Jouw reis begint in...

Jouw reis begint in...
Als jij in Londen was, waar zou je dan als eerste heen gaan? Pak je de metro naar Buckingham Palace of ga je lekker fish 'n chips eten? Er is zoveel te doen in deze wereldstad en dat willen we graag met jullie delen. Daarom maak je heel juni elke zondag kans op een geweldige citytrip naar Londen!

Hoe kan je kans maken? Vertel ons waarom JIJ naar Londen moet via [email protected] (vergeet niet je speelnaam te vermelden) of ga je favoriete spel in en gebruik ons ServicePunt. De leukste, gekste en spannendste inzendingen worden elke zondag vanaf 20:00 uur beloond met mooie prijzen met natuurlijk als klap op de vuurpijl die geweldige citytrip naar Londen.

Speel GamePoint Bingo!

Klik hier voor de actievoorwaarden.

sabrina68 -
zal het heel leuk vinden omdat ik anders nooit ergens naar toe kan ik heb maar klein inkomen en ben net weduwe geworden
Tinuz -
Ik hoop dat U het wint, heel veel sterkte!!
duivenkoningin -
Dat zou ik ook geweldig vinden als U het zou winnen , dat gun ik U van harte!
johan2551966 - 9 juni, 2019 17:51
dan mag u het van mijn winnen sabrina68 ik gun het jou wel gr johan
katy2290 - 7 juni, 2019 09:55
Lijkt me een leuk verjaardags cadeau ben de 10é jarig(2é pinksterdag)
Trollert -
Ik ook!!
nardaat - 7 juni, 2019 11:46
Zal heel leuk zijn daar we binnekort 50 jaar getrouwd mogen zijn
speelnaam is: Nardaat
had het verkeerd ingevuld sorry
corrie181 - 7 juni, 2019 14:01
corrie181 zou het heel mooi vinden ben nu al 6weken mantel zorg voor iemand ff iets voor me zelf opladen voor de volgende zorg
omatonny600 -
ik zou het leuk vinden om als verjaardags kado modat ik 11 juni jarig ben
en ik ben nog nooit in londen geweest als ik win ga ik veel zien denk ik suces met loten
groetjes omatonny600
roodkapje13 -
IK ZIT IN DE BIJSTAND IK WIL OOK WEL EENS WEG NAAR LONDEN IK HEB GEEN GELD

o_kliertje_o - 7 juni, 2019 18:51
veel mensen in de bijstand hier dus loot hem daaronder zijn zielig allemaal maar wel bingo spelen heel bijzonder ik ben er al geweest dus hoef het niet
lena98 -
Toch heel fijn dat mensen op deze site gratis kunnen spelen en om de 3 uur een gift krijgen
duivenkoningin -
Bingo is gratis hoor!!
Mooi dat iedereen Bingo kan spelen hier toch?
PlusPuntje - 7 juni, 2019 20:16
Ik geef de prijs weg aan iemand die nog nooit in londen is geweest.Moet ik wel winnen natuurlijk .
mar123marian -
Super leuk! Zal dan naar de wisseling van de wacht gaan kijken! Groetjes mar123marian
radeloos5 - 8 juni, 2019 00:51
radeloos mijn naam zegt het al dus ben ik eigelijk ook dit is mijn uitlaadklep heerlijk ontspannen met een spelletje als mijn zieke man waar ik al 15 jaar mee sukkelt dus zou eens leuk zijn wie weet mooi gebaar van jullie groetjes RDELOOOOOOOOS
fvl2 - 8 juni, 2019 08:37
fvl2

lekker met partner een paar dagen uitwaaien , heeft ze nodig na haar ziek zijn, en haar lekker laten shoppen
ster44 -
Zou Super zijn om samen met mijn zus te gaan. Hebben we even nodig ontspanning na het overlijden van ons moeder.
intvis2 -
dacht ik doe eens mee, je weet het nooit he. intvis-2
Hoekje - 8 juni, 2019 10:26
Hoekje zou graag meer van de wereld zien als de omgeving om de hoek van de straat!
hierik -
Met een klein pensioen kan ik dat nooit betalen dus zou dit te gek zijn om dit samen met mijn zus te doen
mar126 - 8 juni, 2019 10:41
mar126

