VIP van de Week: bruintjebeer14

VIP van de Week: bruintjebeer14
We hebben een nieuwe VIP van de Week!

De nieuwste VIP van de Week is bruintjebeer14. Gefeliciteerd, je wint 1 extra week (Super)VIP, 500 Munten en eervolle vermelding op de GamePoint website.

Wil jij ook kans maken op deze prijzen? Zorg er dan voor dat je een VIP of SuperVIP abonnement hebt en laat een bericht achter met 'Ik wil VIP van de Week worden!' 


Dit betekent ook dat je ons toestemming geeft om je profielfoto te gebruiken, zorg er dus voor dat je een mooie hebt!

Elke week heb je opnieuw kans om de VIP van de Week te worden.

Speel NU GamePoint Bingo!

koffieleut22 -
GEFELICITEERD GENIET ERVAN
ollekebolleke - 5 november, 2018 17:04
GOEDE MIDDAG GP IK BEN AL JAREN SUPPER VIP EN ZOU HET OOK LEUK VINDEN ALS IK OOK EENS VIP VAN DE WEEK MAG ZIJN VAST BIJ VOOR BAAT DANK OLLLEKEBOLLEKE
Moordvent - 5 november, 2018 18:06
Nou ja, ik was EERST, en ben geen VIP van de WEEK geworden!! Hoe kan dat
fronie5 - 5 november, 2018 23:48
Mensen die vragen .worden overgeslagen
koffieleut22 -
Omdat ze een andere kozen he
Moordvent - 6 november, 2018 09:09

Deze reactie is verwijderd.

kale12311 - 6 november, 2018 11:49

Deze reactie is verwijderd.

maria2110 - 6 november, 2018 12:31
gefeliciteerd
JohnKoremans -
gefeliciteerd
U2isgreet - 8 november, 2018 17:19
Wat ontzettend flauw om de reactie van twenty4sevn (speelnaam van m'n zoon) weg te halen, een teken dat je de discussie niet kunt winnen Wouter?
Heb ik nog een vraag... ik werd aangetrokken door het lokkertje 50% HERFSTACTIE (zoals je ziet hoeft er trouwens geen spatie tussen ;))Als supervip krijg je normaal 5000 munten voor 10 euro en nu 6750, hoe komen jullie erbij om te verkondigen dat dat 50 % zou zijn?? Ik val werkelijk van de ene in de andere verbazing op deze "fantastische" "random" site, schiet mij maar lek
_NINA3_ - 8 november, 2018 18:26
Je kijgt nu vast geen 5000 meer voor 10 euro! 4500 dus.... echt erg hoor, krijgt steeds minder voor meer geld. Ook kijg je voor 10 euro geen 28 bingokaarten meer van 250 maar 24 kaarten, triest!!!
Wouter - 8 november, 2018 18:58
Hi U2isgreet,

