GamePoint Koffietijd!

GamePoint Koffietijd!
Het einde van het jaar komt eraan en de feestdagen zijn in zicht. Dit jaar willen we deze mooie maanden met jullie doorbrengen en wel op het kantoor in Den Haag vlak voordat de echte feestvreugde los barst.

Er is tijd om terug te kijken op het jaar, jullie feedback te verzamelen, brandende vragen te beantwoorden en natuurlijk een hapje en een drankje.

We openen onze deuren op vrijdag 7 december vanaf 15:00 uur en iedereen is welkom, er is geen inschrijving nodig. We eindigen rond 18:00 uur.

Dus zet vrijdag 7 december in je agenda, stel de routeplanner in en dan zien we je vanaf 15:00 uur.

Het adres is:
GamePoint
Gevers Deynootweg 93
2586BK Den Haag

Tot dan!

Speel GamePoint Bingo

janjansen3 - 20 november, 2018 19:45
O.k , tot dan !
janjansen3 - 20 november, 2018 19:47
Mooie kans on die fameuze kansgenerator eens te bezichtigen , zal nogal een machien zijn :)
nickpGP - 20 november, 2018 22:00
Hi janjansen3!

Het is niet echt een machine maar meer een computeralgoritme, dus bezichtigen zal wat moeilijk gaan. Maar als je langskomt voor een kopje koffie dan kunnen wij je er zeker wat meer over vertellen! Je kan wel ons mooie kantoor bezichtigen, toilet en alles! ;)
FireBird - 20 november, 2018 20:21
Hallo vraagje? Waar ligt dat Denhaag? kan het niet vinden op de kaart van Belgie!!!
janjansen3 - 20 november, 2018 20:46
achter brussel
nickpGP - 20 november, 2018 22:01
Hi FireBird!

Ik kan je aanraden een kaart van Europa aan te schaffen of gewoon Google Maps te gebruiken, daar vindt je 'de mooie stad achter de duinen' wel ;)
Moordvent -
leuk meeting, ik wilde ook altijd een meeting houden en naar het strand!!
cessna -
Ja moord het wordt weer hoog tijd voor een meeting!
Moordvent -
Dat bedoel ik leuke meeting
koffieleut22 -
Gezellig weer maar voor mij niet haalbaar jammer genoeg
truien5 - 22 november, 2018 13:51
Jammer dat het op een vrijdag moet gebeuren, helaas werk ik dan.
Een dag in het weekend zal beter zijn, zeker voor de mensen die verder weg wonen.

Wens iedereen alvast prettige kerstdagen en een goed begin van het nieuwe jaar 2019.

Groetjes truien5
ron1515 -
Waarom is mij bericht weg gehaald triest en zielig hoor dat noemt zich nog een bedrijf als je klaag halen ze het weg
sopraantje4 -
dank je wel gp voor de extra punten voor mijn verjaardag, heel attent van jullie met vrinedelijke groeten van sopraantje 4
XxamazingXx -
Jullie doen mee aan black friday met vastlopers? Probeer al 15 minuten in te loggen maar alles vast.
duivenkoningin -
Heb ik hier ook last van , heel iritant!
dartpoezen -
Leuk die actie Black Friday. De Vip van 19,99 naar 29,99 en de super vip van 59.99 naar 69,99. Lijkt de Mediamarkt wel.
SamiraGP - 25 november, 2018 21:53
Hi dartpoezen. De veranderingen in de Gamepoint Shop zijn er al enkele weken en heeft verder dus niks met Black Friday te maken. Hopelijk heb je wel een fijne vrijdag gehad verder :-).
Ingeee - 24 november, 2018 01:43
hoi GP,

ik kom echt niet langs , jullie kosten me teveel geld en jullie zijn in staat als er mensen zijn die tas laten staan om hun portemonnee en de mijne te rollen. Het draait alleen maar om opwaarderen en de akties worden door je strot geduwd.


gegroet Ingeee
kale12311 - 24 november, 2018 23:50
meeting met zoon kop moord zullen niet veel mensen komen denk ik.
Moordvent -
hahaha