Wat nieuwtjes in GamePoint Bingo!

Wat nieuwtjes in GamePoint Bingo!

UPDATE 12-10-2018:
We hebben jullie feedback gehoord en de klok staat nu ook in de kamerlijst. Hierdoor hoef je niet helemaal terug naar het beginscherm om te zien hoeveel er nog in de teller zit.
Daarnaast krijg je nu ook het oude vertrouwde scherm met je gift te zien wanneer je van kamer wisselt. Wanneer je dan toevallig de gift pakt kan je deze niet missen.

 


Na het onderhoud van vandaag wordt jouw 3-uurlijkse op een nieuwe manier weergegeven.

Er staat erg veel in de grijze balk boven het spel, daarom hebben we besloten om de klok met de tijd voor de gift weg te halen.
Vanaf nu krijg je automatisch een kleine pop-up rechts in het scherm wanneer je gift klaar staat, je kan dan vervolgens op de pop-up klikken om je gift te claimen.

Wil je toch graag zien hoelang je nog moet wachten op je volgende gift? Dan kan je dit zien op het beginscherm van GamePoint Bingo. Hier komt je gift ook te staan wanneer deze beschikbaar is.

Heb jij al een gift op de nieuwe manier geclaimed?

Speel GamePoint Bingo!

_Nicolaas_ -
Naadje...haal dan dat jouw bingokaarten maar weg. Nu vergeet je helemaal om je gift op te halen...jammer
Wouter - 10 oktober, 2018 13:59
Hoi _Nicolaas_,
Je krijgt een herinnering dat je gift klaar staat en de 3-uurlijkse timer is nog steeds bereikbaar maar op een andere plek. Het zal even wennen zijn maar ik vermoed degene die hun giften trouw ophalen dit zullen blijven doen.
_Nicolaas_ -
Niet alle veranderingen zijn verbeteringen Wouter (voor jullie wel uiteraard)...de balk staat nu nog even vol hoor, heb ook nooit iemand erover horen klagen. Mogelijkheden ten over om wat anders "aan te passen" (dat kaartenkoop balkje of de level balk, totaal onbelangrijke info) nee dan precies voor iets kiezen om dat te veranderen/lastiger te maken wat wel van belang/voordelig is voor de speler. Maar eigenlijk hoef ik dit niet eens uit te leggen, want dat hadden jullie zelf al bedacht toch?
Golo - 11 oktober, 2018 12:14
Zodra je gift klaar staat krijg je het onderstaande in je beeld te zien. Je kunt het eigenlijk niet missen.




lotjevanjeleven - 10 oktober, 2018 13:32
Briljant idee maar niet voor de spelers!! Wordt nu vaak vergeten om op te klikken. Kassa voor Gamepoint.
Golo - 10 oktober, 2018 14:35
Vergeten? Als je gift beschikbaar is krijg je dat in je beeld te zien. Er komt dan een animatie met een duidelijke claim knop in beeld. Die zie je wel hoor
nickpGP - 12 oktober, 2018 15:42
Hi lotjevanjeleven,

Met de nieuwe update van vandaag kan je de timer ook vinden in de kamerlijst. Zo is het wat makkelijker geworden om te zien hoe lang je nog moet wachten. Tevens is het mogelijk daar de gift te claimen mocht je de notificatie hebben gemist.
Balthier - 10 oktober, 2018 13:50
Slechte keus. Lijkt wel of dat gp niet wil dat er giften geclaimd worden.
Balthier - 10 oktober, 2018 13:55
Ik zie ook niet waar het dan wel te zien is. Graag weer terugveranderen, een knop om kaarten te kopen kan best geintegreerd worden met munten kopen.
Wouter - 10 oktober, 2018 14:01
Hi Balthier,

De timer is te zien in het welkomscherm van GamePoint Bingo. Dit is waar je kan kiezen tussen bingo of dubbelbingo.
nickpGP - 12 oktober, 2018 15:45
Hi Balthier,