wil heel graag winnen kan er niet heen vw laag inkomen maar zou het keer geweldig vinden ik zou naar the big ben gaan zoo gaaf om in het echt tezien
sunshine13 - 8 juni, 2019 13:00
Hoi vind er niets aan die Playerrokers en brexiit gestoorden het grappigste ishet Koniningshuis mocht im winnen krijgt iemand van mij de prijs die het erg nodig heeft Ik ben tevreden in het leven . mijn naam is Sunshine13 fijne Pinksterdagen Gamepoint Team
sunshine13 - 8 juni, 2019 13:01
verbetering sorry sunshine 13
musje1 -
musje1, ik ben nog nooit in engeland geweest . t lijkt me wel leuk een x
, ik wens iedereen veel suc6.
roosvuyst -
ik zou heel graag willen winnen om met mijn moeder te gaan. ik heb nu een zoontje van een jaar en moet het helaas als alleen staande moeder doen. me moeder staat altijd voor me klaar en help mij waar ze kan ze zit zelf in de bewindvoering maar elke euro die ze over heeft gaat naar mijn zoontje. ook heb ik dankzij haar hulp mijn school kunnen af maken en heb ik de baan aan kunnen nemen die ik graag wil. ik zou haar graag mee naar londen nemen omdat ze de baste oma is voor mijn zoon en mijn steun en toeverlaat is.
strandkrab -
het is toch geweldig dat je gratis naar Londen kan
dat willen wij ook heel graag
wij gaan geen zielige verhalen ophangen
maar willen het gewoon winnen
doing - 9 juni, 2019 12:08
IK WEET ZEKER DAT IK HET NIET WIN MAAR DE GEDACHTE AAN LONDEN ALLEEN AL STEMT VROLIJK
viooltje3 -
Hallo GP ieder huisje heeft zijn kruisje dat heeft hier nx te zoeken wie leeft heeft positive en negatives te verwerken maar ik gun het ieder die het wint ik zelf hou niet van die rooien in engeland volgens mij die knauues met hun taaltje dat regerings huis iseen poppekast kan ze op de TV niet meer verdragen maar goed dat mij TV een knopje heeft fijnePinksterdagen
Mister_Solo - 9 juni, 2019 13:14
Hoe kan je kans maken? Vertel ons waarom JIJ naar Londen moet via [url=mailto:[email protected]?Subject=Londen Citytrip&Body=Vertel hier waarom jij moet winnen][email protected][/url] (vergeet niet je speelnaam te vermelden) of ga je favoriete spel in en gebruik ons ServicePunt.

De leukste, gekste en spannendste inzendingen worden elke zondag vanaf 20:00 uur beloond.......

Dus HIER een ZIELIG of een DRAMA verhaal posten is zinloos !!!

Tja lezen is schijnbaar moeilijk
gehensel - 9 juni, 2019 14:38
eindelijk een keer weg van huis heerlijk
bertkops1953 -
Laat die Britten zo snel als mogelijk wegwezen. City trip naar London...amme nooit niet...getverderrie....weg met die brexitbritten
Garritjuh -
Brexit is Brexit...dus val mij niet lastig met citytripjes naar londen...weg met die Britten ...zo snel mogelijk uit de EU....ondankbaar volk
hans1961 - 9 juni, 2019 17:08
zou het heeel leuk vinden,vooral na mijn vechtscheiding,eindelijk even rust,en genieten van London.
Ik zou dan het eerste naar de Tower of London gaan.
johan2551966 - 9 juni, 2019 17:49
ik zal het leuk vinden dat ik het wint want ik heb kleine inkomen met 4 kinderentje
movies -
Hallo GamePoint,

Zou te gek zijn als ik een van die mooie prijzen win.
Ben al veel te lang niet een paar dagen weggeweest, daar ik de zorg heb voor mijn vader en mijn oom.
Met Kerstmis onze 3 wegdagen geannuleerd daar mijn broer moest werken.
Zou te gek zijn.

