GamePoint Bank vernieuwd!

GamePoint Bank vernieuwd!

De afgelopen jaren hebben we veel updates uitgevoerd op GamePoint maar de GamePoint Bank is altijd een beetje achtergebleven. Die dagen zijn nu voorbij! Met de update hebben jullie nu een gestroomlijnde GamePoint Bank zonder onnodige poespas en onduidelijke onderdelen.

Wat is er anders?
De GamePoint Bank heeft een likje verf gehad en is nu beschikbaar direct in je spel. We hebben ook wat overbodige onderdelen eruit gehaald. Zo hebben we de opwaardeerknop in de Bank verwijderd en je transacties (deze staan al een tijdje in het Servicepunt). Hierdoor is de nieuwe duidelijkere en meer gestroomlijnde GamePoint Bank ontstaan.

Elke gespeeld spel is nu duidelijk aangegeven in de GamePoint bank. Als je mee hebt gespeeld dan zie je bijvoorbeeld het volgende: 'Je hebt met 1 kaart meegespeeld voor 5 munten in de Bingo Bus.' Wanneer je hebt gewonnen krijg je een aparte melding erbij hoeveel je hebt gewonnen en in welke kamer.

Je krijgt toegang tot jouw GamePoint Bank door linksboven in het spel te klikken op je profielfoto.

Heb je nog vragen over de GamePoint Bank? Onze helpdesk is elke werkdag van 09:00 tot 22:00 uur bereikbaar op 070-4272970. Daarnaast zijn we ook in de chat en via het Servicepunt te bereiken.

Heb jij de nieuwe GamePoint Bank al gezien?

Bekijk hem nu in GamePoint Bingo & RoyalDice!

hopdoos -
zijn jullie van god los lage spelers maken geen kans meer 15 kaarten bah dan een achtie 100 euro sp kom op zeg hebben jullie alleen nog dollarts ogen of moet het ellite site echt worden aan lage spelers word niet meer gekeken bahhhhhhhhhhhhh speel van af begin mee niet normaal nu gebeurt rijker worden rijker lage mogen steeds 3 uuur wachten bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Wouter - 18 oktober, 2018 10:59
Hoi hopdoos,


Voor vragen/opmerkingen over het spelverloop kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen. We kunnen je dan uitgebreid te woord staan en een persoonlijke, heldere uitleg geven.


We zijn elke werkdag tot 22:00 uur geopend en bereikbaar op 070-4272970.
jecasi - 17 oktober, 2018 17:02
ik speel zolang het bestaat maar de laatste tijd gaat mijn ranking niet meer de hoogte in kijk daar evennaar als je wil mazzel
KippieInDeKonta -
Ik weet niet of het hier mag maar die ab 35 room waarom winnen daar de hele dag avond de zelfde hoge de lage komen totaal niet aan bod altijd 1tg vind dat niet echt een eerlijk iets is goedkope room voor lagere en die hoge profiteren er van !
Wouter - 18 oktober, 2018 10:58
Hoi Kippie,


Voor vragen/opmerkingen over het spelverloop kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen. We kunnen je dan uitgebreid te woord staan en een persoonlijke, heldere uitleg geven.


We zijn elke werkdag tot 22:00 uur geopend en bereikbaar op 070-4272970.
XXGPgokXX -
Admins
Is het een optie om een autokikker te plaatsten zodat je niet steeds op elke aparte gift hoeft te klikken?
En ik vind dat er geen limiet aan de giften moet zitten die je binnen kunt halen. De limiet staat nu meen ik op 250 giften.
Ik heb het over de facebook versie
Groetjes
Wouter - 18 oktober, 2018 11:04
Hoi XXGPgokXX,

Er zijn op het moment geen plannen om een autoklikker toe te voegen aan de giften op Facebook. Wanneer we er wel plannen voor hebben zullen we je update via Facebook of hier bij het nieuws.
ginao -
hoi
heb t al zo vaak gevraagd,en denk vele met mij
we willen graag dat poolen ook weer terug komt.
misschien kunnen we n hand tekening actie houden,
hoop dat het lukt.
voor de rest alles voor elkaar ga zo door
Golo - 16 oktober, 2018 09:23
Hi Ginao, bedankt voor je bericht. Poolen was inderdaad wel een heel leuk spelletje hè? Ik heb het ook vrij veel gespeeld. Helaas waren er op een gegeven moment te weinig spelers om het spel te blijven onderhouden en is het destijds verwijderd. Met een aantal nieuwe technologieeën waar we nu mee bezig zijn is er misschien weer hoop, maar ik ga niks beloven.