Met de nieuwe update van vandaag kan je de timer nu ook vinden linksonder in het kamerscherm. Dus je hoeft niet meer helemaal terug naar het welkomscherm te gaan!
paddieG - 10 oktober, 2018 14:10
Hebben jullie ook zo'n trek in kipnuggets?
_Nicolaas_ -
ja ik moest mijn banden ook oppompen PaddieG
habisaki -
ga dan naar de spinbingo daar wordt het op de ouwe wijze weer gegeven
henny1161 - 10 oktober, 2018 14:19
al een keer eerder gevraagd
waarom de reclame lansgs de zijkanken van klaverjas spel
haal dat er maar eens af gaat al langer dan een week zo
reclame o kan ik zelf wel opzoeken op internet heb ik gp niet voor nodig
en graag andwoord hierop
Wouter - 10 oktober, 2018 14:43
Hoi Henny,
Bedankt voor de feedback!

We zijn bezig met verschillende experimenten met speciale promoties en de reclame naast sommige spellen is er een van. We zijn aan het kijken wat wel en niet werkt en daarom staat het voor iedereen aan, het is immers nog een experiment en hebben zoveel mogelijk informatie nodig.
Balthier - 10 oktober, 2018 15:29
Als je op de reclame klikt dan opent ie in hetzelfde scherm, oftewel je wordt uit je spel gegooid. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Golo - 11 oktober, 2018 12:19
Dat is zeker niet de bedoeling Balthier. Weet je toevallig welke advertentie dat was? Elke advertentie moet in een nieuw scherm openen.
Balthier - 11 oktober, 2018 12:58
eentje met een auto en was bij poker.
jootje66 - 10 oktober, 2018 14:21
Iets heel anders, op 3 oktober kreeg je bij de aanschaf van n dierendabber een verrassing.
Braaf gedaan, dabber aangeschaft, gespeeld, maar op 5 oktober, na 15.00uur, tot op heden geen verrassing gezien.Hoe zit dat en krijg ik hier antwoord op??
Jootje 66
Wouter - 10 oktober, 2018 14:44
Hoi Jootje,

Het cadeautje is inmiddels bij je speelnaam bijgeschreven. Veel plezier ermee!
Balthier - 10 oktober, 2018 15:29
Heb ik ook niet gezien.
Katja808 - 10 oktober, 2018 14:27
Geef gewoon automatich de gift om de 3 uur zodat mensen niet meer hoeven te claimem veel beter idee.
Balthier - 10 oktober, 2018 15:57
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze dat niet doen. Dan laat iedereen de naam 24/7 online staan.
rabenmutter5 - 10 oktober, 2018 14:31
Dit is een goed idee
annnniiee1 -
sorry ik vind het maar niks ik vind dat je moet zien dat je je gifs kunt claimen doe dan maar wat anders van de balk wat niet zo belangrijk is dit is drie keer niks
Golo - 10 oktober, 2018 14:36
Annie, als je gift beschikbaar is tijdens het spelen krijg je deze automatisch in je beeld te zien tijdens het spelen (rechtsboven). Je kunt'm eigenlijk niet missen.

nickpGP - 12 oktober, 2018 15:56
Hi annnniiee1,

Buiten de notificatie die je te zien krijgt, kan je nu ook de gift ophalen in het kamerscherm. Dit mocht je de notificatie vergeten zijn.
jan441 - 10 oktober, 2018 14:41
Het is zeer verwarrend heb nog niet kunnen ondekken hoe dit moet !!!!! zijn er geen andere informaties die weg tehalen zijn om de tijd te kunnen laten staan . Persoonlijke vindt ik het erg onduidelijk en ook de informatie hierover .Of is het de bedoeling dat er minder geclaimd wordt ? Vindt het zeer onduikelijk deze nieuwe methode .
Wouter - 10 oktober, 2018 16:54
Hoi Jan441,

Wanneer de 3-uurlijkse gift voor je klaar staat krijg je hier een berichtje van, rechts bovenin. Klik op dat berichtje om je gift op te halen.