Zoals je misschien al opgevallen is hebben we de prijzen in de GamePoint Shop een aangepast en het leek ons een leuk gebaar om daar gelijk een 50% actie bij te doen.
Om de spelers die graag betalen met paysafecard een beetje tegemoet te komen hebben we de prijzen niet aangepast voor de 10 en 25 euro Muntenpakketen. Dit betekent echter wel dat je wat minder Munten krijgt voor die twee pakketten.
De 50% is nog steeds 50% en dat zal zo blijven!
U2isgreet - 8 november, 2018 20:32
@Wouter, het zal aan mij liggen hoor maar weer begrijp ik niks van je antwoord!De klant is echt geen koning bij jullie en hoe je er ook omheen draait, we worden massaal bedonderd!
_NINA3_ - 8 november, 2018 19:07
Je brengt het mooi Wouter, maar aan het einde van de streep krijg je gewoon minder munten! Belachelijk, alsof jullie nog niet genoeg erop verdienen
Wouter - 8 november, 2018 19:54
We hebben er voor gekozen om de 10 en 25 euro pakketten hetzelfde te houden. Dit omdat voor paysafecard spelers het lastiger is om twee of meer kaarten te moeten halen. Bij de andere pakketten is de prijs inderdaad aangepast maar zijn er ook Munten bijgekomen.
tuinmeisje - 10 november, 2018 12:11
idd greet jammer dat het niet meer zoals eerst is wouter en zijn corneuten hebben niet in de gaten dat de boel zo erg verziekt word op gp wat nog mennelijk was toen ze in het begin sp hete die menselijkheid is erg verdwenen net zo die lage levels eerst kwam je dan niet in bepaalde roems
nu heel toevallig met supers winnen die lage levels je zal bijna gaan denken dat het gewoon mensen van gp zelf zijn greet waar is de gezellige tijd gebleven op gp
_NINA3_ - 8 november, 2018 19:09
Je krijgt zelfs minder als je je verzameling bij elkaar hebt! Triest...
boogschutter197 -
Is idd heel erg triest ,was mij dus ook opgevallen dat ze de bonus bij de verzamelingen hebben veranderd , je krijgt nu een aantal kaarten en daar kun je het mee doen , geen punten meer , en geen kans om 1 of aantal dagen vip te zijn ......................
ikvindbingoleuk - 8 november, 2018 19:46
Dan ben ik snel klaar minder munten met opwaarderen ze verdienen niet genoeg als ze eens de vaste namen minder laten Winne dan krijgen wij ook eens kans
ikvindbingoleuk - 9 november, 2018 11:45
ikwaardeer altijd voor 200 euro op nu is het 20 euro duurder voor minder munten daar pas ik voor zijn mijn muntjes op dan weg sp gr
Soundofspirit - 9 november, 2018 13:12
Ik wil VIP van de week worden
A3ana - 9 november, 2018 17:17
Ik hoef geen Vip van de week te worden. Wat ik mij wel afvraag is .......waarom ik ineens maar 12,500 krijg voor mijn 25 euro en geen 14 ? ??? Een boze superVIP !
Wouter - 12 november, 2018 12:23
Zoals je misschien al opgevallen is hebben we de prijzen in de GamePoint Shop een aangepast.

Om de spelers die graag betalen met paysafecard een beetje tegemoet te komen hebben we de prijzen niet aangepast voor de 10 en 25 euro Muntenpakketen. Dit betekent echter wel dat je wat minder Munten krijgt voor die twee pakketten.


Bij de overige pakketten is de prijs naarboven aangepast maar krijg je er ook meer Munten voor terug vergeleken met het oude pakket.
mary57 - 12 november, 2018 14:14
Nu doen ze het ineens om de spelers die met paysafecard betalen tegemoet te komen hahaha.
Wat een smoes sorry hoor, waardeerde elke maand op maar gaat nu niet meer gebeuren.
Als ik voor 100 euro opwwaardeerde kreeg ik 70.000 munten nu krijg ik er voor 110 euro 72.000.
Dat betekent dus 2000 munten voor 10 euro meer. GP richt zichzelf op deze manier ten gronde.
Moordvent - 9 november, 2018 19:23
Ik ben JARIG, ik wil VIP van de WEEK worden!!!
JohnKoremans -
Ben je 365 dagen per jaar jarig?
emmajulia4 - 9 november, 2018 21:10
ik zie alleen besodemieterij nu . 55 euro betalen en minder munten vind ik heel knap . ook voor 25 euro minder munten , dus duurder geworden en munten inleveren , en geen smoesjes over pay safe kaarten want die zijn 10 , 25 50 of 100 euro dus die van 50 euro naar 55 euro maken slaat nergens op , diep in me hart hoop ik dat jullie eens falliet gaan zo want zoveel geld betalen voor neppunten is aso
MISTERYWOMAN - 9 november, 2018 21:29
Helemaal met jou eens emmajulia
Maar wat wij hier typen intreseert ze toch niet.
wat opvalt steeds minder hier online !
En ze doen het helemaal zelf !
ene aktie naar aktie hier. reclame op tv geprobeerd nu ook al hier op de site.
Bah bah bah wat irritant !
Kan nog wel meer typen maar wat heeft het voor zin...
Ik zou zeggen ga zo door GP
kadokido - 11 november, 2018 15:24
IDD ook de 25 euro is minder geworden. moet maar nieuwe site opzoeken denk ik.
Dit wordt aardig duur
Wouter - 12 november, 2018 13:08
Hoi emmajulia4,

Falliet gaan is voor niemand een goede optie. Dan zijn er geen spellen meer om te spelen en je wilt diep van binnen, denk ik, niet een kantoor met medewerkers op straat zetten.