Fijn dat je verder alles in orde vind. Bedankt
sandext2 -
ik krijg sommige reclames helemaal niet weg en idd als je de reclame wel kan wegklikken heb ik aan 2 zijden van het speelscherm een wit vlak met daar boven in de tekst : advertentie gesloten door google deze advertentie en waarom deze advertentie knap irritant
ajax4ever6 - 14 oktober, 2018 21:53
hoi kunne jullie ook eens werken aan de site dat als je op het kruisje klikt van een aktie dat je niet steeds een wit vlak krijgt en weet niet hoe vaak je in moet loggen dat je eindelijk eens je spel kan gaan spelen ziek wordt ik er van
Golo - 15 oktober, 2018 10:12
Hm, als dit gebeurd zou je ons dan even willen bellen? Kijken we gelijk met je mee. We zijn te bereiken op 070 4272970 op werkdagen van 09:00 - 22:00.
dafxf1050 -
wanneer gaan we nu eens klaverjassen op android.
Golo - 15 oktober, 2018 09:46
Niet echt gerelateerd aan het onderwerp van dit nieuwsbericht, maar we zijn met Klaverjassen wel bezig om het naar een nieuwe technologie te brengen (dus geen Flash meer). Dat houdt in dat de mogelijkheid om het op een tablet te spelen dichterbij komt!
X_BINGO_OMA_X -
Waarom wordt er niet gereageerd op de Bank, de supers staan er niet in, en als je hop andere kamers ook niet.
Had maar bij de oude gelaten, deze is veel omslachtiger dan de ander en onduidelijk ook..

Groetjes Oma
Golo - 15 oktober, 2018 09:54
Hi Oma,

We gaan even kijken hoe dat met de Superbingo's zit. Die moeten er natuurlijk gewoon in. Bedankt voor de terugkoppelig!
MaryLintje - 14 oktober, 2018 10:33
GP wordt wel met de dag duurder????
Voorheen kon je voor 10 euro 7500 punten krijgen, en nu is dat bijna gehalveerd!??
Boven de 10 euro waardeer ik absoluut niet op!!!!!
Dan maar op me gift spelen!
Golo - 15 oktober, 2018 10:09
De prijs is niet aangepast, maar ik zie dat je in het verleden gebruikt hebt gemaakt van een persoonlijke aanbieding voor 10 Euro. Het woord zeg het al, een aanbieding

Je komt ze gelukkig wel vaker tegen. Dus wie weet komt er snel nog wat moois op je pad.
MaryLintje - 17 oktober, 2018 17:10
Aanbieding???
Lijkt hier wel op een winkel???
En dat is het ook geworden!!
Alleen betalen betalen en nog eens betalen!!
je speelt om je eigen geld!!?
goudguppie1 -
Mag astublieft de klok weer terug boven in de balk ?
Iedereen loopt heel veel punten mis op deze manier.
Golo - 15 oktober, 2018 09:45
Je hoeft helemaal geen Munten mis te lopen. Je krijgt vanzelf te zien wanneer je de gift kan ophalen. Alleen het klokje is verplaatst naar de kamerlijst, verder kun je nog steeds elke 3 uur je gift claimen.
jeanne30 -
ik wilde graag weten, eerst was na 3uur automatische weer 30punten er bij en zo elke 3uur ,maar hoe gaat dat nou na 3 uur ?
Golo - 15 oktober, 2018 09:43
Je kunt nog steeds elke 3 uur je gift claimen. Daar is niks aan veranderd. Je hebt alleen het klokje niet in beeld, die staat in de kamerlijst en op het beginscherm van GamePoint Bingo. Zodra je de gift kan claimen krijg je dit rechtsboven in je scherm te zien. Heb je'm gemist? Dan kun je deze alsnog claimen in de kamerlijst.
weltmeister1974 -
Dit begint ook wel een dagelijkse routine te worden om al dat geklaag hier even te melden. Hulde voor jullie allemaal
opajaap100 -
zoals nu de tijd van gifts is aan gegeven is super
Golo - 15 oktober, 2018 10:07
Fijn om te horen, bedankt!
marleiden - 12 oktober, 2018 17:18
en het zou ook leuk zijn dat de zoekopdracht terug komt vind alles geen vooruitgang en alleen voor de bingo doen jullie nog moeite lijkt het wel.
Golo - 15 oktober, 2018 09:40
Wat bedoel je met de zoekopdracht? Een veld om een medespeler mee op te zoeken of het spelletje Woordzoeker?
marleiden - 12 oktober, 2018 17:15
nou vernieuwen jullie van alles maar bij kraken blijft alles de oude kan er niet weer een ranglijst komen en ook dat er zonder overleg gekaart kan worden .
CharlesP48 -
ja en klaverjassen dan die ben ik kwijt
MaryLintje - 12 oktober, 2018 16:38
Je gift ook al niet meer zien???
Nou geen zak meer aan zo GP..................
nickpGP - 12 oktober, 2018 17:37
Hi MaryLintje,