Je kan de gift ook ophalen bij het beginscherm van GamePoint Bingo (waar je kiest voor bingo of dubbelbingo).
Marieteke -
Ik zie ook nergens waar je kan zien hoelang je nog moet wachten voor je weer kan claimen....jammer dat jullie dit verandert hebben....zet maar snel weer terug
Wouter - 10 oktober, 2018 16:57
Hoi Marieteke,

Dit staat nu bij het beginscherm van GamePoint Bingo, hier staat hoeveel tijd er nog is voor je volgende gift klaar staat. Als er een gift voor je klaar staat kan je die hier ook gelijk claimen.
nickpGP - 12 oktober, 2018 15:58
Hi Marieteke,

Met de nieuwe update van vandaag kunnen spelers ook de timer vinden rechtsonder in het kamerscherm. Hierdoor hoef je niet helemaal naar het beginscherm te gaan en is het wat makkelijker geworden om te zien hoe lang je nog niet wachten.
ballie33 - 10 oktober, 2018 14:46
mis statestieken van de pelen bij gespeelde spelen zoals de 1e 2e lijnen waarom is dit weg?
boogschutter197 -
allemaal goed en wel beste gp , maar ik kreeg geen pop up in beeld , kreeg mijn punten pas toen ik van kamer ging wisselen geef mij de oude manier maar en het grijze balkje bovenin vond ik wel overzichtelijk hoor.
Met vriendelijke groet ,
Balthier - 10 oktober, 2018 15:51
Die popup verschijnt bij mij ook niet.
Golo - 11 oktober, 2018 12:21
Dan was je denk ik niet aanwezig toen je de gift kon claimen. Die kreeg je rechtsboven in je scherm te zien. Als je die om één of andere reden mist (en dat scherm blijft momenteel wel vrij lang staan) dan kun je je gift alsnog claimen in het Bingo startscherm en hopelijk vanaf vandaag ook in de kamerlijst. Als je de gift dan nóg niet claimt krijg je'm direct zodra je opnieuw inlogt.
binky55 -
Ik krijg ook geen popup, het werkt voor geen meter. Het is er niet beter op geworden.
Robert1202 - 10 oktober, 2018 15:09
dit is een zeer slechte keuze wat jullie doen ook om te zien hoelaat de laaste claim te zien is wordt niet meer weer gegeven en ook als je met meedere speelt voor slots om te claimen .ZEER slecht deze veranderingen maar voor sp wel een voordeel dat je niet meer weet hoelaat het claimen is gebeurd scheelt met de gifts bbrbrbrbrbrbrrb slechte zaak dit .
Wouter - 10 oktober, 2018 16:59
Hoi Robert1202,

De teller is nu te vinden bij het beginscherm van GamePoint Bingo. Zo kan je alsnog zien hoelang het nog duurt voor je volgende gift.

De meeste spelers die hun gift ook ophalen bij GamePoint Slots doen dit redelijk snel na de GamePoint Bingo gift dus die staat dan ook weer bijna klaar voor je.
nickpGP - 12 oktober, 2018 16:00
Hi Robert1202,

De nieuwe update van vandaag heeft er ook voor gezorgd dat de timer te vinden is rechtsonder in het kamerscherm. Dit maakt het net nog wat makkelijker om te zien hoe lang je nog moet wachten.
wil277 - 10 oktober, 2018 15:46
kan het niet vinden
nickpGP - 12 oktober, 2018 15:06
Hi wil277,

De notificatie komt rechtsboven in beeld zodra de timer afgelopen is. Deze blijft dan een tijdje staan zodat je op de 'claimen' knop kan klikken. Mocht je hem alsnog missen, dan kan je daarna ook nog gewoon in de kamerlijst de gift ophalen. Mocht je van kamer verwisselen terwijl je de gift kan ophalen, dan gebeurd dit automatisch terwijl je wisselt van kamer. Dus soms kan het lijken dat je dan niks krijgt, terwijl het wel gewoon bijgeschreven is.