Mocht ik niets winnen ook niks mis mee.
We hebben allemaal evenveel kans om een prijs te winnen.
Volgende keer beter dan.
Gun het een ander net zo goed.

Jullie hebben altijd leuke winacties,
Ga zo door!

Dank voor de leuke spellen op de site.
Lichtpuntje voor mijn weinige vrije tijd die ik heb.
Oja, mijn speelnaam is : movies

Prettige avond verder.

Groetjes,

Gerdie
Evelien070 - 9 juni, 2019 18:49
LOL
neon5 -
vacantie kennen wij niet laat staan naar buitenland is wel spannend
karin013 -
leuke aktie weer groetjes karin013
STOUTERTJE1 -
ben errrrrrrr
Mister_Poker - 11 juni, 2019 14:06
Ja dus?
Kening - 9 juni, 2019 20:23
London is the GamePoint place for me!

Kening
geetje01 -
En de prijs is gewonnen door........ een famielielid van een (oud) werknemer van GP!!!!
Echt weer een bevestiging dat die weggeefacties waardeloos zijn!
Golo - 11 juni, 2019 09:43
Nou Geetje, dan weet je meer dan ik. De winnende speler speelt al ruim 7 jaar op GamePoint en is zover wij weten geen familied lid van een (oud)-werknemer.
Mister_Poker - 11 juni, 2019 13:10
Ach Golo, laat zitten joh....volgens velen ben ik ex werknemer van Gp en familie van jou
geetje01 -
Tuurlijk gaan jullie dit ontkennen!
Lees de chat maar na van hartverwarmend zondagavond waar de familie Janssen dit toegeeft!
Leon-(pir)Anja en de winnares, Bettine heet ze volgens mij.
pietkraakt -
geetje heeft gelijk dit is zondagavond tromfantelijk meegedeeld door piranja1 die moeder is van TonyGP familienaam Janssen weet je wel? Zegt je niks Golo??
Het is uitermate beschamend om mensen de illusie te geven dat ze meedingen naar een prijs terwijl ze kansloos zijn.
Zeker als het arme mensen zijn die weinig tot geen mogelijkheden hebben om zich een verzetje te permitteren.
Lees de reacties hierboven nog maar eens.....
Ik reken op een ondubbelzinning excuus en als dat uitblijft zal deze kwestie worden toevertrouwd aan de ombudsman
TonyGP - 12 juni, 2019 09:38
Nou jongens, laat ik direct duidelijk zijn. Ik ben geen familie van de spelers die je hierboven hebt genoemd. Zover ik weet speelt er geen directe familie van mij op GamePoint. Dat een speler iets lukraak in de chat zet, betekent niet dat dit ook waar is. Het zal wel een (flauw) grapje zijn geweest.

Medewerkers van GamePoint en eenieder die direct of in organisatorische zin betrokken is bij acties mag niet deelnemen. Tevens is het medewerkers van GamePoint niet toegestaan informatie te verstrekken aan derden die hier op enige wijze voordeel uit kunnen hebben. Tot slot heet ik niet eens Janssen.

Kortom; neem zoals zoveel op het internet sommige uitspraken met een korreltje zout. Dit is gewoon een roddel. De winnaar is een actieve speler die in geen enkele wijze gelinkt is aan GamePoint of één van de medewerkers. De kans zit er ontzettend dik in dat de winnaar de bovengenoemde speler niet eens kent. Ze spelen in ieder geval niet dezelfde spellen.

Aanstaande zondag zijn er nieuwe kansen. Hoop dat iedereen erbij is.
pietkraakt -