Stem voor Speler van het Jaar

Stem voor Speler van het Jaar
UPDATE: Bedankt voor het stemmen allemaal. In het nieuwe jaar maken we de winnaar bekend!

Het jaar 2018 is bijna afgelopen en voorgaande jaren waren we nu op zoek naar de VIP van het Jaar. Dit jaar doen we het iets anders en gaan we met zijn allen op zoek naar de Speler van het Jaar.

Heb je een vriend of vriendin die het wel verdiend heeft om in de spotlight te staan? Iemand die zeker een vermelding waard is? Een familielid die in het zonnetje gezet mag worden? Geef ze nu op door hun speelnaam achter te laten en misschien worden ze wel GamePoint Speler van het Jaar.

De regels zijn als volgt:

  • 1 stem per persoon en alleen je eerste stem telt.
  • Je mag op jezelf stemmen als je dat wilt.
  • De speler met de meeste geldige stemmen wint.
  • Bij gelijkspel doen we nog een ronde met de spelers met de meeste stemmen.

De winnaar krijgt 500 Munten en mag de titel voor een jaar houden!

Stem nu en speel GamePoint Bingo

Martijn1979 - 28 december, 2018 10:50
Nou.....kom maar op mensen :P (grapje)
JellyVdPloeg -
Ik stem op Zwaniehogezand omdat ze weer elk jaar een gezellig toernooi organiseerd
hubert112 -
Nou wilma244 mag wel in het zonnetje gezet worden zoveel pechgehad dit jaar een gebroken heup. Bijna 5 maanden niet kunnen lopen van de pijn nu een nieuwe heup
IlseM27 -
ilsem27 ik geef mezelf eigenlijk nooit ergens voor op maar dit vind ik wel leuk :) i ♡ gamepoint!
koffieleut22 -
Ik wil mij zelf graag aanmelden als speler van het jaar ondanks een zeer heftig jaar ben ik toch blij dat ik mijn gedachten af en toe op zij kon zetten door bij gamepoint te spelen . zou het enorm leuk vinden eens iets te winnen is mij nog niet gelukt in 14jaar dat ik al bijna dagelijks speel . maar gun het iedereen
scheepjeswol -
ik gun katja46 de prijs van het jaar 2019 gp omdat ze al meer dan 15 jaar meespeel
BeautyLique -
Bestaat het al zolang dan ?
ballie33 -
ja dus beautylique