De timer is nu overigens ook gewoon te vinden linksonder in de kamerlijst, mocht je die willen inzien.
fluts43a -
Brilliant, niemand klaagt erover DUS gaan we het veranderen.
Het was waarschijnlijk slimmer geweest om de gebruikers te vragen
of ze er A last van hebben B of je dat dan zou moeten veranderen.
Martijn1979 - 10 oktober, 2018 16:00
Elke verandering is geen verbetering
misteryman1 -
Ga zo door GP.
Jullie jagen de spelers weg.
sreeds minder hier online
Met jullie acties van opwarderen en veranderingen.
meerdere keren weg klikken voor dat je een spel kunt spelen
Reclame op tv heeft zekers niet geloond...
Nu de reclame maar op de site gooien
Heel erg irritant!
Ik zou zeggen ga zo door!
Jantje20004 - 10 oktober, 2018 16:31
Dit is ongeloofelijk slecht waar jullie mee bezig zijn!!!!!!! je kunt niet eens zien wanneer je laaste claim gedaan is !!!!!!!
Waar zijn jullie mee bezig om spelers te laten oprotten of zo . Is het dan niet beter om het kopen van munten op een andere plaats tegeven en de tijd van claimen te laten staan .ook weet je niet wanneer de tijd is om slots te claimen als je bingo claim niet duidelijk naar voren komt of te kijken bij gifts die gedaan zijn maar nietmeer tezien zzijn !!!!!!!! dit is de slechte verandering die spelpunt doet herstellen svp .Zodat het overzichtelijk blijft .
Wouter - 10 oktober, 2018 17:02
Hoi Jantje20004,

Het is nog steeds mogelijk om te zien wanneer je laatste claim was. De teller staat nu bij het beginscherm van GamePoint Bingo. Wanneer er een gift voor je klaar staat kun je deze ook daar claimen.
_Nicolaas_ -
Kan wel hoor Jantje...gewoon even naar de bank gaan en gifts aanklikken...ook gewoon kwestie van wennen
_Nicolaas_ -
Oeps voor mijn beurt gesproken...ook wat je vroeger allemaal kon nakijken op je bank is weg....ook verandert top! NOT! Lekker bezig sp!
Balthier - 10 oktober, 2018 22:10
Je kan niet claimen als je een paar uurtjes weg bent geweest en op autobingo staat. De melding is weg. Dan moet je opnieuw de kamer in... kan dit nou niet handiger?
Golo - 11 oktober, 2018 12:02
Balthier,

Als je niet achter je computer zit en de claim gift knop komt voorbij, kun je nog wel in het startscherm van Bingo (via de kamerlijst, op de home knop) de gift claimen zonder het spel te herladen.
nickpGP - 12 oktober, 2018 16:04
Hi Jantje20004,

Wij hebben vandaag een nieuwe update uitgebracht die ervoor heeft gezorgd dat het wat makkelijker is om de timer te vinden. Je kan deze nu ook vinden rechtsonder in het kamerscherm. Hier kan je tevens nu ook de gift ophalen, mocht de timer afgelopen zijn.
GebakjeErBij - 10 oktober, 2018 16:55
Wat is dit toch handig! Helemaal geweldig.
VlaFlipper - 10 oktober, 2018 16:58
Mee eens
roelie12 - 10 oktober, 2018 17:03
ook een dabber gekocht ook niks gezien en gekregen
nickpGP - 12 oktober, 2018 15:14
Hi roelie12,

Om welke dabber gaat het precies? Dan kan er even gekeken worden. Je hoort gewoon in je inventaris te kunnen zien of de dabber beschikbaar is.
_Nicolaas_ -
Ik ben nu al ff weg en weet zeker dat de 3 uur om is met een andere speelnaam...maar die "[color=#333333; font-family: Verdana; background-color: #f1f6fd]animatie met een duidelijke claim knop in beeld. Die zie je wel hoor [/color]" is nergens te bekennen hoor. Misschien even een screenshotje maken hoe die geweldig duidelijke claimknop er dan uitziet en waar we hem echt wel kunnen zien. Ik moet nu opnieuw inloggen waarschijnlijk of iig uit de kamer weg...kwestie van wennen
Wouter - 10 oktober, 2018 18:26
Hoi _Nicolaas_,