Hoewel ik goed begrijp dat het niet fijn is is dit pas de eerste prijsaanpassing sinds heel wat jaren. Toen in 2012 de btw werd verhoogd van 19% naar 21% hebben we de prijs per Munt niet aangepast. Dat is nu 6 jaar geleden en overal om ons heen zijn prijzen gestegen. Denk hierbij aan partners, onderdelen, huur van servers, personeel en nog talloze andere zaken.

Dat telt aardig op in de loop der jaren en dat zijn een paar van de redenen waarom we nu het hebben aangepast.
ron1515 -
700 keer gedraait bij slots nog geen bonus en ook geen free is toch een schande zal nu wel weer voor 85 dagen geblokkeerd worden dat doen ze als je de waarheid zegt maar iedereen moet een klacht in dienen bij klachtenkompas.nl het enigste wat je mag doen is geld storten
rosabenny - 10 november, 2018 12:02
waarom krijgen we minder punten voor ons geld.
Wouter - 12 november, 2018 13:09
Hoi Rosabenny,

Hoewel ik goed begrijp dat het niet fijn is is dit pas de eerste prijsaanpassing sinds heel wat jaren. Toen in 2012 de btw werd verhoogd van 19% naar 21% hebben we de prijs per Munt niet aangepast. Dat is nu 6 jaar geleden en overal om ons heen zijn prijzen gestegen. Denk hierbij aan partners, onderdelen, huur van servers, personeel en nog talloze andere zaken.

Dat telt aardig op in de loop der jaren en dat zijn een paar van de redenen waarom we nu het hebben aangepast.
appetjo - 10 november, 2018 21:53
ik wil vip van de week worden
femmy12 -
Gefeliciteerd Bassie
kadokido - 11 november, 2018 15:22
lees je antwoord wouter: We hebben er voor gekozen om de 10 en 25 euro pakketten hetzelfde te houden. Dit omdat voor paysafecard spelers het lastiger is om twee of meer kaarten te moeten halen. Bij de andere pakketten is de prijs inderdaad aangepast maar zijn er ook Munten bijgekomen.

Helaas is het opwaarderen voor 25 euro OOK MINDER geworden.
Wouter - 12 november, 2018 13:17
Hoi kadokido,

Ik had het misschien iets duidelijker moeten verwoorden. De € 10 en € 25 pakketten zijn dezelfde prijs gebleven, om de paysafecard spelers tegemoet te komen maar dit betekent wel dat je er minder Munten voor krijgt. Bij de overige pakketten is de prijs naar boven aangepast maar krijg je er ook meer Munten voor terug vergeleken met oude pakket.
kadokido - 12 november, 2018 18:59
Maar Wouter, dan is het niet gelijk gebleven!!!!!De prijs ja.... maar minder punten. Als het pakket gelijk is gebleven zijn de munten ook hetzelfde gebleven. Ik snap best dat je de kosten moet dekken maar om nu zo drastis te gaan verhogen.

En de excuses voor de paysafe snap ik helemaal niet want aan de ene kant zeg je dat je het hier om doet en aan de andere kant om de kosten te dekken. En paysafe kaart kan je in meer keren opmaken. Dus slecht excuses.

