Win een laptop!

Win een laptop!
Ben jij klaar om te winnen? Vandaag, morgen en vrijdag kan jij een gloednieuwe laptop winnen!

Elke kaart telt wanneer je tussen 20:00 en 22:00 uur speelt in de speciale automatische 750 Munten kamer. Dat betekent dat met hoe meer kaarten jij die avond speelt, hoe meer kansen jij hebt om te winnen! De winnaar wordt rondom 22:00 uur aangekondigd in de chat.

De kamer gaat net voor 20:00 uur open en heeft genoeg ruimte voor iedereen. Tot dan!

Speel GamePoint Bingo!

Mister_Solo - 27 december, 2017 10:29
Daar gaan we weer
fokkie2 - 27 december, 2017 20:40
Jammer solo dat je hier niet je eerlijke mening plaatst, in de bingokamers typ je wel anders? Beetje jammer.
HenkPetersen -
was dat maar waar
luca74 -
waarom niet in de 100 pnt kamer
Mister_Solo - 27 december, 2017 10:50
Dure prijs dus dure kamer
senna1955 - 27 december, 2017 11:03
nou ben benieuwd ben der nooit bij
jopie338 -
ze willen er 10 laptops aan overhouden
SHELLY38 - 27 december, 2017 13:06
doe ik niet aan mee djw kost gewoon veel geld
Godfhather - 27 december, 2017 14:29
Hele leuke Aktie, echt aan een nieuwe toe maar aan gezien ik in december ongeveer 600 euro heb opgewaardeerd en niets of niets wil ik niet zeggen maar bv de super bingo of een andere hooge prijs heb ik niet al te veel meer over Game point en ook geen geld over om op te waarderen wens ik iedereen veel sucses die wel meedoen. fijne jaarwisseling en een vruchtbaar BINGO in 2018.
Vriendelijke groet de GOGFHATHER
Moordvent -
voor die 600 had je een nieuwe kunnen kopen
nelerik - 27 december, 2017 15:02
de lagen krijgen dan geen kans.
Wouter - 27 december, 2017 15:21
Hoi Nelerik,

We hebben het hele jaar door evenementen waarbij iedereen die online is kan winnen en ook in 2018 gaan we daarmee verder.
Dit is een extra evenement en is niet een vervanger van de weggeefacties.
nelerik - 27 december, 2017 19:44
maar toch wouter,zulk soort acties zijn dan niet voor de lagere weggelegd,je moet dan veel punten hebben om mee te spelen.
velmpt -
hoe moeten mensen die geen 750 munten hebben dan mee doen of tellen die niet mee ???????????????????
Mister_Solo - 27 december, 2017 16:48
Er is nu een muntenactie !
latief -
ze hopen dat je dan opwaardeert .want er zijn akties
xvrouwtjex -
ik kan ook niet mee doen met zoiets ,speel al 20 jaar en zie ook al 20 jaar de grote met de prijzen vertrekken
SINGING_FROG -
hoe kunnen jullie nu een laptop in dure kamer doen als je niet een keer bingo krijgt maar wel ieder keer de hoge laten winnen zo hebben wij kleintjes nooit geen kans ik zie in elke room de kliekjes winen
Wouter - 27 december, 2017 16:20
Hoi Singing_Frog,

Bij dit evenement maak je kans op een laptop wanneer je meespeelt, dat staat verder los van het spelverloop in de kamers.


Voor vragen/opmerkingen over het spelverloop kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen. We kunnen je dan uitgebreid te woord staan en een persoonlijke, heldere uitleg geven.