Wanneer je inlogt terwijl er een gift voor je klaarstaat krijg je deze automatisch, net als voorheen. De mededeling dat er een gift voor je klaar staat is er dan niet omdat je deze net hebt opgepakt.
girl1970 -
om dus te kijken wanneeer je kan claimen , MOET je uit spel gaan naar begin scherm,
DUS NIET erg handig, om kamer uit te moeten om te kunnen kijken wanneer je tijd om is !!!

zoals het voorheen was bovenin heeft niemand gestoord, en was overzichtelijk genoeg .

optie , zet het maar weer terug is wel zo goed
Wouter - 10 oktober, 2018 21:12
Hi Girl1970,

Bedankt voor de feedback. Vooralsnog laten we het nu even voor wat het is om informatie te verzamelen en daarna te evalueren.
vinotintodos - 10 oktober, 2018 18:48
reclame kan je weg laten door je beeldscherm te verkleinen, weg met reclame zooi
U2isgreet - 10 oktober, 2018 19:08
Wie heeft in vredesnaam bedacht dat dit een verbetering is voor de spelers?
Nog nooit heb ik iemand erover zien/horen klagen dat die balk zo vol was dus waar jullie dat op gebaseerd hebben???
En als er dan toch iets het veld moet ruimen waarom dan bijv. niet die mini-slots, een item waar behalve GP niemand beter van wordt!
Er zal wel iets achter zitten waardoor het een verbetering is voor GP maar dat zal nooit toegegeven worden.
Één ding is zeker: de klant is bij jullie géén koning!

P.s. ik hoef op bovenstaande geen reactie van een medewerker van GP want jullie geven toch een uitleg die het beste in jullie straatje past
Tantum -
En er is maar 1 organisatie die zorgt dat de balk vol komt te staan.
_Nicolaas_ -
Zuchttttt...triest weer dit hè Grettel. Je blijft in en uit de kamer gaan om een gift op te halen als je in de automatische bingo zit :-( Want uiteraard blijft de O zo duidelijke claimknop niet in je scherm staan. Echt enorm bedankt weer SP...Ik denk met weemoed terug aan de tijd dat ik hier begon...zo'n 8 jaar geleden. Toen draaide het vooral nog om de gezelligheid...toen kwamen de centen, de gummetjes, verdwenen er spellen. had je de vriendenlijst (wie was er en wie niet) niet meer direct in beeld (wat nog steeds voor minder gezelligheid zorgt dan voorheen) en wat voor een andere enorm goede verbeteringen (not) waar je alleen maar eventjes aan hoefde te wennen. Ik kan me niet herinneren dat een "geweldige" verbetering ooit is teruggedraaid...waarom vragen jullie in hemelsnaam om feedback dan? Zo jammer..zuchttttt
anjamvdv - 10 oktober, 2018 19:12
graag terug naar de oude manier ook de bank is niet duidelijker geworden kortom geen verandering ten goede jammer
Dinied01 -
JA MAAR WIST NIET DAT HET VERANDEREN GING?
Tomvanboven -
Ik vind dit helemaal niks.

