Jullie Speler van het Jaar 2018

Jullie Speler van het Jaar 2018
De afgelopen week konden jullie stemmen op de GamePoint Speler van het Jaar 2018.
De stemmen zijn geteld, de ongeldige stemmen daar vanaf gehaald en zo kwamen we bij de volgende winnaar.

Het was een flinke strijd tussen Helma1970 en Chetlander1 maar uiteindelijk kan er maar 1 de winnaar zijn.
De speler met de meeste geldige stemmen en wie zich GamePoint Speler van het Jaar 2018 mag noemen is....

Chetlander1

Gefeliciteerd. De Munten zijn al op je speelnaam bijgeschreven!


We willen iedereen bedanken voor het stemmen en jullie nogmaals een gelukkig nieuwjaar wensen.

Speel GamePoint Bingo

wceendje -
de meeste stemmen op chetlander1 is wel doorgestoken kaart die turbo agnes heeft tig keer gestemd met vele namen op deze persoon , hoe kan het dat GP dit niet door heeft of zo maar toe laat , er was duidelijk gezegt een keer je stem uit brengen , maar ja GP laat iemand stemmen door 1 persoon met tig namen , ik zeg dat Helma1970 de winnaar had moeten zijn , maar ja zoals op GP zijn ze nooit rechtvaardig ze pakken vaak de verkeerde personen aan en de rellers mogen altijd doorgaan op de lobby .
Bij deze wens ik allen nog een goed en gezond en vooral een EERLIJK GP jaar toe
Wouter - 2 januari, 2019 13:32
Zoals elk jaar zijn er een paar spelers geweest die op andere namen een stem hebben uitgebracht. Hier hebben we uiteraard rekening mee gehouden en die stemmen zijn ongeldig verklaard.

Uiteindelijk had chetlander1 de meeste geldige stemmen en is daarom de winnaar.
WannievanderPl1 -
tjee zeg ik gun het chet van harte altijd zwartkijker er bij
WannievanderPl1 -
gefeliciteerd hoor chet
eurotje64 -
Wie is die zwartkijker?
hendrikje1231 -
mee eens hoor wannie, die chet heeft t VET verdiend
AnkeVdMeulen -
ja wannie wie is die zwartkijker ?
_Flash_ - 2 januari, 2019 14:09
Per direct ontslag als campagneleider MekMek!!
Vlad em Kim willen je er ook nog even over spreken...

Feli Chet.
helma1970 -
chetlander1 gefeliciteerd
anietaaa - 2 januari, 2019 17:51
Daar gaat onze beloofde tosti van MekMek helma. Helaas...

Gefeliciteerd Chetlander!
musje1 -
hellie gefeliciteerd met een mooie 2de plaats ik baal alleen van mn tosti's die ik nu misloop : )
musje1 -
maar anietaa moet t maar filmen als mekkie gaat sporten in zn witte leging als pleister op de wonden
anietaaa - 2 januari, 2019 21:58
Haha musje dat word dan wel een paar dagen buikpijn hoor
chetlander1 -
bedankt iedereen bedankt die op mij stemde
wceendje -
zie wel dat de waarheid niet gezegt mag worden op GP dan word het verwijderd zeer jammer
hillie54 -
Je mag alleen maar positief reageren
AnkeVdMeulen -
ja vreemd he :d
musje1 -
je reactie staat er gewoon op nog hoor
bovenaan
Wouter - 2 januari, 2019 21:33
Als het off-topic is en een persoonlijke aanval dan kan het zijn dat een opmerking weggehaald word.
katrien_duck -
Hoe NEP en Achterbaks ze hier zijn bij GP, Hier winnen alleen de popiejopie en relschoppers wat.
Mensen snap niet dat jullie nog mee doen met deze actie's gaat en slaat nergens op.
Bij mij staat eerlijkheid hoog in t vaandel, maar helaas dat is hier ver te zoeken.
Moordvent -
Helemaal mee eens
Wouter - 2 januari, 2019 21:38
Elke speler mag een stem uitbrengen en alle stemmen zijn gelijk. Er zijn spelers geweest die op meerdere namen stemmen uit gebracht maar die zijn ongeldig verklaard. Dit is trouwens zowel bij Helma als bij Chetlander het geval geweest.
musje1 -
wat een onzin zeg, ik ben geen relschopper of popie jopie en ik heb met de kerstaktie ledkaarsjes gewonnen.
gp heeft al duidelijk uit gelegd wie de winnaar is en ben dan sportief en accepteer t gewoon.
en dit bericht is voor alle klagers!
anders moeten jullie mss is een curcus omgaan met teleurstellingen gaan doen ; )
musje1 -
chetlander1 gefeliciteerd
Katja808 - 2 januari, 2019 18:04
GF Chetjeeeeeee
mariet892 -
ik kan een ding niet snappen ,dat dit mag zowat , en weer een speler die wel alles kan mag in lobby ,dus zo zie je nu wel dat het erg on sportief gaat
sommige spelers krijgen ban om niks , maar ja zo gaat dit met vriendjes van adm
en dat chat het werd was ook te verwachten rara, ik vind waarom mag kan zowat . ik gun het iedereen maar dat dez espeler wel alles mag dat is nu te zien . schaam jullie je adm
Wouter - 2 januari, 2019 21:42
Dit heeft weinig te maken met wel of niet mogen. De speler heeft geen sanctie op dit moment of op het moment dat er gestemd mocht worden. De speler heeft meeste geldige stemmen gehaald en komt dus volledig in aanmerking om speler van het jaar te zijn.