Je kan de gift nog steeds zien hoor! De timer is nu te vinden op het startscherm van Bingo en ook rechtsonder in het kamerscherm. De gift zelf kan je claimen via de notificatie die je krijgt of, mocht je die missen, ook via het kamerscherm.
Johanna1959 - 12 oktober, 2018 15:52
Ik wil even iets kwijt over spellen/
Ik vraag me af zoVeel tripples ben vip af en toe laad ik op , maar hoe bestaat het dat je nooit eens een jpot kan winnen Dat ik betaal ben ik zelf bij dat is niet verplicht. maar nog nooit jpot of op de bingo eens die bonus halen vind ik erg verdacht
terwijl ik ontzettend veel speel tripple ,dan wat betreft de bingo ,jullie zeggen dat jullie geen kaarten uitzoeken ,wel vreemd dat of ik nu smorgens middag avond nacht op bingo kom . het zijn toch altijd zelfde die de pot winnen , wel vreemd rara ik weet niet wat ik nog moet denken van spel ,Maar kom op nooit de bonus of jpot is raar
Nummer13 -
Ik zou de ouderwetse spelpunt graag terug willen met poolen en darts, zonder continu maar op te moeten waarderen gewoon om hoge scores te halen, want daar leven jullie van ...
winnifred -
nummer 13 gp verplicht je niet om op te waarderen dat doe je zelfs oke weet je word er mee om je oren geslagen iedere keer
joanitaaa -
beste gamepoint kan de de klok weer terug plaatsen wanneer ik kan claimen ,want dit werk voor geen meter
nickpGP - 12 oktober, 2018 17:30
Hi joanitaaa,

Ik snap dat het even wennen is na zo lang gewend te zijn geweest aan de oude manier. Je kan de timer vanaf nu vinden op het beginscherm bij Bingo, maar ook rechtsonder in het kamerscherm. Dit laatste maakt het wat makkelijker om te zien hoe lang je nog moet wachten op de gift.
YvonneOtten1 - 12 oktober, 2018 10:25
op mijn tablet staat de teller er nog wel gelukkig
Marike68 -
Wat een gezeik en geklaag allemaal... Het is niet goed of het deugd niet als ik zo de reacties lees.. Stelletje pedante verwende kwasten.... Vertrek dan en ga naar een betaalde spelletjes site... Ik ben blij met GamePoint... Ga zo door GP.!!!
Kersemus -
Marike68, voor het geval je het nog niet wist, hier moet ook betaald worden :-)
Johanna1959 - 12 oktober, 2018 15:59
nou nou iedereen mag toch een mening geven , wat mij opviel en klaag niet ,maar vind erg vreemd dat vaak zelfde de jpot of de bonus op bingo en dobbel winnen ,ik ben ook vip dus ik vind ik ook keer mag winnen, ze mogen na gaan wat ik in zet en aan spel betaal ,als je wint krijg je ook niks terug. dus ik weet niet wat ik ga doe als vip gedaan is , zo oneerlijk neen
je mag niks meer zeggen of je bent een zeikert spijtig dit te lezen
nickpGP - 12 oktober, 2018 17:23
Hi Johanna1959,

Ik kan je garanderen dat iedereen dezelfde winkansen heeft. Mocht je meer informatie hebben, dan kan je altijd even contact met ons opnemen via de telefoon. Wij zijn ma t/m vr aanwezig van 09:00-22:00 en op zondag van 18:00 tot 22:00. Je kan ons bereiken via telefoonnummer: 070-4272970.
AlbertT107 -
hallo hoe is het
hennykb1 -
vreselijk dat royal dice dat geklikt word er niet goed van
pienter4 -
Vindt het geen prettige bank zo,in de vorige was DUIDELIJK te zien wat je had gewonnen en wat je had verloren, en er is ook niet meer te zien op welke plaats je bent geeindigd (rekenwerk dus bah) En ook je 3 uurlijkse gifts en de gifts van de filmpjes (die regelmatig niet werken) is niet meer te zien erg jammer! De oude versie graag terug wat mij betreft deze was kort en DUIDELIJK !
Moeps66 -
veranderingen zijn niet altijd beter. Er zijn dingen weg die ik altijd gebruikte zoals in de geschiedenis kijken en mijn gifts bekijken. Als je vroeger op je spel drukte kon je ook zien tegen wie en voor hoeveel je had gespeeld, nu staat het in een lijstje wat veel ruimte inneemt. Hopelijk gaan jullie terug naar hoe het eerst was, dat was echt beter.
hillie54 -
Helemaal mee eens Moeps66
janjansen3 - 11 oktober, 2018 19:08
Als je naar nieuws gaat , en dan naar bank onder je naam zie je nog het scherm zoals het '' vroeger '' was .

