Puzzeltijd!

Puzzeltijd!
Hou JIJ van puzzelen en van GamePoint? Dat komt dan goed uit! We gaan namelijk LIVE puzzelen op Facebook. De uitdaging? De 1500 stukjes van de GamePoint puzzel in 5 dagen in elkaar zetten. We gaan jouw hulp nodig hebben dus zorg er voor dat je deze week elke avond meedoet doet vanaf 19:00 uur. Gaan het ons lukken? Je gaat het live mee maken!

Zorg dat je alvast klaar bent op Facebook door onze pagina te liken en te zorgen dat je meldingen ontvangt. Op die manier krijg je vanzelf bericht wanneer de uitzending start.

sjannekes -
Heel veel nieuws hier maar geen vermelding dat er meer wordt ingehouden van de inzet bij alle spellen! Overal is de afroming van de inzet verhoogd,waarom zo stiekem?
maas34 -
Sjannekes,

Je bedoelt 17% fee voor SP?
JochemGP - 9 april, 2019 16:20
Hoi Sjannekes en Maas34,

Jullie hebben scherp opgemerkt dat de fee iets omhoog is gegaan. Zoals jullie weten vinden we het fijn om dingen eerst uit te proberen en even te kijken wat de reacties, zoals die van jullie, hierop zijn. Ik wil jullie daarom bedanken voor deze feedback.

Veel plezier met de puzzelavond!
maria2110 - 8 april, 2019 13:08
ik hou van puzzelen maar ik neem geen facebook jammer
jopie82 -
Dat klopt maas34, dat was eerst 15 %
kippy2 -
Ik wil het in elk geval wel proberen
KABOUTER2678 - 8 april, 2019 16:55
IK WIL NU PUZELEN
KABOUTER2678 - 8 april, 2019 16:57
IK WIL NU PUZELEN
_lovelight_ - 8 april, 2019 17:01
Jammer, ik heb geen fb. Veel plezier en succes voor alle facebookers die mee gaan doen...
JochemGP - 9 april, 2019 15:50
Hoi _lovelight_ ,

Als je geen facebook hebt kun je de stream op deze pagina bekijken. Dan kun je ook hier reageren.
emmermeer -
leuk is weer eens wat anders
AnkieN2 -
Hoe doe je mee met de puzel
YvonvanPelt2004 -
heb geen facebook wel jammer voor die gene die geen facebook hebben.. gp is toch een spellen site voor iedereen?? als dan ook nog op facebook gaan spelen dan is dat wel jammer :-( s6 voor die gene wel kunnen....
JochemGP - 9 april, 2019 15:45
Hoi YvonvanPelt2004,

Het is geen probleem dat je geen FaceBook hebt. Je kunt op deze pagina naar de stream kijken en je kunt hier ook reageren.

Veel kijkplezier!
duivel17 - 12 april, 2019 18:24
kijk ook naar verhoging van de pijs voor muntemet 20 procent omhaagn en vip en s vip gaat dan ook nog meer inhouden bij de spellen erg slecht gp
duivel17 - 12 april, 2019 18:25
en nieuwe klaverjas spel in 5 x miner mooie en veel slechter
MarietteWolf1 -
hoe gaat dat te werk
het doet niks
MarietteWolf1 -
de taal is onverstaanbaar helaas wat moeten we dan
Wouter - 13 april, 2019 09:11
Hij Mariette,
We hebben ervoor gekozen om de stream in het Engels te doen. Dit omdat onze Facebook pagina internationaal is.
De puzzelavonden zijn inmiddels voorbij, ik hoop dat iedereen ervan genoten heeft, het was in ieder geval erg leuk om te doen.