Sneller spelen via Google Chrome!

Sneller spelen via Google Chrome!
We weten dat je het liefst zonder extra poeha jouw favoriete spel bij ons speelt. Helaas kom je bij Google Chrome nogal vaak het 'Activeer Flash' scherm tegen.

Speel je met Google Chrome, dan hebben we goed nieuws voor je! We hebben een handig programmaatje uitgebracht die automatisch voor jou Flash activeert. Dat scheelt toch weer een paar klikken! Het is niet verplicht om te gebruiken, maar het is oh zo handig.

Klik hier om te zorgen dat je in Google Chrome sneller kan spelen!

ReneK660 -
ja wil sneller spelen duurt veel telang
GPEsther - 21 juni, 2019 19:53
Hi ReneK660, als je op de blauwe tekst klikt in het nieuwsbericht wordt je naar GamePoint Flash Enabler geleid en kun je deze toevoegen aan Chrome, op deze manier zie je als het goed is de 'Flash activeren' berichtjes niet meer!
hanneke58 -
ben er blij mee
GPEsther - 21 juni, 2019 19:50
Hi hanneke58, fijn om te horen!
kareltje2 -
bij mij op de laptop doet gamepoint het traag met windows 10 home en op de pc met windows 7 home loopt die als een speer is niet fijn spelen zo
GPEsther - 21 juni, 2019 19:46
Hi kareltje2, in het systeem zie ik dat je voor het laatst via Internetexplorer gespeeld hebt. Dit is een browser die al jaren niet meer vernieuwd wordt en onze spellen daarom steeds minder goed ondersteund, wat kan verklaren waarom het sloom loopt. Ik wil je dus graag adviseren het eens op een andere browser te proberen, zoals Google Chrome of Firefox! :)
spartaan11962 -
ik wil geen google chrome, waarom doen jullie dit?
GPMartijn - 20 juni, 2019 10:09
Beste Spartaan11962, Je bent niet verplicht via Google Chrome te spelen. Dit programaatje is bedoeld om de spelers die nu op Google Chrome spelen of gaan spelen te helpen.
jettyb2 -
vind ik leuk en fijn
GPEsther - 21 juni, 2019 19:33
Hi jettyb2, fijn om te horen!
luca74 -
handig als het werkt
GPEsther - 21 juni, 2019 19:33
Hi luca74, handig is het zeker! Werkt het voor jou ook?
rosalinda49 -
lekker snel spelen is fijn
vanjottum1 -
bij mij werkt het niet !!!!
GPEsther - 21 juni, 2019 19:25
Hi vanjottum1, als je op de blauwe tekst klimt in het nieuwsbericht wordt je naar GamePoint Flash Enabler geleid. Als je deze al hebt toegevoegd in Chrome, dan zie je 'Verwijderen uit Chrome' staan. Als dit nog niet het geval is, dan zie je 'Toevoegen aan Chrome' staan. Klik hier op en dan op 'Extensies toevoegen'. Hierna wordt je opnieuw naar Gamepoint geleidt en moet je als het goed is niet meer een activeer Flash berichtje te zien krijgen! We horen graag of dit het geval is!
prosch2 - 19 juni, 2019 23:53
ja zou er blij mee zijn
prosch2 - 19 juni, 2019 23:54
kan ik dat krijgen dan
MarcianoGP - 20 juni, 2019 17:17
Hoi Prosch2, tuurlijk kun je dit programma krijgen. Klik hierboven op de ''Klik hier om te zorgen dat je in Google Chrome sneller kan spelen''. Dan krijg je de instellingen-pagina met een blauwe knop ''Toevoegen aan Chrome''. Op deze manier installeer je het programma en kun je volgende keer direct via google chrome een spel in!
berthavanoerle5 -
is oke
berthavanoerle5 -
ja wil sneller spelen dan is het oke
GPEsther - 21 juni, 2019 19:16
Hi berthavanoerle5 , begrijpelijk! Als je op de blauwe tekst in het nieuwsbericht klikt, kun je GamePoint Flash Enabler openen en deze toevoegen aan Chrome zodat je het activeer Flash bericht niet meer ziet!
knor_47 -
eerder in het spel
GPEsther - 21 juni, 2019 19:05
Hi knor_47, precies!
adrie1959 -
ja ik wil sneller spelen
adrie1959 -
ik wil sneller spelen
GPEsther - 21 juni, 2019 19:02
Hi adrie1959 , begrijpelijk! Druk vooral op de blauwe tekst in het nieuwsbericht om GamePoint Flash Enabler te openen en dit toe te voegen aan Chrome zodat je Flash niet meer hoeft te activeren!
lisette1000 - 20 juni, 2019 11:42
via Chrome gaat het niks sneller.
Heb nu de hele tijd dat de pagina de instellingen zoekt, dit duurt een eeuwigheid
MarcianoGP - 20 juni, 2019 17:19
Hoi Lisette1000, dat is apart. Kun je het opnieuw proberen via de link die hierboven in het nieuwsbericht staat? Als het goed is kom je dan direct in een venster met instellingen en zie je ''GamePoint Flash Enabler'' met een blauwe knop met ''Toevoegen aan Chrome''. Succes!
libelle31 - 20 juni, 2019 11:43
libelle31
LetitiaK102 -
ja wil sneller
GPEsther - 21 juni, 2019 19:00
Hi LetitiaK102, ik snap je helemaal! Als je op de blauwe tekst in het nieuwsbericht klikt, kun je GamePoint Flash Enabler openen en deze toevoegen aan Chrome zodat je het activeer Flash bericht niet meer ziet!
amarinse - 20 juni, 2019 14:39
kun je ook weer de ballenbak terug zetten in de bingo... nu kun je hem nergens meer meer zetten zonder dat die in het beeld staat....
GPEsther - 21 juni, 2019 18:58
Hi amarinse, bedankt voor je feedback, ik zal het doorgeven! :)
lowise62 -
ja ik wil sneller
GPEsther - 21 juni, 2019 18:53
Hi lowise62, begrijpelijk! Als je op de blauwe tekst in het nieuwsbericht klikt, kun je GamePoint Flash Enabler openen en deze toevoegen aan Chrome!
roscop - 20 juni, 2019 17:01
ik snap er nog steeds niks van
MarcianoGP - 20 juni, 2019 17:15
Hoi Roscop, als je hierboven klikt op de link 'Klik hier om te zorgen dat je in Google Chrome sneller kan spelen' dan kom je op een instellingen-pagina, als je hier klikt op de blauwe knop ''Toevoegen aan Chrome'' dan wordt het programma toegevoegd in je browser, en kun je bij het opstarten van Chrome direct een spel laden. Laat je het ons weten als het nog steeds niet lukt? Dan kan onze helpdesk je helpen.
alona2 - 20 juni, 2019 17:02
bij flash enabler, moet ik dat doen? mij staat cerwijderen uit chrome , op
MarcianoGP - 20 juni, 2019 17:12
Hoi Alona2, als er staat ''verwijderen uit Chrome'' dan betekent dit dat je dit programma al hebt toegevoegd aan Chrome. Als het goed is zou je dan direct in een spel kunnen. Als je nog steeds een Flash melding krijgt, neem dan gerust contact op met onze helpdesk.
Kazig1 -
afgelopen tijd heb ik last van activeerFlash ( in gele lijn ) op scherm ( net boven van onderbalk )
Ik vind het echt irritant