We zijn elke werkdag tot 22:00 uur geopend en bereikbaar op 070-4272970.
betspieke -
de hogen hebben ook laag gestaan er zijn die spelen al heel lang mee soms al velen jaren
SINGING_FROG -
ik lees net dat jullie volgende jaar ook zo door gaan nou dan vind ik dat jullie ook eens moeten kijken met hoeveel namen van 1 persoon in zelfde room speelt want wij kleintjes kunnen er niet tegen op als je met tig namen speelt dan is de kans heel groot dat je niks wint maar wel mensen met tig namen
want als je steeds moet opwaarderen is het een hele dure spel ik waardeer al niet meer op maar win ook helemaal niks meer en dat noemen jullie eerlijk spel of random of toeval nou ik vind het geen toeval meer bij jullie ik waardeer niet eerder weer op of ik win ook een keer weer de super het geld groeit me niet op de rug
Angel90 - 27 december, 2017 16:04
Helemaal mee eens,hetzelfde met akties ook
SINGING_FROG -
hoi Wouter waarom zou ik jullie bellen je kunt het hier toch ook gewoon neer zetten want ik weet dat je aan de telefoon toch ook het zelfde verteld als hier, iedereen mag het wel weten toch?
Wouter - 27 december, 2017 16:50
Het is hier een openbare plek en daar bespreken we geen gevoelige informatie. Die kunnen we wel aan de telefoon bespreken en daarom vragen we om te bellen.
Thijsje1 -
Absurt dat zo'n actie alleen in de duurdere kamers plaats vindt. Vraag dan gewoon of de mensen a.u.b. willen opwaarderen, dat is wel zo eerlijk.
raydyl -
je win toch nooit wat en heel veel mensen hebben het geld er niet voor
dus leuk is het al lang niet meer hier
SINGING_FROG -
Sorry wouter van mij mag iedereen weten wat je te zeggen hebt daar hoef ik niet om te bellen en ik zag alweer een actie jullie hebben wel veel deze jaar zeg maar ja mijn knip laat het niet meer toe hij is van siepelleer tis de ene actie na de andere actie en winnen doe je niet ja de hogere wel maar de kleintjes niet wanneer krijgen we de volgende actie nieuwjaar actie zeker nou ik hou me knip wel dicht zolang jullie niet eerlijk spelen of tot ik ook weer eens een super win
fokkie2 - 27 december, 2017 20:38
Helemaal mee eens
xvrouwtjex -
ja ook helemaal mee eens singing je mag bellen zodat een ander niet mee leest erg jammer dat niet iedereen mee mag lezen of deze actie. de grote gaan met de prijzen ervandoor en de kleine mogen betalen
Smurphy -
mijn computer staat boven, maar met een laptop kan ik ook beneden in de huiskamer een spellletje spelen. Hoop dat ik hem ga winnen
JannieCobben1 -
heerlijk om tebingo tespelen.
catootje45 - 27 december, 2017 20:35
ik wil opwaarderen met die actie en ik krijg er is iets fout gegaan. dus kan niet opwaarderen
catootje45 - 27 december, 2017 20:50
ADMIN krijg ik nog antwoord op mijn vraag.Die actie die jullie hebben met opwaarderen die geef een fout aan dus weinig opwaarderen.
x_Simone_x -
Waar voor actie dat catootje?
Wouter - 28 december, 2017 09:20
Helaas gingen er gister een aantal dingen niet goed bij de ABN. Als je twijfelt of er een probleem is kan je het beste kijken op www.allestoringen.nl, die hebben een goed overzicht van onder andere alle grote banken.
Bijna2018 -
Catootje 45? Er is op dit moment een storing bij de ABNA vandaar dat je niet kunt opwaarderen via IDEAL (kan t zelf n.l ook niet )
Bijna2018 -
PS: Ben dan wel geen admin haha maar zal wel ff antwoord geven op je vraag
Wouter - 28 december, 2017 09:21
Dank je wel
buterowe1 -
leuk
janjansen3 - 27 december, 2017 23:57
laptop , wie ?
Wouter - 28 december, 2017 09:19
Hoi janjansen3,

De winnaar van gisteravond is Sabine1962. We hebben nog twee laptops om weg te geven de komende dagen dus mis die kans niet!
marjon1 -
Nou zou goed van pas komen
geluksdag2902 -
Heb 2 jaar geleden gewonnen de laptop ook in een goedkopere kamer dus gebeurd ook
met me naam rotterdammetjuhh
denbee -
Dat was 2 jaar geleden, nu doen ze alleen nog goede acties in de duurdere kamers, dus de gewone man heeft geen kans.
Wouter - 28 december, 2017 11:52
Hoi denbee,

