Krijg GRATIS VIP!

Krijg GRATIS VIP!
Is iedereen aan het genieten van Oktoberfest? Er is genoeg om elke dag voor terug te komen, zoals de populaire Happy Hours!

Wil jij ook graag GRATIS VIP worden? Het is heel simpel en iedereen kan het worden! Zolang je tijdens Oktoberfest elke dag inlogt, krijg je automatisch een Oktoberfest medaille. Als je vijf verschillende Oktoberfest medailles verzamelt, dan krijg je op maandag 1 oktober VIJF dagen GRATIS VIP! Ben je al VIP of SuperVIP? Dan worden er vijf dagen toegevoegd aan je huidige abonnement.

Dus vergeet niet:

  • Elke dag in te loggen tijdens Oktoberfest om automatisch je medaille te ontvangen
  • Kijk in je spel onder Prijzen in het menu en dan het kopje "Events" om je medailles te zien
  • Heb je er vijf? Dan krijg je op 1 oktober gratis VIP!
  • De GRATIS VIP kan maar eenmaal per huishouden worden geclaimd

Geniet van Oktoberfest met deze GRATIS Munten!

bolletje80 -
oktoberfest is altijd een gezellige tijd
mostert82 - 27 september, 2018 22:32
ik wil uitloggen, hoe gaat dat????
Wouter - 28 september, 2018 08:56
Hoi mostert82,

Rechtsbovenaan de pagina zie je jouw profielfoto, klik daarop en dan komt er een apart menu waar je onderaan ´uitloggen´ ziet staan.
x_Simone_xx -
Ik zie op de telefoon nooit een actie voorbij komen alleen op de laptop. Maar wat je ook doet je houd nooit wat over.
Wouter - 28 september, 2018 08:58
Hoi X_Simone_xx,

We hebben sinds een tijdje nu ook persoonlijke aanbieding in de GamePoint Bingo app. Je zal ze vanzelf voorbij zien komen!
michar -
Tot hoelang duren die bierglazen waar je dan 3000 meer verdient??
Wouter - 28 september, 2018 08:59
Hoi Michar,

De stukjes voor de verzamelingen verschijnen willekeurig. Het Oktoberfest weekje is nog niet voorbij dus je hebt nog het hele weekend om je laatste glas te verzamelen en je verzameling compleet te krijgen.
michar -
NU heb ik 9 glazen en is t over denk . want ik de hele avond op 50 voor laatste glas
Snap er nniks van , niet 1 gezien bahbah.
x_Simone_xx -
Valt mij ook op die laatste krijg je moeilijk
MoniqueBemelen -
zo ongeloofwaardig dit alleen maar symbolen beloven maar niet krijgen
eerst moet je 5000 inleveren voor je een keertje 3000 terug krijgt
X_Vlinder1967_X - 28 september, 2018 19:55
Waarom kan je zelf niet liezen welke kaaren je wil kopen bij de opwaardeer actie. krijg steeds de dure in beeld en niet de kleinere van 50 of 250 waar ik het meeste in speel en de 10 ??????????
NORA633 - 29 september, 2018 01:12
thnxxx all
beertjejo1 -
Ik kan en weet nog steeds niet waar ik mijn medailles kan zien het is heel onduidelijk of zie ik dat verkeerd ?
vrouw291 -
bij je profiel boven in het scherm je foto daar op klikken dan prijzen dan event dan kun je zien hoeveel je hebt
Moeps66 -
Ik kreeg 1e dag een medaille . De tweede dag logte ik met mijn andere speelnaam wondertje3 in en kreeg de medaille daar te zien. Maar ik wil de vip op mijn speelnaam Moeps66! Iedere dag log ik als eerste met moeps in en krijg de medailles die ik in mijn prijzenkast zet er steeds bij en iedere dag zijn ze weg en staan ze bij wondertje3. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik morgen mijn vip dagen op deze speelnaam krijg? De medailles worden iederen keer weggehaald uit de prijzenkast die iedereen kan zien bij je foto. Iedere dag zet ik ze er opnieuw in en verwijder ze bij mijn andere speelnaam, maar iedere dag is het weer omgekeerd. Moeps was de eerste naam waarmee ik inlogte, dus moet daar toch opkomen?
Wouter - 1 oktober, 2018 12:10
Hoi Moeps66,

De VIP prijs kan je nu ophalen, log voor de zekerheid eerst in met Moeps66 dan krijg je de dagen op die naam toegevoegd.
Moeps66 -
Is toch goed gekomen omdat ik eerst met die naam inlogte. Bedankt.
bingospellen - 30 september, 2018 21:57
Hoi Beertjejo1,

Ik weet het
druk op je foto linksboven - druk op prijzen - druk op events en dan zie je je medailles.
sachiko -
ik zie dat ik niks gekregen heb , hoe zo niet ??
Wouter - 1 oktober, 2018 12:11
Hoi Sachiko,

Wanneer je nu inlogt zal je zien dat de VIP dagen zijn bijgeschreven. Veel plezier met de gratis VIP!
everdina10 -
goedemorgen

ik heb even een vraag heb elke dag netjes ingelogd en mn medailes gehaald wanneer krijg je dan die 5 dagen vip

gr everdina10
Wouter - 1 oktober, 2018 12:12
Hoi everdina10,


De VIP prijs kan je nu ophalen, log voor de zekerheid eerst in met Moeps66 dan krijg je de dagen op die naam toegevoegd. Veel plezier met de gratis VIP dagen!
Moeps66 -
Hoi everdina,

Dat is mijn naam moeps66. Je moet met je eigen naam inloggen natuurlijk. Hij had dit mailjte naar mij gestuurd. Nu zou je bij inloggen vip worden.
pimmy101 -
GP niet iedereen krijgt VIP kado , dus verhaal van jullie klopt niet
pimmy101 -
als je met 2 mensen op 1 dres speeld krijgt er maar 1 de vip kado
SamiraGP - 1 oktober, 2018 15:44
Hi Pimmy! Dat klopt en dit staat ook in de post. Je kunt de VIP maar 1 keer per huishouden krijgen. Hopelijk kun je er extra van genieten!
Daantje24 -
ik heb vandaag al ingelogd maar mijn gratis vip heb ik nog niet
pimmy101 -
hallo GP medewerkers , genieten kan ik niet van de VIP heb er geen 1 , mn man heeft die omdat die ook speeld het verhaal gaat dus niet op , iedereen krijgt een VIP kado
.
Daantje24 -
hoop dat mijn vip vandaag nog komt ik ben benieuwd
hennes5 -
heel gp

doet er geen reet aan ,aan al jullie vragen niet
het enige is geld verdien met die kutacties