Als je wilt weten wanneer de volgende munten komen moet je je spel onderbreken, je kamer verlaten en naar de homepage gaan. Erg omslachtig en zeer onhandig. Graag herstellen s.v.p..
Wouter - 10 oktober, 2018 21:13
Hoi Tom,

Bedankt voor de feedback. Vooralsnog laten we het nu even voor wat het is om informatie te verzamelen en daarna te evalueren.
TREKVETERS -
speel al de hele dag hier bingo vanaf vanmidd nog geen gift gezien.
nickpGP - 12 oktober, 2018 15:39
Hi TREKVETERS,

Het kan voorkomen dat dit gebeurd inderdaad, maar dat betekend niet dat je niks gehad hebt. Het is namelijk zo dat als de timer is afgelopen en jij verwisseld van kamer, dan wordt de gift automatisch opgehaald. Zo kan het soms lijken dat, als je vaak van kamer wisselt, dat je een lange tijd niks ziet gebeuren omdat dit allemaal automatisch gebeurd en je er eigenlijk geen erg in hebt. Ik kan je echter verzekeren dat het allemaal goed zit!
thelly -
Snap er niks van,moeilijk gedoe.
nickpGP - 12 oktober, 2018 15:33
Hi thelly,

Ik snap dat het even wennen is. Wat belangrijk is, is dat je nu een notificatie krijgt als je de gift kan ophalen. Deze verschijnt rechtsboven in je scherm. Zodra dat gebeurd kan je in de notificatie de gift claimen. Ook is het mogelijk om in de kamerscherm de gift op te halen.
ricky30 -
weer zeker een toevalsgenerator wie zijn gift krijgt
Tantum -
Niet iedere verandering is een verbetering.
Laat het nu eens zoals het was. Ik word er zo langzamerhand een beetje schijtziek van.
opajaap55 -
zo vergeet je eerder te claimen, weer winst voor sp, ik vond het maar wat handig dat het bovenin stond, daar staat wel andere onzin die weg kan
spanjola21 - 10 oktober, 2018 22:29
jammer dat jullie dat gedaan hebben ,het vreemde is dat je op je tablet het wel kan zien
spanjola21 - 10 oktober, 2018 22:33
als jullie toch veranderen haal die klok weg ,er staat nog 40 sec is voor niks want je kan laat kopen stop daar mee .Als je wil spelen dan wacht je maar op de volgende ronde
ineke1956 -
Wat een dooddoener balk is vol nee dit is een lekker systeem eeerst uitloggen om te kijken hoe laat je kunt claimen
je moet er maar op komen
SamiraGP - 11 oktober, 2018 20:47
Hi ineke1956, je hoeft hier gelukkig helemaal niet voor uit te loggen! Als je op de kamerlijst linksbovenin klikt en vervolgens daar linksboven op Home kom je op de voorpagina van de Bingo en ook daar kun je de timer vinden. Succes!
bomickeydushi -
sorry maar bij mijn komt er helemaal geen melding dat ik mijn punten kan claimen
CAMPIS42 -
Kan mijn punten ophalen niet vinden..meer last van..
Senneke4 - 11 oktober, 2018 02:41
Bij het dobbelen is ook iets goed mis,als je 4 dezelfde stenen hebt en je klikt om te gooien dan geeft hij al een feestje aan voordat de steen heeft gerold,dus nu kun je zien dat het voor geprogrameerd is,en je kan daarna het feestje bijna niet opschrijven duurt heel lang,iets klopt er niet erg jammer.
jaspertje10 -
Klopt Senneke, dit gebeurde bij mij ook. Had 4 dezelfde, moest nog gooien voor laatste worp en kreeg al logo voor dobbelfeest. Vervolgens kon ik heel lang niks invullen. Klopt inderdaad iets niet !
hillie54 -
Klopt, bij mij ook. Dus inderdaad voor geprogrameerd
SamiraGP - 11 oktober, 2018 20:49
Hi Senneke4, bedankt voor het melden! Ik ga het direct naar het RoyalDice team doorzetten :-).
ikwilbingowinnn - 11 oktober, 2018 02:48
Hoi Spelpunt
Ik vind het niet leuk dat jullie de gift klok hebben weggehaald,ik had het dan ook mooier gevonden dan dat jullie elke drie uur de gift automatich lieten doen zodat wij niet meer hoeven opletten dat zou een mooie verandering waard zijn. Maar zoals het nu gaat zijn wij altijd de klos en jullie in het voordeel dat zou toch andersom moeten? Nu jagen jullie in feite de mensen weg. Ik ben terleurgesteld in gp.
Balthier - 11 oktober, 2018 10:44
Die melding van dat je een gift kan claimen verdwijnt na een tijdje. Dus als je je naam op autobingo laat staan dan moet je opnieuw de room in om een gift te claimen, want dat kan niet vanuit je spel meer. Erg gebruiksonvriendelijk, maar ik snap dat gp daar een commercieel belang bij heeft. Ik ga mijn svip in elk geval niet meer verlengen.
Golo - 11 oktober, 2018 12:07
We gaan de klok in ieder geval in de kamerlijst zetten, dus je hoeft dan niet helemaal naar het startscherm.
_Nicolaas_ -
Wow in ieder geval in de kamerlijst Golo, maar daar staat het al vol hoor met al die kamers...Lijkt nu net of het een soort van beter wordt...maar het blijft allemaal even omslachtig en nutteloos voor de speler, laat dan gewoon die melding in het scherm staan dan als je op auto staat je iig niet opnieuw hoeft in te loggen of naar een ander scherm moet. Leg eens uit wat nu ECHT jullie idee hierachter is...en wat het probleem is om gewoon iets anders weg te halen. Nogmaals haal die levelbalk weg die nergens toe dient en je bent er...zucht
Golo - 15 oktober, 2018 10:29
Nicolaas, je hoeft toch ook helemaal niet opnieuw in te loggen? Zodra de popup voorbij komt klik je gewoon op claim. Heb je die nou net gemist, omdat je even de planten water moest geven o.i.d., dan hoef je nog steeds niet opnieuw in te loggen, maar moet je alleen even naar de kamerlijst gaan.