Het zou kwalijker zijn om te zeggen, je bent het niet geworden omdat sommige spelers het er niet mee eens zijn, ondanks dat je aan alle voorwaarden voldoet.
Johanna1959 -
IK begrijp hier echt niets meer van adm , dus heb je geen vrienden in lijst staan word je nooit eens winnaar , Helaaas jammer dat er maar een gekozen word, en wat erg zij of hij wel alles mag .terwijl andere spelers om een fout woordje wat ze typen al waarschuwing krijgen.ik ben niet zo klager op spel of prater ,Maar soms heb ik pijn dat je vaak niet meer welkom bent op qp .Waarom denk ik dit als je in lobby niet mee doet met de andere mag je wegblijven
Het doet me zeer dat dit allemaal mag ,Dan even over de kamers adm .Sommige mensen betalen niet worden nooit vip ,Kunnen dus soms niet spelen/ Mijn vraag is aan jullie kunnen jullie hier eens wat aan doen ,Want wij zijn trots allemaal spelers,/Wat mij opvalt dat ze niet met iedereen spelen willen ,is daar in toelkost niks aan te doen IK kom niet op spel en mag half uur wachten tot er iemand een spel met je doet zo erg is dat nu/
MekMek - 2 januari, 2019 19:29
Iedereen een Voorspoedig en Gezond 2019 gewenst.

Chetlander1 gefeliciteerd met de Titel.

Hellie gefeliciteerd met de 2e plek.

Hierbij neem ik ontslag als campagneleider van team Helma1970 en benoem _Flash_ als mijn opvolger.
De tosties gaan helaas niet door.

Ik heb al een enkele reis Siberië geboekt.

Wees gegroet allemaal.
musje1 -
whahaaaaaaaaaaaaaa prettig met u samen gewerkt ,neem je wel crocs met bontjes mee
anietaaa - 2 januari, 2019 22:41
Mek, je mag niet naar Siberie, voordat je een keer met mij bent meegeweest in je witte legging. Ik heb gesproken...
Katastroof -
Gefeliciteerd chet ,vind alleen de prijs een lachertje Gp !!!!
Waarom geen super vip voor een jaar dan heb je er nog wat aan .
Ben blij dat er niet zo herrieschopper/ster heeft gewonnen.
Moordvent -
lol
_lovelight_ - 3 januari, 2019 11:26
Ik ben het helemaal met je eens Katastroof, de prijs had wel wat spectaculairder mogen zijn!
En Chet, proficiat !
moedertjec -
Gefeliciteerd chetlander1
Turboagnes2 -
chetlander1 mop van harte , je hebt t verdiend, niks mis mee en jij hebt m EN NIEMAND ANDERS
WannievanderPl1 -
vind ik ook chet eerlijk verdiend gefeliciteer ermee xx
AnkeVdMeulen -
het is oneerlijk gegaan maar ja dr is niks aan te doen
mary57 - 2 januari, 2019 21:47
@samgreg. ik heb het alleen in slots 2 gevraagd! Werd tijd dat er eens iemand van slots won. En mag je dan niet vragen of ze op chet willen stemmen?? ik heb niemand gedwongen hoor.
kyano7 -
tuurlijk wel mary. CHet gefeliciteerd
chaR1ie -
Gefeliciteerd chet !
s_k_i_n_n_y -
Hoevaak mag je met zoveel ip s op je eigen stemmen vraag ik me af
Moordvent -
LOL
AlbertT107 -
ja 2019 ja ja dit jaar graag hoor gp
pantoffel -
ik ben van 60 dagen weer naar dag 1 gegaan... en echt elke dag ingelogd geweest.. wie kan ik even verrot schelden? dit is de zoveelste keer al. begint vervelend te worden.. wordt dus op de munten gekort keer op keer. Graag geen pukkelkop. djw
Moordvent -
LOL
Wouter - 4 januari, 2019 09:21
Hi Pantoffel,

Dit is een zaak voor de toppers van de helpdesk, ze kunnen je prima verder helpen hiermee.
dirkje1880 -
zolang er zo door wordt gegaan met de bingo wardeer ik niet meer op want dit is niet normaal steeds maar de zelfde en maar de zelfde anderen betalen alleen doe daar wat aaan er gaan zo een hoop weg bij spelpunt let op
kwatoko55 -
waar gaat het hier om jeetje
mijn verrotte wie eerste is wat onzin.
Lekker boeiend allemaal en trouwens we
weten allemaal hoe Gp doet dat is
niet nieuw al jaren zo.
Zolang Gp maar geld ontvangt dat is hun doel
verder niks en hoe ze dat doen dat weten we toch?