Mij ben je hierna kwijt want ik vond het al duur zat. Weinig kans om te winnen met zoveel man en om iedere maand voor kweet niet hoeveel op te waarderen om te spelen? Nee, niet meer. Ook mijn kosten stijgen. Dan maar naar een site waar ik gratis kan spelen. Want hier krijgt ik er ook niets voor. Ik ben al heel lang lid van sp maar dit wordt me te gortig. En denk dat er meer hier net zo over denken. Erg spijtig dat dit niet is aangegeven van tevoren.
emmajulia4 - 11 november, 2018 19:49
ergste is je heb gen paysafe kaart van 55 euro wel van 50 , dus ben je weer verplicht er eentje van 10 euro bij te kopen , daar hou je weer 5 euro van over , dus gp wat een kutsmoesjes ben je an het verzinnen zeg , kost alleen weer meer geld en minder er voor krijgen ,. klasse hoor terwijl zoveel mensen klagen dat het niet meer te betalen is gaan jullie het lekker ff duurder maken , zakkenvullers zijn jullie niet meer of minder
hillie54 -
Waarom hebben jullie de munten duurder gemaakt gp??? En het ergste is nog dat jullie daar de spelers niet van te voren van op de hoogte hebben gesteld???? Lekker bezig zijn jullie. En als jullie eens beter opletten dan hebben jullie zeker ook wel gezien dat er in de bingokamers van de 250 en 1000 haast geen spelers meer zijn? Hoe zou dat nou toch komen gp?
Wouter - 12 november, 2018 13:12
Hoi hillie54,


Hoewel ik goed begrijp dat het niet fijn is is dit pas de eerste prijsaanpassing sinds heel wat jaren. Toen in 2012 de btw werd verhoogd van 19% naar 21% hebben we de prijs per Munt niet aangepast. Dat is nu 6 jaar geleden en overal om ons heen zijn prijzen gestegen. Denk hierbij aan partners, onderdelen, huur van servers, personeel en nog talloze andere zaken.


Dat telt aardig op in de loop der jaren en dat zijn een paar van de redenen waarom we nu het hebben aangepast.
hillie54 -
Gefeliciteerd met je VIP.
troedy -
ik heb mijn trots als foto,dus kom maar op gp
Demian2006 - 12 november, 2018 12:39
Goedemorgen, moet even mijn gal spugen , wodt steeds gekker op gp en vooral duurder, je speelt al voor munten en kost heleboel euro,s, maar nu krijg je nog minder munten voor 10 euro ipv. 5000 nu 4500, dus helaas krijgen jullie van mij geen geld meer. Winnen is er zelden bij en gp zorgt dat het gewoon na klein poosje weer op is. Ben zeker 8 jaar op gamepoint geweest en had van al dat geld(durf het niet eens te tellen) wel betere en leukere dingen kunnen doen! Dus als er niets veranderd dan ben ik voorgoed weg! Groetjes
Wouter - 12 november, 2018 13:25
Hoi Demian2006,

Bedankt voor je feedback.

Je speelt inderdaad al een tijdje met ons mee en in die tijd hebben eigenlijk nooit de prijzen aangepast. Toen in 2012 de btw omhoog ging naar 21% hebben we zelfs de prijs per Munt hetzelfde gehouden maar tijden veranderen en ook onze kosten zijn omhoog gegaan. Denk aan huur van servers, onderdelen, personeel en nog veel meer zaken.