Ja, het is een klik meer, maar je hoeft niet helemaal het spel te herstarten. De reden is al gegeven. We zijn de lobby aan het herindelen, en een klokje die verder niets doet is daarbij van plek gewisseld. Een knop om je gift te claimen vinden we een stuk belangrijker, en daarom verschijnt die dan ook in je spel zodra die beschikbaar is.
elly100 -
elly\\Heel slim opgezet nu vergeet je de tijd om je giften op te halen.
dusssssssssss gp hoeft nu niet zoveel giften weg te geven
in de hoop dat er nu meer gekocht wrdt.
bedankt gp


\
SamiraGP - 11 oktober, 2018 19:17
Hi elly100, zoals eerder vermeld krijg je gewoon een melding op het moment dat het tijd is je Gift te claimen. Dus geen zorgen over dat je het misschien vergeet :-).
goudguppie1 -
ik kan kijken wat ik wil maar zie nergens een ding waar ik op moet klikken voor de gift , ook niet rechts boven
Golo - 15 oktober, 2018 10:33
Hi goudguppie,

Het verschijnt ook alleen als je gift geclaimd kan worden. Daarvoor zie je het niet staan in de lobby.
wpl2 - 11 oktober, 2018 12:35
Waardeloos systeem met dat nieuwe claimen. Ik hoop dat het weer snel veranderd.
NekafWillys1 -
ben niet echt blij met de vernieuwing, ik vind het wel handig dat je kan zien hoelang je nog hebt voor de volgende gift, haal dan iets anders weg, onder andere bingokaarten kopen, hoop dat jullie het weer terugdraaien
YvonneOtten1 - 11 oktober, 2018 13:18
heb hem liever bovenin staan
FireBird - 11 oktober, 2018 13:19
Hallo vind deze oplossing veel leuker eruit zien! alleen op de tablet ( app ) zie ik hem niet! alleen via de vaste P.C!
maar de voor de rest een leuke optie! zo
SamiraGP - 11 oktober, 2018 21:07
Dankjewel, FireBird! In de app staat de timer nog steeds op dezelfde plek .
theepotje1 -
vind het ook niks geef de klok maar terug want ik wil op deze naam geen puntjes maar op me andere namen dus ga met de naam eruit en ga met me andere naam claimen en heb nu een wekker op 3 uur gezet