Groetjes uit Parijs

Groetjes uit Parijs
Het is bijna Valentijnsdag en dat betekent voor velen kaarslicht, een romantische zonsopkomst (of zonsondergang) en heel veel rode hartjes! Wij beginnen het feestje al wat eerder met een speciale weggeefactie op maandag 11 februari met als hoofdprijs een weekendje Parijs!

Je moet er wel wat voor doen. Vertel ons wie van jouw GamePoint vrienden een weekendje Parijs moet winnen en waarom, dan maken jullie beiden kans op mooie prijzen! Ja, dat lees je goed. Gulheid wordt beloond en daarom winnen jullie dan allebei jullie eigen weekend Parijs of één van de andere prijzen.

Dus wie is jouw Valentijn? Of is er een vriend of vriendin die wel eens extra in het zonnetje gezet zou moeten worden, omdat ze je door een moeilijke tijd heen hebben geholpen. Misschien is er wel iemand die de lobby altijd super gezellig maakt, die het verdient. Geef ze nu op!

Dit doe je door ons te mailen via [email protected] onder vermelding van jouw speelnaam en natuurlijk die van jouw GamePoint vriend of vriendin die moet winnen. Vertel ons ook kort waarom hij of zij het verdient. Alleen je eerste inzending telt.

Vanaf 19:00 uur op maandag maken we de winnaars bekend na een uitgebreid jury beraadt. Hou de chat goed in de gaten en misschien komt jouw naam wel als een winnaar voorbij! Het wordt sowieso een geweldige avond. Mis het niet! Klik hier voor de actievoorwaarden.

Speel GamePoint Bingo!

STOUTERTJE - 8 februari, 2019 14:58
Ik wil graag Ladymars nomineren omdat, zij best wel veel heftige dingen heb meegemaakt in 2018 dus bij deze...


Gr. V. Elly.
openoogje - 8 februari, 2019 15:04
ik zou riny41944 het graag gunnen ze gaat nooit op vakantie omdat dat niet gaat daarom gun ik het haar zo gr ans
sweetyingrid - 8 februari, 2019 17:51
De "klik"voor deactievoorwaarden werkt niet.
pino55 - 8 februari, 2019 18:38
Ik mijzelf mijn vader verloren mijn moeder aankomend dementie ik sta er overal alleen voor en is zo zwaar zou het echt super vinden zelf bloeding achter netvlies 3 keer tia gehad 2 keer in een jaar zelfde knie 1e ging fout groetjes pino55
Mister_Poker - 8 februari, 2019 19:34
Dit doe je door ons te mailen via [email protected] onder vermelding van jouw speelnaam en natuurlijk die van jouw GamePoint vriend of vriendin die moet winnen. Vertel ons ook kort waarom hij of zij het verdient. Alleen je eerste inzending telt.
hillie54 -
Je kan het niet laten he solo. Maar dat doe je vast om de spelers te helpen.
janjansen3 -
ja vast wel
marialouisa3 -
ik wil graag mijn dochteren haar man opgeven haar speelnaam is Jogler ze is naar een hart infarct en 2x hartstilstand ontzettend goed door haar man opgevangen petje af voor zijn geduld als ikhet iemand gun dan die 2 wel.
aardigmens -
Ik ga nogkeer inzeten voor een heel lieve rdame ,diedit wel eens mag verdienen
Ik wens Mariette 20 deze reis .ga nu niet meer zeggen waarom , Maar wij hopen dat z ex gekozen word
Johanna1959 - 9 februari, 2019 16:32
IK wil graag Mariette 20 nomineren na alles wat gebeurd is , ik heb me best gedaan ,dus toi toi toi
en ga zo door .je kunt het
Zweertje -
ik zou Braadworst willen nomineren voor de reis naar parijs .ik heb hem 4 jaar geleden leren kennen via gaimepoint en hebben sindsdien een relatie en zouden het geweldig vinden om dan ook via gamepoint een liedevol weekend samen door te brengen na 4 jaar samenzijn.

met valentijns groetjes zweertje
rietjevanschai -
ik wil graag nikey 29 nomineren omdat zij een vreselike goede vriendin is die mij in alles steunt
duiveltje1900 - 10 februari, 2019 02:40
ik wil graag mijn e igen opgeven al twee jaar ziek eerst longkanker en un kanker naast mijn welvels maar ik kan niet meer beter worden duiveltje 1900
gerthie12311 - 10 februari, 2019 08:45
mister poker onze baas legt het even uit bah bah,wat een dwaas
geeljasje - 10 februari, 2019 12:06
Ik zou heel graag BeaB302 op willen geven voor de reis naar parijs. Ze blijft altijd zo positief ondanks al haar tegenslagen. Dus GP gun het haar net zoveel als ik dat doe !!!!
BeaB302 - 10 februari, 2019 12:12
ik zou heel graag met Geeljasje gaan zij steund mij altijd als ik het moeilijk had tijdens mijn ziekte
zo als zovelen dat hebben gedaan hier bij de bingo

gr. BeaB302
BeaB302 - 10 februari, 2019 12:13
graag wil ik jolandavdlinden opgeven grote steun en toeverlaat

gr BeaB302
zohen -
ik wil graag sandranievaart nomineren,samen hebben we 6 kids dus een weekendje weg zou een leuke oplading van onze batterij zijn
_The_Punisher_ -
graag wil ik bij deze [color=#333333; font-family: Verdana]gerthie12311 opgeven, dat mensje heeft het zo slecht en al jaren niets gewonnen, maak dr gelukkig en gun haar ook iets misschien ziet ze het leven dan anders in ! Vriendelijke Groet Jack [/color]
xvlinderx -
Doe eens wat aan die irritante ballenbak. Daar hebben jullie genoeg klachten over gehad. Doe er wat aan.
bjd3 -
Ik nomineer Hennykb1....omdat ze al jaren en jaren mijn GP vriendin is en zij nog nooit iets gewonnen heeft in al de jaren dat ze speelt bij SP/GP. Bovendien verdient ze het!!!