Dagelijkse cadeaus

Dagelijkse cadeaus
We tellen af naar Kerst met geweldige cadeaus voor al onze GamePoint spelers!

Zorg dat je elke dag terug kom om te zien wat er op je wacht. Het kan van alles zijn: Munten, VIP, Bingokaarten, Diamanten - het is en blijft een verrassing! Wat zou jij wel willen krijgen als cadeau? Laat het ons weten in de reacties!

Speel GamePoint Bingo

Moeps66 -
Ik heb 1 wens, en dat is dat backgammon terugkomt! Mis dit nog iedere dag sinds het jaren geleden is weggegaan.
MarcianoGP - 19 december, 2019 11:40
Hoi Moeps66, vervelend om te horen dat je het zo mist, terwijl je het niet meer kunt spelen. Maar goed om te horen dat het wel erg goed is bevallen. Ik noteer je feedback, maar er zijn momenteel geen plannen om backgammon terug te halen.
Snuggyboo - 19 december, 2019 10:12
Ik en denk meerdere met zouden graag candy road terug willen
MarcianoGP - 19 december, 2019 11:36
Hi snuggyboo,
de Candy Road is vanaf vandaag twee weken lang terug als Candy RACE! Dit betekent veel meer Munten prijzen, dus race snel door die road en pak al die prijzen!
ouwe_knoepert -
idd ,, candy road terug ,,,, en 200% opwarderen
Snuggyboo - 19 december, 2019 10:44
Oh bedankt voor candy race en heb genoten van de winterweken actie :)
MarcianoGP - 20 december, 2019 10:29
Fijn om te horen dat je ervan hebt genoten, Snuggyboo! En heel veel plezier met de Candy Race!
ouwe_knoepert -
zo die wens is snel vervult
candy road terag ,,, als candy race,, top ,,
nu nog de 200% opwarderen
MarcianoGP - 19 december, 2019 11:38
Hoi ouwe_knoepert, haha, dat was snel he! Wens je veel speelplezier met de Candy Road en pak snel al die prijzen! Of je andere wens nog uitkomt, moeten we nog afwachten
riafisto - 19 december, 2019 12:51
ik zou 1 dag super vip hebben gehad maar nog niets gezien
Golo - 19 december, 2019 16:18
Hi Ria, als VIP heb je 3 dagen VIP verlenging gehad.
riafisto - 19 december, 2019 17:19
oke was een beetje onduidelijk bedankt
mazzel10 -
ik wens euh.... munten.. want vip heb ik vandaag gekregen dank je wel er voor :)
MarcianoGP - 20 december, 2019 10:17
Hoi mazzel10, misschien dat je wens binnenkort uitkomt! Zorg dat je elke dag terugkomt voor dat cadeautje!
luusje15 -
Ik weet niet waar ik precies moet zijn op het servicepunt, maar ik kan royal dice niet meer spelen. Bij het inloggen blijft hij op een klein deel stag eren en er komt niets meeer.
Heb verschillende keren gedeinstalleerd en dat helpt niet
MarcianoGP - 20 december, 2019 10:51
Hoi luusje15, goed dat je ons even een berichtje stuurt. Vervelend om te horen dat je dit probleem hebt. We willen graag kijken of het aan je account ligt of aan de app, want tot nu is dit nog geen bekend probleem bij ons. Kun je of heb je geprobeerd op een andere speelnaam in te loggen via de app? Je kunt ook altijd even contact opnemen via de helpdesk, dan kunnen we je misschien sneller helpen! We horen het graag :)
Alex1qt -
Hello,
Bedankt for vip kado ! Put a smile on my face.
Wat houd dit allemaal in?

mvg
MarcianoGP - 20 december, 2019 10:28
Hoi Alex1qt, heel fijn om te horen dat je er blij mee bent!
Je hebt zelfs SuperVIP cadeau gekregen, dit heeft een paar voordelen, waaronder: VIP smileys, toegang tot VIP chat, toegang tot volle kamers, 100% meer bij elke opwaardering/giften! We hopen dat je er optimaal van geniet en wensen je hier veel plezier mee!
HelenV128 -
vandaag niet de dagelijkse verrassing gehad
MaryLintje - 20 december, 2019 07:59
hier ook geen suprice???
MarcianoGP - 20 december, 2019 10:21
Hoi HelenV128 en MaryLintje,
als het goed is hebben jullie het cadeautje inmiddels ontvangen. Deze werd vanaf 9:00 uur gegeven Veel plezier ermee!
kienertje - 20 december, 2019 10:47
OOk ik ben geen supervip waarom niet?????
MarcianoGP - 20 december, 2019 10:58
Hoi kienertje, omdat je al vip bent, is de 1 dag SuperVIP automatisch omgezet in 3 dagen extra VIP.
Katja808 - 20 december, 2019 13:39
300 procent meer opwaarderen
Noten -
Ik wens alle spelers en het gamepoint team hele fijne dagen toe. Ik geniet elke dag van de Bingo.
Zomaar heerlijk ontspannen. echt toppie
MarcianoGP - 23 december, 2019 10:45
Hi Noten, bedankt voor dit superleuke berichtje. Namens iedereen bij GamePoint, wens ik jou ook hele fijne feestdagen toe! Fijn om te horen dat je lekker kunt ontspannen met Bingo. Geniet van de feestdagen en ik wens je nog heel veel speelplezier!
toenwasgeluk1 -
Ik zou graag een Tshirt willen van Gamepoint ja die is mij al eens beloofd.
aidy -
een tshirt zou ik ook wel leuk vinden , gamepoint ga zo door super zijn jullie bezig. voor iedereeen fijne dagen en een gezond nieuwjaar.
PetraC - 22 december, 2019 01:34
hoi wat moet je met de diamanten heb er 20
MarcianoGP - 23 december, 2019 10:37
Hoi PetraC, diamanten kun je in RoyalDice gebruiken, om bijvoorbeeld Kisten sneller te openen en Bekers te upgraden.
havermout68 -
komt pokertournooi ooit weer terug?
MarcianoGP - 23 december, 2019 10:41
Hoi havermout68, er zijn helaas geen plannen om pokertoernooi terug te brengen.
PlusPuntje - 23 december, 2019 07:09
Jammer hoor waarom verloopt een extra gift niet sympathiek hoor en dan op deze feestelijke dagen.
bonbini2008 -
ik krijg de verrassing van de dag niet te pakken
MarcianoGP - 23 december, 2019 11:06
Beste bonbini2008 en PlusPuntje,
de dagelijkse cadeaus worden rond 9:00 uur gegeven, dus als jullie inmiddels weer zijn ingelogd, heb je het cadeau ontvangen! Veel plezier ermee!
vossenhol2 - 23 december, 2019 13:58
als vip krijg je 3 dagen verlenging,,,omdat je netjes lid bent.Als je geen vip ben krijg je supervipdag,,, dat houd in extra punten bij opwaarderen,,,extra punten bij inloggen,,,en in alle kamers kunnen. Lekker eerlijk is het niet ,,wil gewoon een dan supervip zijn ipv 3 dagen verlenging. Gelijke monnikken gelijke kappen toch?
HennyF8 - 23 december, 2019 17:20
Dit is wel leuk
inge1964 -
Ik wil even de complimenten geven aan het Gamepointteam voor alle leuke extra's in deze decembermaand. De site ziet er superleuk en gezellig uit! Ik wens jullie gezellige feestdagen en alle goeds voor 2020!