Het griezelen gaat door!

Het griezelen gaat door!
Tijd om de Ghostbusters te bellen, want er is een griezelige pompoen tussen de ballen terecht gekomen bij GamePoint Bingo! Rolt hij voorbij tijdens jouw spel? Dan krijgt iedereen die in de ronde mee speelt een Gratis kaart!

Ook worden er af en toe extra ballen getrokken na de Bingo totdat er nog een extra winnaar valt! Hierdoor heb je met 1 of 2 nummers te gaan toch nog kans om te winnen.

Natuurlijk blijven de Bingo in het Donker kamers, tijdelijke verzamelingen en Dabbers ook nog tot en met Halloween beschikbaar. Wat is jouw favoriet?

Speel GamePoint Bingo!

appelpeer -
Ik vind het eng. En kunnen er eindelijk weer eens nieuwe badges komen? Ik kan al een paar jaar geen badges meer kopen, omdat ik alle badges heb.
Wouter - 26 oktober, 2018 12:59
Hoi appelpeer,

De badges zijn een beetje gesneuveld met het samengaan van Spelpunt en GamePoint en er zijn op korte termijn geen plannen om ze terug te brengen in de huidige vorm. Het kan natuurlijk wel dat we ze op andere manieren gaan toevoegen, misschien in een nieuw jasje.
Moordvent - 27 oktober, 2018 14:30
Ik heb helemaal geen jas aan!
SamiraGP - 28 oktober, 2018 21:45
Nee, dat weten we inderdaad, Moordvent . (Ik zie dat je wel een vest draagt op je profielfoto, hoor!)
catharina721 - 28 oktober, 2018 22:13
na tig keer opwarderen win je niks meer hier baba niet leuk meer
Katja808 - 29 oktober, 2018 08:46
Idd maar daar krijg je standaard antwoord op en het is ook niet leuk want ik win ook constant noppes bah inderdaad.
Moordvent - 29 oktober, 2018 09:04
aaah Katja, wil je muntjes van ome Moordje,??
Katja808 - 29 oktober, 2018 10:57
Hahaha nee hoor Moord
Moordvent - 29 oktober, 2018 14:08
Niet Mauwen jij KRIJG, muntjes van mij, ik ben JARIG geweest!!!
appelpeer -
Gefeliciteerd nog! .
Moordvent - 30 oktober, 2018 14:32
Dankje wel lieve appelpeer, wat aardig hier heb je TAART
ballie33 - 31 oktober, 2018 13:28
Leuke haloween aktie ook waardeer op en win 50 000 op woensdag 31 oktober.
Maar wie waneer en hoe ik zie weer niks.
Col137 -
Hoi doe het maar even hier...Er valt mij iets op...Sinds de invoering van de giftklok in het kamerscherm vd bingo, lopen de klokken bij bingo en bijv cardparty of klaverjassen, daar staat vaak een ander account ingelogd, niet meer gelijk. Als ik bij het kaarten een gift op kan halen...loopt de bingo ca. een kwartier erachter aan...terwijl een eerdere gift vlak achter elkaar is opgehaald (dus eerst account bingo dan account kaart)...Hoe kan dit?
catharina721 - 31 oktober, 2018 21:31
wie heeft de 50.000 gewonnen met opwarderen?
ballie33 - 1 november, 2018 09:59
vroeg ik ook al tot nu zie ik geen antwoord :(
pietjepuntspel - 1 november, 2018 19:28
idd hoeveel winnaars waren er ik heb 16 keer die actie gekocht maar wie er gewonnen hebben geen idee
Wouter - 5 november, 2018 15:20
Hallo allemaal,

De winnaars van de 50.000 Munten hebben in het spel bericht gehad. Mocht je geen bericht hebben gehad dan heb je hopelijk de volgende keer meer geluk.