Nieuwe bank ziet er mooi uit , maar het overzicht is weg
SamiraGP - 11 oktober, 2018 19:13
Hi Moeps66, bedankt voor je uitgebreide feedback! We vinden het altijd fijn om zo uitgebreid van jullie te horen. Ik ga ervoor zorgen dat het op de juiste plek terecht komt. Fijne avond!
JoanHelweg -
grappig, ik heb noch Wouter, noch Samira ergens zien schrijven, dat de oude bank nog steeds goed zichtbaar is, godzijdank.
ga naar de beginsite, boven in de balk staat je naam rechts, klik die aan......... en daar kan je
de bank in oude glorie vinden, hoera !

met de groeten van Joan moepsie
JoanHelweg -
en de nieuwe bank registreert beslist niet alle gespeelde spelrondes.
Moeps66 -
Bedankt Janjansen3, aan dit antwoord heb ik wat. Je kan dus inderdaad je oude bank nog zien. Raar dat dit niemand zegt van GP.
Golo - 15 oktober, 2018 10:03
Hi Moeps,

Je kan de oude bank inderdaad nu nog even zien, maar dat is slechts tijdelijk. We gaan wel kijken naar een optie om de giften ergens te tonen, bijvoorbeeld in het servicepunt en dat je graag wilt zien tegen wie je hebt gespeeld koppel ik even terug. Wellicht is dat nog iets interessant, maar ik kan niets beloven. Fijn dat je aangeeft wat je mist of graag wilt zien. Daar kunnen we wat mee!
els_1953_ -
Ik kan niet meer via facebook bingo spelen. Waar ligt dat aan
Wouter - 11 oktober, 2018 18:30
Hoi Els,

Je kan er inmiddels weer op. Veel plezier!
hierik -
Ik kom niet meer in het spel hoe kan dat
Wouter - 11 oktober, 2018 18:29
Hoi Hierik,

Je kan inmiddels weer spelen. Veel plezier!
marsiplumamie -
waardeloos systeem. kan slots niet meer spelen veel moeite met inloggen kan ook de tijd niet meer zien voor claims hopeloos spel geworden.
_lovelight_ - 11 oktober, 2018 17:02
Als we het toch over vernieuwingen hebben: Wanneer gaan jullie de mogelijkheid om in andermans statistieken te kijken verwijderen? Ik vind het een overbodige luxe en eerlijk gezegd heb ik er geen belang bij om bij een ander te kijken en ook vind ik het wel zo prettig dat er bij mij ook niet gekeken wordt. Ook het level waarin je zit vind ik geen toegevoegde waarde; als je dag en nacht in de automatische kamers speelt, kom je wel een keer op level 100, en dat vind ik eerlijk gezegd geen prestatie.
Wouter - 11 oktober, 2018 19:35
Hi _lovelight_

Het aanpassen van de statistieken staat op het moment niet in de planning maar die zijn misschien ,net als de bank, wel toe aan een likje verf. Ik ga je voorstel meenemen.
jenny148 -
ik krijg op mijn fa helemaal geen 30 punten meer kado daar heb iik een paar uur naar gekeken mijn punten opgeschreven en niet verder eerst gespeeld ik blijf op de zelfde punten staan mijn naam is op fa jennykuipers 1 hoop dat je me een antwoord geeft
Wouter - 11 oktober, 2018 18:46
Hi Jenny,

Je hebt de gift een paar minuten voordat je dit schreef opgehaald. We gaan morgen nog een update doen die het nog duidelijker maakt dat je gift klaar staat.
nickpGP - 12 oktober, 2018 17:43
Hi jenny148,