Dat telt aardig op in de loop der jaren en dat zijn een paar van de redenen waarom we het nu hebben aangepast.
koffieleut22 -
Wat is de grootste kostenpot Wouter ik denk het personeel wat loonsverhoging krijgt !!!!
Aanpassing gaan weer tenkoste van de spelers MAAR zonder de spelers waren jullie er niet dus.....jammer dat door deze maatregel steeds meer spelen zullen stoppen en op zoek gaan naar andere site,s.
tommie1957 -
Ook dit is een slechte smoes Wouter.
Ik ben al VIP sinds 2003. En klopt alles is duurder geworden. Maar zien jullie niet de lege kamers?
Dit gaat nog veel meer worden, want een hoop mensen trappen hier niet meer in. Ik in ieder geval niet. Heb mijn langste tijd bij GP gehad, als mij n VIP afgelopen is is ook GP afgelopen, met al mijn namen.
mary57 - 12 november, 2018 20:11
Wat bij tommie1957 staat, moest getypt worden met deze naam :-) . Ben met deze naam al vanaf 2003 VIP en speel hier al sinds 1998. Maar ook deze stopt nadat mijn VIP is afgelopen.
Johanna1959 - 12 november, 2018 18:25
ik zou bij deze ook eens graag erbij horen , betaal genoeg zou eens fijn zijn als ik ook er bij hoorde,
Johanna1959 - 12 november, 2018 18:32
ik wil ook even wat zeggen , wat mij opvalt dat je minder munte krijgt als je betaald ,dan valt me heel erg op en dit meen ik ,ik heb het nu week bijgehouden ,dat op de bingo iets niet klopt ,Daar zijn elke dag middag avond nacht noem maar op dezelfde die jullie d evolle pot geven , ik maak deze vip op en stop met betalen ,wat een oneerlijkheid ,dan de jpot op dobbel ,ik zet genoeg geld in spel , nog nooit een jpot gewonnen ,terwijl ik heel veel tripple speel ,en zeg me niet hoe ik moet spelen ,, ik vind het een beetje raar dat sommige zovaak jpot winnen ,zolang ik meesp eel met jullie nooit eeens x, en ook die bingo is een en al vriendengedoe, naar mijn mening spelen de adm zelf ,want jpot winnen en zijn van spel af RARA
Wouter - 12 november, 2018 20:33
Hoi Johanna1959,

Bedankt voor je feedback. Ik merk dat er meerdere dingen door elkaar lopen zoals de jackpot bij RoyalDice en de winnaars bij GamePoint Bingo. Het is wellicht handiger (en vooral sneller) om hierover te bellen. We zijn elke werkdag tot 22:00 uur geopend en bereikbaar op 070-4272970. We kunnen dan rustig en uitgebreid alles met je bespreken.

Hoop snel van je te horen!
supertramp50 - 12 november, 2018 19:01
goeie dag,
Het is zo zoetjes aan bekend is dat GP met sprongen achter uit gaat.Ze liegen en bedriegen de hele boel bij elkaar en praten alleen in hun eigen straatje.Bij een prijsverhoging is niet meer als normaal dat je "klanten"van te voren in licht, Wat het prijzen pakket wat jullie uit geven zijn het altijd dezelfde die winnen.IK verdenk jullie er ook van dat jullie een bepaald prgramma hanteren van de mensen die veel opwaarderen, en daar gewoon misbruik van maken,Als je ook een mail stuurt die jullie niet aan staan staat na een aantal dagen nog in behandeling ( dagelijks een screenshot van gemaakt),en zonder bericht weggehaald. Het is schandalig zoals jullie de mensen op GP behandelen,maar zoals gewoonlijk zullen jullie hier niks mee doen.
Wouter - 12 november, 2018 20:58
Hoi supertramp50,

Het kan gebeuren dat we een mail of bericht niet beantwoorden als hierin ongepaste teksten staan. We houden het qua taalgebruik graag netjes en verwachten dat ook terug.

Het is wellicht handiger (en vooral sneller) om hierover te bellen. We zijn elke werkdag tot 22:00 uur geopend en bereikbaar op 070-4272970. We kunnen dan rustig en uitgebreid alles met je bespreken.
kadokido - 12 november, 2018 19:17
Misschien een optie om weer de oude prijs en oude aantal munten terug te halen?
Ga wat minder weggeefacties doen en minder dubbel opwaarderen.
Die weggeefacties kosten een vermogen.
JohnKoremans -
Je bent niet verplicht om geld uit te geven
mary_58 -
Misschien kan Wouter ook even uitleggen waarom je in Duitsland voor bijv. 10 euro 2370 munten krijgt en in Nederland voor dezelfde 10 euro 2250 munten? Is de duitse euro soms meer waard? Of hoeven ze daar niet mee te betalen aan de oplopende personeelskosten enz.?
Moordvent - 13 november, 2018 02:23
NEIN