VIP van de Week: appetjo

VIP van de Week: appetjo
We hebben een nieuwe VIP van de Week!

De nieuwste VIP van de Week is appetjo. Gefeliciteerd, je wint 1 extra week (Super)VIP, 500 Munten en eervolle vermelding op de GamePoint website.

Wil jij ook kans maken op deze prijzen? Zorg er dan voor dat je een VIP of SuperVIP abonnement hebt en laat een bericht achter met 'Ik wil VIP van de Week worden!' 


Dit betekent ook dat je ons toestemming geeft om je profielfoto te gebruiken, zorg er dus voor dat je een mooie hebt!

Elke week heb je opnieuw kans om de VIP van de Week te worden.

Speel NU GamePoint Bingo!

MarianQueis - 19 november, 2018 18:47
Ik wil vip van de week worden
bepke2 -
kan al dagen niet meer op de bingo laad niet door
Wouter - 19 november, 2018 20:50
Hoi bepke2,

Dat lijkt mij niet de bedoeling. Zou je contact op willen nemen met de helpdesk? Ze zijn elke werkdag tot 22:00 uur bereikbaar op 070-4272970. Ze helpen je graag weer je favoriete spel in!
ha3ria1 - 19 november, 2018 23:06
Ik wil graag VIP van de week worden, lijkt mij leuk.
Moordvent -

Deze reactie is verwijderd.

Ancora - 20 november, 2018 11:01
Kan haast niet meer opwarderen vanwege ik heb paysafe kaarten van 50 euro in huis maar dat werkt dus niet meer want het is 55 euro geworden en die zijn er niet ,dan 2x 25 euro opwarderen maar dat is erg duur dan weet iemand een oplossing
stirlinggp - 20 november, 2018 12:08
Hi Ancora!

Het is misschien het beste als je met ons contact opneemt via de helpdesk. Dit kan door een email te sturen naar [email protected]. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen.
ollekebolleke - 20 november, 2018 13:46
ik wil vip van de week woorden
spunky11 - 20 november, 2018 14:07
vind het jammer dat er niet word vermeld dat je nu minder punten krijg bij het opwaarderen.eigelijk een beetje spijt dat ik net 2 dagen terug mijn vip heb verlengt
Wouter - 20 november, 2018 15:01
Hoi spunky11,

Bij de € 10 en € 25 Muntenpakketten hebben we de prijs niet aangepast maar het aantal Munten wat je krijgt. Dit zodat je alsnog gebruik kan maken van Paysafecard. Je VIP abonnement levert nog steeds bij elke opwaardering 50% extra op en dat zal niet veranderen.
HennyF8 - 20 november, 2018 17:43
Hoe kun je hier nou typen dat de 25 euro opwaardering niet duurder is geworden Woutergp????? Ik kreeg altijd 14000 munten voor 25 euro en nu 12.500????? Dus volgens mij is dit misleiding, en dan typ je dat je minder munten krijg voor 25 euro maar de prijs hetzelfde is gebleven?? Hoe noemen jullie dat dan? Eerlijkheid? Maar van mij geen cent meer, 22 december is mijn svip afgelopen en dan einde tijdperk gp voor mij. En als jullie nu eens gaan kijken naar het aantal spelers die nog op gp speelt dan konden jullie weleens schrikken, zoveel spelers die afgehaakt zijn. Misschien iets om over na te denken? Stel jullie zelf eens de vraag........zijn we nu wel goed bezig? Ben benieuwd wat jullie daar op antwoorden. Maar dat zullen wij als spelers wel NOOIT te weten komen.
HennyF8 - 20 november, 2018 17:45
Gefeliciteerd met je vip van de week appetjo
appetjo - 26 november, 2018 08:03
Dank u
Mar5619 -
Wel raar ik zie nog steeds de winnaar van vorige week.
Ancora - 21 november, 2018 12:58
HennyF8 Helemaal gelijk Het is duurde geworden en mij vip 4 dec af en klaar met gp .alleen betalen steeds en gelijk weer alles op er zijn alleen nog vaste namen die winnen op gp heb het ook gehad met betalen !!!
WannievanderPl1 -
zie deze vip niet staan bij mij bog steeds die hond
freudiana -
Waarom niet gewoon een speler van de week, woorom moet het juist een VIP zijn ?
ollekebolleke - 25 november, 2018 14:48
zal ik dat eens proberen om dat een beetje uit teleggen dat is mij over komen kan er naast zitten maar toch ik ben super vip al heel lang mijn buurtje boven niet wat gebeurd er nou ze wind een tv niks mis mee gegunt maar ze speel ook op andere site,s ik vond dat wel triest was toen he nou moet je het eens anders om zien jij ben vip en ik niet en ik win de tv hoe zou jij dat dan vinden leuk?