GamePoint Open Dag 2019!

GamePoint Open Dag 2019!
We zetten de jarenlange traditie voort! Na een jaar afwezigheid gaan we er weer vol tegenaan hier in Scheveningen. Zaterdag 21 september is het tijd voor de GamePoint Open Dag 2019. Wat we precies gaan doen houden we nog even geheim maar het belooft een spannende dag te worden met in ieder geval hapjes en drankjes.

Wil je niet alleen komen? Geen probleem, je krijgt later de mogelijkheid iemand op te geven en die is dan uiteraard ook welkom! Wel nog één tip: wacht niet te lang want er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar. Het zou zonde zijn als je deze geweldige dag nét moet missen.

We kijken uit naar een mooie dag en we hopen jij ook. Zien we jou zaterdag 21 september? Klik dan hieronder en vergeet je spelersnaam niet te vermelden! 

JA, IK SCHRIJF MIJ IN! 

Mister_Poker - 21 augustus, 2019 18:25
Helaas, wegens veiligheidsredenen ben ik NIET aanwezig
JenniferM850 - 21 augustus, 2019 22:38
Haha
river_killer -
Helemaal mee eens
rene19661 -
verwacht je een bomaanslag solo
dont_nag_i_pay2 - 21 augustus, 2019 21:26
leuk ik kom graag. spe;ersnaam is dont_nag_i_pay2
ElineFIeur - 21 augustus, 2019 21:32
Veiligheidsredenen, whahaha laat me niet lachen ??
Nou ik meld mij aan hoor, altijd leuk!! ❤❤
SjaakKlapOpKaak -
Hij bedoelt vast, dat hij niet voor zichzelf in zal staan, mede door zijn forse verliezen, hij hier en daar wel een flinke vuistslag uit zou willen delen.
pietjepuk19 -

Deze reactie is verwijderd.

riloek -
present als het door gaat en niet zoals vorig jaaar het gaat niet door sorry dus nodig eerst die mensen uit ????die verleden jaar uitgenodigd waren !!!!!!
riloek -
geen antwoord he sp ?? jmr weer
pietjepuk19 -

Deze reactie is verwijderd.

jan441 - 22 augustus, 2019 14:32
zou heel graag aanwezig willen zijn op 21 september lijkt me geweldigmet introduce
GPMartijn - 23 augustus, 2019 11:16
Ha Jan441, goed om te horen! Heb je je ook al ingeschreven? Dat kan onder vermelding van je spelernaam op [email protected]. Zie je dan! :)
vlindertje1959 -
lijkt mij heel leuk om te komen
gr. Vlindertje1959
GPMartijn - 23 augustus, 2019 11:17
Schrijf je dan snel in via [email protected]!
AnjaKoster2 - 23 augustus, 2019 08:17
ja ik zou graag een opendag mee willen maken met een vriendin van gamepoint riawesterhoven1 wijj willen graag een dagje gezellig mee komen kijken het lijkt ons leuk hoe het in zijn werking gaat ik zelf ben anjakoster2 in het spel ik hoop dat we uit gekozen worden b.v.d
GPMartijn - 23 augustus, 2019 11:18
Dat is goed om te horen! Je kan inschrijven via [email protected]!
RiaWesterhoven1 - 23 augustus, 2019 08:33
ja wij komen wel een kijkje nemen gezellig
GPMartijn - 23 augustus, 2019 11:18
Gezellig! Schrijf je snel in via [email protected]!
john060575 - 23 augustus, 2019 19:15
ja ik ben er bij john 060575