Het is Halloween bij GamePoint

Het is Halloween bij GamePoint

Wij maken ons klaar voor één van onze leukste feestjes van het jaar, Halloween! Alles heeft een griezellig (griezelig en gezellig) tintje en daarnaast hebben wij een aantal leuke verrassingen voor jullie klaar staan.

RoyalDice krijgt er een speciaal Halloween Tournament bij en wij hebben 5.000 Munten toegevoegd aan de pot. Dobbel snel naar die eerste plaats en win een geweldige prijs.

In GamePoint Bingo zijn er tijdelijke Halloween Verzamelingen om te voltooien. Ga op jacht in de 10, 100 en 1.000 Munten kamer, voltooi je verzameling en krijg een leuke beloning. Ook brengen we jullie favoriete Halloween Dabbers terug en hebben we zelfs een gloednieuwe die je gratis kan gebruiken om je nummers te markeren tijdens Halloween.

En... als je niet bang bent in het donker, dan is Bingo in het Donker misschien wel iets voor jou. Ga de uitdaging aan en neem snel een kijkje in deze speciale handmatige kamers.

Speel GamePoint Bingo!

Katja808 - 24 oktober, 2018 10:19
100 procent opwaarderen klopt niet he 1125.000 munten dat krijg je met 50procent had ik 2 dagen gelden dus pas die 100procent aan wel zo eerlijk.
Wouter - 24 oktober, 2018 10:29
Hi Katja,
We hebben deze keer verschillende Munten extra's die oplopen tot 100%, het kan dus zijn dat er extra's zijn die 50% of 75% erbij hebben.
Welke je ook kiest, je krijgt altijd wat extra's erbij!
koffieleut22 -
er staat ook duidelijk TOT wel 100 %
mary57 - 25 oktober, 2018 04:20
En 100% krijg je alleen als je voor 200 euro opwaardeert.
river_killer -
De chat is eigenlijk altjd wel griezelig,
kampgril -
ze mogen wel gratis vips geven aan iedereen of wel 100 aan iedereen gratis
wwwilly -
Quote: Alles heeft een griezellig (griezelig en gezellig) tintje.

Bij Slots is er niks griezelligs, dus dat "alles" klopt niet. Alleen Bingo en Dobbelspel tellen voor jullie.
BOTE57 -
waar zijn de leuke borden bij de woordentornado.
Wouter - 26 oktober, 2018 11:18
De borden zijn dit jaar niet beschikbaar MAAR ik kan even langs een collega lopen om te zien of we ze na het weekend nog beschikbaar kunnen maken. Geen beloftes maar ik doe mijn best!
TheMikeyx -
En jahoor, weer alleen dobbelen en bingo met acties. Sneu.
janjansen3 - 25 oktober, 2018 21:36
leuk hoor
_lovelight_ - 26 oktober, 2018 13:30
Ziet er allemaal leuk uit, vooral in de app, daar onweert het en de volgels vliegen je om de oren . Ik speel nu via mijn pc en iik heb steeds last van haperende nummers. Ik bedoel dat als ik een nummer wil wegstrepen ik soms wel 10x moet klikken, voordat het nummer gemarkeerd is. In de app geen last.
Wouter - 26 oktober, 2018 17:36
Hoi _lovelight_, dank je voor de mooie woorden!

Het kan zijn dat er rond het tijdstip dat jij dit neerzette er iets was, we kregen namelijk meerdere meldingen. Inmiddels is het opgelost maar je moet wel even het spel herstarten maar ik denk dat je dit al in de tussentijd hebt gedaan.

Fijn weekend!
gedichten_vrouv -
Waarom zijn de prijzen veranderd bij 2500 en bij 1000 waar je de gevonden items 10000 en 30000 kreeg, nu maar bij sommiggen 3 kaarten van 2500, niet echt eerlijk he nu...

wist niet waar ik het anders moest zetten en ja gef maar commentaar met deze waar geen punten op zit ander trekken jullie me weer leeg als ik commentaar geef :(
Wouter - 29 oktober, 2018 13:22
Hoi gedichten_vrouv,

We vinden het ontvangen van feedback helemaal niet erg hoor.
De beloningen voor het compleet maken van de verzamelingen zijn iets aangepast. Je ontvangt nu Bingokaarten die je kan gebruiken verder te spelen en in sommige gevallen zelfs gratis kaarten voor andere waardes.

We zijn dit nog wel aan het afstellen dus het kan zijn dat er binnenkort aanpassingen zijn in het aantal kaarten wat we geven.