SuperVIP
ballie33

Sinds:
31-12-2002



bruintjebeer14 - 28 december, 2018 15:08
Bruintje Beer
xsnoepiex -
Ik geef mezelf op als speler van het jaar :)
Tandards49 -
Ik ga niet stemmen komt toch weer een zelfde uit dus s6 !
Blonde_dolly1 - 28 december, 2018 16:53
sinne
sinne -
djw,lieve dolly xxx
ShellyLoupatty - 28 december, 2018 16:57
Ik gun iedereen het!
Iedereen alvast fijne Jaarwisseling!
river_killer -
jij ook Shelly
JohnKoremans -
Jij ook
WimN100 -
Ik geef siona26 op als ik met haar speel gaat het niet om winnen of verliezen maar is het gewoon leuk in de chat.
nel610 - 28 december, 2018 16:59
ik vind de actie wel leuk van jullie ik doe al zo lang mee
keer winnen is ook wel keer leuk bingo vind ik ook leuk om de doen gr
wens jullie een gezond 2019 gr
HansZijderveld1 - 28 december, 2018 16:59
ik zet sweethaert1 in het zonnetje
Orchidee2012 -
Nieuw maatje Hans
pinscher_lover -
Ik nomineer al die uitdagers die dagelijks bezig zijn op Gamepoint
mamariet - 28 december, 2018 17:02
delange1 graag heel graag Speler van het Jaar maken!!!!
Hij moet elke keer aan de nierdialyse en tussendoor komt hij klaverjassen op GamePoint.
Heel lief persoon!!!!
DianaGeen -
ik
liefkatje -
ik stem voor mezelf lijkt me wel grappig
Djalina - 28 december, 2018 17:06
Hou me aanbevolen Wens iedereen een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2019toe.
river_killer -
zelfde
JohnKoremans -
Jij ook
Ellyv616 -
Harten_elly of haar manneke avloenen
Xandria1 -
Xandria1
Ik scheld en zeur nooit dus mezelf
karin013 -
hoi allereerst bedankt voor alles in 2018 en een hele fijne jaarswisseling voor iedereen , ik hoop op een beetje meer geluk volgend jaar heb in 2017 een nieuwe hartklep gehad en nog niet geheel hersteld komt er een longontseking bij en nu 3 weken geleden een tia gehad . daarom vind ik t wel een keer kunnen om op mezelf te stemmen hihi dus mijn stem is voor karin 013
peteress - 28 december, 2018 17:16
Ik stem op Muffedoos omdat ze altijd vals wordt beschuldigd,
flapman -
kijknaar de status dit zegt genoeg
funpop -
is het een zij?
Jargo -
stoffeerder2
STOUTERTJE - 28 december, 2018 17:17
Ik wil rianneke6 nomineren
InkyZuid -
Frapasje
YvonneOtten1 - 28 december, 2018 17:26
knuffelbeertje 9omdat ze dit jaar voor het eerst moeder is geworden en het geweldig doet
qweenie22 -
ik stem op mezelf zou het ook eens leuk vinden om vip te zijn
bobo58 -
ik stem op houtworm2
goofie6 -
mijn stem gaat naar houtworm2
marianneparis52 -
houtworm2
chiraty -
ik weet niet op wie ik moet stemmen, maar ik heb een rebacca uit gorichem uit mijn lootjes pot getrokken. verder wens ik iedereen veel liefde en gezond 2019 toe. [url=https://www.bestekrabbels.nl/img-12558.html][/url]
houtworm2 -
ik stem op mezelf en hopelijk word ik ook eens vip
willem3751 -
ach ja gun het mezelf wel ha ha zou er zeer erkentelijk voor zijn
loves_black - 28 december, 2018 17:55
Ik nomineer mezelf. Heb het verdiend . Altijd mezelf weg gecijferd en nu niet meer
vinotintodos -
ik stem op loves _back een goed persoon
vloeibaredreft -
gelijk heb je loves
Le_Tempelier -
Loves_black*! geen Loves_back hoe dom, Lovessssss een fijne jaarwisseling gewenst en al het goede wat je toekomt
gerrie445 -
ik stem op alle weglopers dat ze nog meer weglopen bij een potje dobbel
sterrenbeeld7 -
Ik vind dat ik zelf weleens speler van het jaar mag zijn, omdat ik dit jaar veel heb moeten incasseren wat mij persoonlijk heel hard heeft getroffen en ondanks dat, toch de zorg voor mijn ouders ben blijven doen(mantelzorg) en er tussen door even heerlijk spelen bij GP wat me dan een stukje rust en ontspanning gaf/geeft.??
sterrenbeeld7 -
Stem dus op pbult
meandereik -
ik stem voor Jandezeeman, die is altijd positief en feliciteerd altijd anderen
EricMaas52 - 31 december, 2018 01:56
gaap
Katja808 - 28 december, 2018 18:49
Mezelf genoeg opgewaardeerd hier.
Johanna1959 - 28 december, 2018 18:50
ik stem op mariette 20 ik vind zij na jaren wat zij meemaakt nu wel eens in zonnetje mag gezet worden. Na nieuwe jaar gaat ze verwezen worden naar Maastricht / ik zou zeggen lieve Mariete al weet ik je veel pijn heb meid zet um op .Heel veel sterkte van al jou vrienden, ik steek zeker ook na nieuwe jaar een kaarsje voor je aan , Als iemand een vechter is ben jij het
. dus Names familie vrienden je collegas die op spel zitten , we gaan niet allemaal de naam erop zetten , dat zou niet leuk zijn ,]Maar toch stemmen we op jou
jetteke59 -
mijn stem gaat naar Mariette20 , vind zij het toch nu wel verdiend ,
gokkertje54 -
ik stem op biabia omdat zij zich het helejaar uit de naad werkt
spareribje -
ik kies vooe anniebouw omdat hij al bijna anderhalf jaar voor mij zorgt sindsik chronisch ziek ben.
ze heeft hetenorm verdiend
LadyC -
ik zou het wel leuk vinden na al die jaren dat ik al speel om het te worden dus bij deze stem op LadyC
miesmash -
Ik vind dat Mariette 20 in het zonnetje mag worden gezet,
Want vandaag even bij haar geweest op visite , Kreeg ik te horen van familie ze vanaf 3 januari word vervoerd naar Maastricht, en dat we dan hopen z e snel weer beter mag worden ,Ze houd zich best wel sterk ,Maar in haar ogen zie je een vrouw die vecht ervoor.Ik wens het elke speler maar deze vrouw heeft een extra plekkie in me hart
Dan bedank ik me bij qp adm spelers voor weer een jaar wat snel voor bij is gegaan
Eeen woord aan dank aan het qp pannel adm en aanhangers voor steeds die geweldige inzet prijzen munten die julie toch weer erin zetten. Ik heb wel nog nooit wat gewonnen ,maar zo is dat op spel. Heel veel geluk liefde gezondheisd allen voor het jaar 2019,En dat w enog velen jaren op qp kunnen spelen.
hallo_ik_benBEN -
het toveren van lachjes in de lobby is vandaag de dag groot goed met al degenen die anderen de grond inboren met hun verwensingen heen en weer....ik ben de tovenaar van lachjes gepast of niet ...dus zeg het maar
utreg15 -
irenea2 wil ik speler van het jaar omdat het mijn lieve vrouw is
irenea47 -
gaat toch naar de meeste stemmen dus ik doe niet mee
miesmash -
mee eens irenea en vaak zijn het vrienden van spel
rijon61 - 28 december, 2018 19:55
Ik stem op rianneke6. Ze is altijd gezellig en heeft geweldige droge humor