeving te vinden die bij het dier past. Denk hierbij aan de opvang van thuisloze honden en katten, bijvoorbeeld wanneer er afstand van is gedaan of wanneer ze zwervend zijn aangetroffen. Wil je meer leren over de missie en aanpak van het HDC? Neem dan snel een kijkje op hun website: http://www.haagsdierencentrum.nl

Speel nu Bingo en steun de dieren!

PlusPuntje -
Leuke actie.
Wouter - 4 oktober, 2018 10:49
Dank je PlusPuntje.
Maak er een mooie dierendag van!
ron992 -
Leuke actie alleen jammer dat de mensen het moeten betalen en niet gp of gaan die 2 euro bij gp in de zak
Wouter - 4 oktober, 2018 10:45
Hoi Ron,

De 2 euro gaan juist naar het Haags Dierencentrum. We willen graag dat spelers zelf de optie hebben om mee te doen en niemand wat verplichten, dat is waarom we gekozen hebben om er een tijdelijke actie van te maken.
JA_HOOR_EN_WEER -
Wel erg vreemd vanmorgen 06:45 was het nog 7500 munten voor 11,99 euro en nu nog maar 5000 munten voor 11,99 euro leg dat eens uit klopt niks van he ?
blijfspinnen -
kjik je niet verkeerd mijn vip geeft 7500 en gewone naam 5000
Wouter - 4 oktober, 2018 10:43
Hoi JA_HOOR_EN_WEER,

Het aantal Munten dat je krijgt bij de speciale Dierendag Actie is onder andere afhankelijk of je VIP of SuperVIP hebt. Als VIP krijg je er 50% bij (7500 Munten totaal) en als SuperVIP krijg je totaal 10.000 Munten.


Ben je geen VIP of SuperVIP? Dan krijg je 5000 Munten. Welke versie je ook te zien krijgt, je krijgt altijd minimaal 90% extra erbij en je steunt er nog een goed doel mee ook!
Djangojango1 -
Dat is leuk ...ik had het vast gedaan !!! als er 10 euro naar de dieren was gegaan en 2 naar gp ..voor die tijdelijke ene keer
Wouter - 4 oktober, 2018 11:58
Hi Django,

Het is uiteraard jouw eigen keuze om mee te doen of niet. Die 10 euro in totaal voor het HDC gaan we denk ik wel redden.
Djangojango1 -
jullie hebben zo vaak actie,s dus ik kies dan voor de dieren ,,die dan het grote gedeelte krijgen ...helaas is het niet het geval
paternoster36 -
Jammer dat gamepoint er meer aan verdiend dan het diercentrum! Als je dan echt een diervriendelijke actie wilt doen laat dan het eigen gewin niet voorop staan !!!!
paternoster36 -
Schenk bijvoorbeeld een bedrag per gespeeld spel dan geef je echt iets weg !!!!!!
Djangojango1 -
ja of het persoonlijke nummer waar het heen kan 10 euro naar dieren en 2 naar gp dan krijgen wij extra punten en de dieren een leuke dag
Wouter - 4 oktober, 2018 12:44
Hoi paternoster36,

We hebben in het verleden diverse acties gedaan met gespeelde minuten, gratis kaarten (LiveBingo) en aantal potjes gespeeld in een spel. Dit keer hebben we gekozen voor deze aanpak.

Wil je liever een grotere donatie doen, dan kan je ook direct bij hen doneren via de website van het HDC.
x_Simone_xx -
Erg leuke actie zie alleen niks op mijn telefoon via de app. Dus kan niet meedoen
Wouter - 4 oktober, 2018 16:45
Hoi X_Simone_xx,

Deze actie is helaas niet beschikbaar op mobiel. Hopelijk vind je een mogelijkheid om later vanavond nog van de actie gebruik te maken.
moedertjec -
Ik wil graag een dabber kopen maar lukt niet .

Dat uiltje wil ik graag , heb het gisteren ook al geprobeerd , weet niet wat ik fout doe.

Groet moedertjec
SamiraGP - 4 oktober, 2018 16:57
Hi moedertjec. Het uiltje is echt heel erg leuk, dus ik snap dat he tjammer is dat het niet lukt! Zou je misschien contact met ons kunnen opnemen? Je kunt ons elke doordeweekse dag bellen tussen 09:00 en 22:00 en op zondag van 18:00 tot 22:00 op het nummer 070 427 29 70. Je kunt ons ook een bericht sturen via de "Contact"-knop onderin het spel. We willen je natuurlijk heel erg graag helpen met deze schattige dabber. Ik hoop van je te horen :-)!
jacky97 -
leuke actie,
heb mee gedaan,,,heb zelf 3 honden en steun altijd de dierenbescherming ook,
laten jullie nog even weten hoeveel er dan opgehaald is en naar het Haags dierencentrum gaat?
groetjes van mij
Wouter - 4 oktober, 2018 17:01
Top dat je meegedaan hebt!

Er komt zeker nog een vervolg met hoeveel er in totaal is opgehaald. Ik mag binnenkort iets moois brengen bij het HDC.
me2ok - 4 oktober, 2018 17:41
Leuke actie hoor, maar waarom geen landelijk dierencentrum?
Wouter - 5 oktober, 2018 13:08
Dat is een goed idee voor een volgende keer! We hebben dit keer voor een lokaal goed doel gekozen omdat dit makkelijker is met de voorbereidingen en het maken van afspraken.
bingospellen - 4 oktober, 2018 22:03
Hoi,

Heb meegedaan met de actie voor dierendag.
En gedenk hiermee de 18 dierendagen van mijn hond.
Wouter - 5 oktober, 2018 13:26
Dank je voor het meedoen!
emmajulia4 - 4 oktober, 2018 23:27
heb er 25 euro opgezet maar niks extra,s en dat ding werkt
ook niet als ik er op klik
koffieleut22 -
Krijgen we nog te horen hoeveel jullie of de spelers eigenlijk hebben kunnen doneren ???
Wouter - 5 oktober, 2018 13:10
Jazeker! Volgende week komt er een update.
muts45 -
zou je geen extra gift krijgen als je een dierendabber kocht voor 50 procent korting?
Ik dacht dat dat er bij stond...koop nu een dabber en krijg morgen een extra gift....kan me ook vergissen hoor, vandaar de vraag
Wouter - 5 oktober, 2018 13:11
Hoi muts45,
Je hebt het goed gelezen! We geven de gift voor het gebruiken van een dierendabber op dierendag rond 15:00 uur. Nog heel even geduld dus
xDOTJEx -
hoi wouter..ik ben ook muts 56 hahahahaa, maar het is 15 uur geweest toch...heb geen gift gezien hoor
xDOTJEx -
sorry muts45
Wouter - 5 oktober, 2018 16:14
Ze staan er inmiddels bij, veel plezier ermee!