We hebben verschillende evenementen het hele jaar door. Zo hebben we onlangs de Winter Wonder Week gehad waarbij er ELKE dag prijzen te winnen waren. Het enige wat je daarvoor hoefde te doen was online zijn in jouw favoriete kamer. Het kunnen winnen van een prijs in een lagere kamer is dus iets recenter dan 2 jaar geleden.
hobbytrut -
doe al 10 jaar of langer mee en nog nooit en volle superbingo gewonnen en deze aktie is meer voor mensen met veel punten hebben die kopen 10,15,20 kaarten kom ik aan zetten met 1 kaartje wat een win kans
fokkie2 - 28 december, 2017 15:39
Waarom is mijn reactie verwijderd gp?
Wouter - 28 december, 2017 16:38
Wanneer een reactie offtopic is of ongepaste taal bevat dan kunnen wij ervoor kiezen deze te verwijderen.
Het is prima om je mening te uiten maar doe dit wel op een nette manier.
fokkie2 - 28 december, 2017 16:43
Wouter, ik heb het op eenhele nette manier verwoord? Staat geen onvertogen woord tussen. Dus ik ben het niet eens dat jullie mijn reactie hebben verwijderd. Ik heb mijn reactie op een screen dus kan het je zo laten lezen.
Wouter - 28 december, 2017 16:56
Ik weet wat er is geschreven en dat viel niet binnen onze richtlijnen. Je boodschap aan ons is aangekomen en het is daarom ook niet nodig om het nogmaals hier neer te zetten.
mienie -
mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
kleefmarmot - 29 december, 2017 16:23
Waar staan de spelers die de laptop hebben gewonnen?.
Wouter - 29 december, 2017 16:30
Hoi kleefmarmot,

De eerste winnaar was Sabine1962 en de winnaar van gister was Susel123.
fokkie2 - 29 december, 2017 18:50
Hallo Wouter.
Mag ik vragen wat jullie richtlijnen dan zijn? Want ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd heb gedaan? Als ik andere reacties lees was die van mij toch heel netjes?
fokkie2 - 29 december, 2017 18:51
Maar ik wens jullie wel een goede jaarwisseling.
Pietertje2 - 29 december, 2017 20:06
ik hoop, dat ik is wat mag winnen in iedergeval feliciteer ik allen die wel wat winnen.
gr. en s6 Marijke
HenkPetersen -
Nu hebben jullie weer een actie en die heeft de naam oudejaarsbonu a25 euro heel mooi maar een bonus krijg je maar niet bij gamepoint daar moet je de aangeboden bonus betalen vandaar mijn verzoek om de punten die bij deze bonus horen even bij te schrijven bij voorbaat bedankt voor de moeite en de punten(ben benieuwd welk antwoord ik hierop krijg)
Wouter - 31 december, 2017 15:18
Hoi HenkPetersen,
Indien het een vraag over het opwaarderen is kan je het beste contact opnemen met de helpdesk hierover, zij kunnen je haarfijn alle ins en outs van de acties vertellen. Je kan ons bereiken via het servicepunt of per telefoon. We zijn op werkdagen tot 22:00 uur bereikbaar op 070-4272970.

Alvast een gelukkig nieuwjaar!
HenkPetersen -
wouter ik weet niet op welke manier jij berichten leest maar ik ben toch heel duidelijk geweest, een bonus is gift/geste/kado MAAR jullie geven een oudejaarsbonus maar wel een die je moet betalen.
en je vraagt of het over opwaarderen gaat, dus nou weet ik niet wat jij leest in mijn bericht,misscien nog eens lezen en dan antwoord geven.
en nee ik bel niet is onnodig
driven -
het gezellige spelletjes site wordt er gezegt maar de meesten hier zeggen het zieligste spelletjes site die er is het zijn altijd de zelfdepersonen die er winnen
Oudeschoot -
Dit is een post van 27 december....moet die niet worden weggehaald?
Als je de datum over het hoofd ziet is het een beetje misleidend omdat er gesproken word over "vandaag" of is het klantenbinding?