De update is inmiddels uitgebracht. Je kan de timer nu ook vinden rechtsonder in het kamerscherm. Tevens kan je hier de gift claimen mocht je de notificatie vergeten zijn.
helen61 - 11 oktober, 2018 16:30
ik snap er helemaal niets meer van . giften en bank?
Golo - 12 oktober, 2018 09:29
De bank houdt bij wat je meest recente spellen zijn die je hebt gespeeld, kun je zien wat je hebt gewonnen en je kunt eventueel ook wat Munten in je spaarpot zetten. Je kunt de bank openen wanneer je op je foto klikt in het spel.
HennyF8 - 11 oktober, 2018 15:21
Jammer dat je niet meer de geschiedenis kan zien, ik hop van kamer naar kamer bij de bingo en nu kun je dus niet meer zien wie er gewonnen heeft.
tru4 -
Helemaal mee eens.
Mis ook de klok. Wanneer je je 30 p weer kan ophalen.
moedertjec -
Ja is wel overzichtelijk.
Waarom staat er altijd ; LEER MEER ? ipv LEES MEER !
elsnoeken1 - 11 oktober, 2018 14:21
Mooi zo. En nu slots maar een keer. Dat is bij GP denk ik een stiefkindje! Bah, al tijden en tijden staat er binnenkort..... ja ja
snookerfan2 -
vind het jammer dat je niet meer kan zien hoeveel giften je heb gehad
en bij bingokan je niet meer zien wanneer ja weer kan claimen
SamiraGP - 11 oktober, 2018 19:09
Hi snookerfan2. Je kunt op de beginpagina van de Bingo je Gift claimen! Als je nog in het spel zit en het is tijd voor je Gift krijg je rechtsboven in je scherm een melding hiervan. Succes!
glimlach54 - 11 oktober, 2018 13:44
vind het alleen jammer dat ik geen geschiedenis meer kan kijken.
SamiraGP - 11 oktober, 2018 15:31
Hi glimlach54. Het is inderdaad zo dat je het een en ander niet meer kunt zien. Ik ben wel benieuwd naar waarom je graag je geschiedenis in zou willen zien :-). Dan kan ik je feedback in ieder geval meteen doorgeven!
Jorni -
Zo jammer dat je niet meer kan zien hoeveel giften je hebt gehad. Ik speel altijd 1x per drie dagen en dan kijk ik hoeveel ik aan giften heb gehad en met dat geld speel ik. Zo raak je nooit blut en krijg je steeds meer door wat je wint.
miepmiep3 -
ik krijg altijd dezelfde kaarten voorgeschoteld en weet al van te voren of ik win of niet. Zou het mogelijk zijn om eens andere kaarten te krijgen??
SamiraGP - 11 oktober, 2018 15:28
Hi miepmiep3, wij bepalen niet wie welke kaarten krijgt. Dit gaat volledig automatisch. Mocht je hier meer over willen weten kun je ons altijd via het Contactformulier (onderin de zwarte balk op "Contact" klikken) bereiken. Natuurlijk ben je ook altijd welkom om te bellen!
DEMISPOES -
echt van deze tijd.... erg overzichtelijk en mooi!!
Golo - 11 oktober, 2018 15:13
Bedankt! De oude bank was echt iets van 10 jaar geleden
SomeTimes_ - 13 oktober, 2018 11:29
@Golo: Dank je voor de verduidelijking. Ik wacht geduldig af op een uitbreiding van Slots.
SomeTimes_ - 11 oktober, 2018 12:45
Ik zou wel eens een update van Slots willen zien, raak een beetje uitgekeken!
TheMikeyx -
Gaat niet meer komen hebben ze eens gezegd. Althans, ''het staat niet gepland, wie weet in de toekomst''. Oftewel spelpunt kennende laten ze het doodbloeden net als alle andere niet afgemaakte spellen..
Golo - 11 oktober, 2018 15:13
Heb je de mini-games in GamePoint Bingo op mobiel al gespeeld? Dat pakketje spellen komt samen met een aantal Slots in een nieuw jasje. Hoe precies en wanneer kan ik nog niet aangeven, maar daar wordt momenteel aan gewerkt.
SomeTimes_ - 11 oktober, 2018 16:25
Ik speel geen bingo en dus ook de mini games niet. Jammer dat er niets aan Slots wordt gedaan, een gemiste kans.
TheMikeyx -
Zorg er eerst even voor dat die mini-games op je telefoon goed random zijn. Zolang dat niet zo is, neem ik het niet erg serieus helaas.

En ja, idd een gemiste kans. Kijk voor de gein maar eens hoeveel miljoenen mensen die slotsspelletjes op facebook enzo spelen. Had spelpunt een leuk graantje van mee kunnen pikken.
oikos55 - 12 oktober, 2018 06:36
je hebt gelijk