ik gebruik google chrome
GPEsther - 21 juni, 2019 18:28
Hi Kazig1, klik op de blauwe tekst in het nieuwsbericht om GamePoint Flash Enabler te openen en dit toe te voegen aan Chrome! Op deze manier kom je als het goed is niet meer de 'activeer Flash' tekst tegen!
Jeanne56 - 21 juni, 2019 11:45
ja wil sneller spelen duurt veel te lang
GPEsther - 21 juni, 2019 18:37
Hi Jeanne56, ik snap je helemaal, dus druk vooral op de blauwe tekst in het nieuwsbericht om GamePoint Flash Enabler te openen en dit toe te voegen aan Chrome!
YvonvanPelt2004 -
bij mij doet er alles behalfe wordtornado die laad niet helemaal op :-(en nee het lig niet aan me pc heb google chromeen dat was voor heen ook al dus voor mij veranderd niks met snel heid dat was al snel ..vraagje waarom moet er steeds verandert worden als het toch goed gaat snap dat niet..
GPEsther - 21 juni, 2019 18:18
Hi YvonvanPelt2004! In Google Chrome zijn we momenteel aan het testen met de technologie HTML5, wat een andere technologie is dan Flash, dit komt omdat ergens in juli Google Chrome de browser gaat vernieuwen waardoor het moeilijker of misschien zelfs onmogelijk wordt om Flash te gebruiken.

We begrijpen dat het vervelend is dat WordTornado nog niet helemaal perfect werk, maar het is van belang om het spel op de HTML5 technologie te blijven houden, zodat het spel in de toekomst ook goed gespeeld kan worden.

Wat betreft jouw specifieke probleem, wat bedoel je precies met dat WordTornado niet helemaal oplaadt? Want we hebben van een aantal spelers begrepen dat ze het spel niet volledig te zien krijgen en dit is op te lossen door in de Chrome instellingen (chrome://settings/) de lettergrootte aan te passen naar groot en weer terug te zetten naar gemiddeld! Ik hoop dat dit je probleem verhelpt :)
YvonvanPelt2004 -
dank je wel voor je uit leg het is me duidelijk :-)


ja dat bedoel ik, dat het niet helemaal te zien is,
de wordtornado ik zie er maar twee of drie spellers...
een fijn weekend
groet yvon
GSC_ODS - 21 juni, 2019 21:55
ja ik wil ook sneller spelen
Mister_Solo - 22 juni, 2019 06:44
Google Chrome ....ik gebruik al sinds begin jaren 90 gewoon IE, en nooit problemen !!
omavandiego -

Deze reactie is verwijderd.

ernatje2 - 22 juni, 2019 18:14
heb laptop voor grote controlle weggebracht zijn er 2dagen mee bezig geweest heb google chroo eraf laten halen daht dat dat beter was .die gaf elke keer opmerkingen dan us dan zo
margreet310 - 22 juni, 2019 19:28
ben benieuwd
wim1957 -
dacht al dat het aan mijn pc lag??
strandkrab -
ja graag
BoerNel -
Werkt dit ook op een apple ipad? voorheen gebruikte wij voor de apple ipad een andere brouwser zoals puffin omdat alle andere brouwsers zoals chrome firefoxx etc geen adobe flash ondersteunen omdat apple geen licentie heeft met adobe ..Alleen stopt ook puffin met het gratis aanbieden van flash in hun bruwser dus zou dit de perfecte oplossing zijn
lien51 - 24 juni, 2019 12:49
Waarom kan ik niet meer via ideal opwaarderen