Gelukkig Nieuwjaar!

Gelukkig Nieuwjaar!
2018 is voorbij gevlogen en nu ligt er een heel nieuw jaar voor ons klaar. Het GamePoint Team wenst je een gelukkig nieuwjaar!

We willen je graag bedanken voor geweldig jaar met heel veel plezier, lol en gezelligheid en hopen dat het nieuwe jaar er één wordt met goede gezondheid, blijdschap en geluk in jouw favoriete spel.

Geniet van het vuurwerk!

Speel GamePoint Bingo!

Le_Tempelier - 31 december, 2018 23:44
Voor jullie ook de beste wensen
joury3 - 1 januari, 2019 01:39
Alle medewerkers gelukkig en gezond 2019 .
janjansen3 - 1 januari, 2019 01:49
Alle spelers een verstandig , gellukkig en een gezond 2019 , 2020 , enx
jennyh50 -
voor iedereen een heel GEZOND en gelukkig 2019
gea86 - 1 januari, 2019 02:04
voor een ieder een gezond en gelukkig 2019
goudguppie1 -
Voor iedereen een goed, gelukkig, gezond en liefdevol 2019
Moordvent -
Voor iedereen een gelukkig nieuwjaar, lekker naar het bos, of op het strand en of de zonnebank heerlijk bakken!! Heel veel zon uren gewenst zoals ook in 2018!!!
marielouise30 -
voor ieder een gezond en gelukkig 2019
Nonometje -
de beste wensen voor iedereen en het belangrijkste .... heel veel gezondheid
moedertjec -
Wij wensen iedereen een heel goed en gezond 2019.

musje1 -
veel geluk en gezondheid voor iedereen, maar wat ik vooral iedereen wens op gp komend jaar, is
heel veel humor en verdraagzaamheid. en als t ff kan bitterballen in de lobby van cardparty
MekMek - 1 januari, 2019 11:18
Mooi gesproken Musje
iedereen de Beste wensen voor het nieuwe jaar
Moordvent -
en lekkere wijven niet te vergeten !!
ElineFIeur - 1 januari, 2019 10:00
De Beste Wensen! en een gelukkig 2019
koffieleut22 -
voor alle medewerkers en spelers een heel gelikkig en grzond 2019 toegewenst
TiniSchouten - 1 januari, 2019 10:47
Voor alle medewerkers van Gamepoint een voorspoedig Nieuwjaar.
Immortality59 -
Voor jullie een gelukkig nieuwjaar!
Johanna1959 -
IKwens elke medespeler een gelukkig en gezond jaar toe ,
Ook alle adm die elk jaat weer iets extra doet voor iedereen, hartelijk dank
en hopend dit jaar wat vrolijker mag wezen in de lobbys/
jolanda4all_ -
ik wens alle mensen van gamepoint gelukkig nieuw jaar en voor iedereen op deze aarde
lena98 -
Allemaal een voorspoedig,gezond en een geweldig nieuwjaar!!!
WannievanderPl1 -
voor all medewerker en hosten goed en gezond 2019 gewenst
Dinied01 -
ook voor jullie de beste wensen je zal me niet vaak zien spelen eerst weer munten sparen
InekeVandePol1 - 2 januari, 2019 02:39
hai gp vanacht werd ik bij de bingo onheus behandeld door jeremyb632 dit was in de zilveren medallion om ongveer 2,15 urr ik vroeg hem niet met het woord kanker te schelden en dat was voor hem een reden om mij keer op keer te beledigen dit vond ik niet fijn en ik hoop dat jullie j\hier wat aan kunnen doen bij voorbaat dank met vriendlijke groet ineke van de pol
Wouter - 2 januari, 2019 13:36
Hi Ineke,

Dit is ongepakt door ons automatisch filter voor ongepast. De speler in kwestie heeft geweten dat wat hij zei niet door de beugel kan. Bedankt voor het doorgeven en gelukkig nieuwjaar!
inkie10 -
kom ook nog even jullie allemaal een heel goed maar vooral gezond 2019 wensen
dizzy41 -
iedereen van spelpubt een gezegend nieuwjaar
Turboagnes2 -
waarom hebben jullie die kaartencombo weer veranderd naar cp waardeloos je kan geen kaart wegleggen zo traag, ga er iets aan doen, het oude was perfect waarom dit geknoei