Word een Bingo Superstar!

Word een Bingo Superstar!
Ben jij een Superstar als het aankomt op verzamelingen? Laat dat dan nu zien! Op 4 juli om 20:00 worden speciale automatische 22 Munten kamers geopend voor een GamePoint Bingo Superstar Party! Speel een hele dag voor VIJF exclusieve verzamelingen en andere prijzen!

Wij kunnen niet wachten. Jullie ook niet, Bingo Superstars?

Speel GamePoint Bingo!

janvandenbos - 4 juli, 2019 09:49
Ik plaats het hier maar, want ik weet geen andere oplossing. Als ik naar een spel wil gaan. Hartenjagen of klaverlassen ( en ik klik speel aan ) krijg ik de melding : Gamepoint controleert je instellingen. Even geduld aub.
Mijn geduld raakt op wat is er aan de hand. Mijn mail adres is [url=mailto:[email protected]][email protected][/url]
MarcianoGP - 5 juli, 2019 09:38
Hoi janvandenbos, excuus voor de late reactie, als het goed is, was dit probleem een half uurtje na je berichtje opgelost. Laat je het ons weten als het zich weer voordoet?
babsbabs -

Deze reactie is verwijderd.

babsbabs -

Deze reactie is verwijderd.

pludik -
Hier krijg ik twee talen door elkaar in jullie software, eerst Engels, daarna Nederlands en vervolgens weer Engels en de chat ziet er "plat" uit plus dat er in ene een soort van geluid in zit dat moet lijken op een rollende bal, irritant, want ik wil wel de pling maar niet die rollende bal horen, zet ik geluiden zachter, is ook mijn pling zachter. Lijkt erop dat jullie twee versies door elkaar hebben draaien
MarcianoGP - 5 juli, 2019 09:41
Hoi Pludik,

Er stond gister een nieuwe testversie live voor Bingo, vandaar dat het even niet helemaal soepel liep.

Met vriendelijke groet,
Marciano
ReneS974 - 4 juli, 2019 16:28

Deze reactie is verwijderd.

aidy -
heb de ene keer het gewone bingo spel dan weer andere kaarten voor ik in een kamer ben hoor ik de nummers al, het gewone bingo beeld aub.
aidy -
en speel tussen de spellen door wel eens gokkast is er ook niet meer.tijdens de bingo .
dierenvriend15 - 4 juli, 2019 17:28
kan nou niet zeggen dathet beter is geworden met flash
MarcianoGP - 5 juli, 2019 09:30
Hoi Dierenvriend15, heb je hulp nodig met het activeren van Flash? Neem dan gerust contact met ons op!
Mister_Poker - 4 juli, 2019 18:29
Even een ON-topic reactie, speel een hele dag.....ahum pas vanaf 20.00 uur?
MarcianoGP - 5 juli, 2019 14:18
Hoi Mister_Poker, bedankt voor je berichtje. Meestal beginnen internationale evenementen bij ons in de avond, i.v.m. speeltijden in America en andere tijdzones. Heb je in de avond ook nog wel gespeeld? :)
Met vriendelijke groet, Marciano
Mister_Solo - 4 juli, 2019 19:56
Gp, het liefst had ik deze Superstar Bingo gezien in een 222 munten kamer
DANDYLION55 - 5 juli, 2019 11:07

Deze reactie is verwijderd.

MBfan1 -
Ik zou graag willen weten wanneer de normale instellingen er weer zijn? Dit is toch niet te doen nu? Alles lijkt kleiner en heb opeens rode stippen ipv gele, vreselijk dit.
MarcianoGP - 5 juli, 2019 14:24
Hi MBfan1, we zijn op dit moment weer een nieuwe versie van Bingo aan het testen. Ik ga er vanuit dat de test vanavond weer uit gaat en dat je dan weer geheel zonder problemen kunt spelen. We horen je feedback over de testversie graag via de helpdesk. :)
Groet,
Marciano
HennyF8 - 5 juli, 2019 13:24

Deze reactie is verwijderd.

roosje115 - 5 juli, 2019 15:48
kan niet meer op bingo komen alleen op andere spellen erg vervelend hoe kan dat
Mister_Poker - 5 juli, 2019 16:05
AUB STOP met die bingo test !!! Dit is geen doen zo....lijkt wel bingo 10 jaar terug in de tijd
BeaB302 - 6 juli, 2019 06:16
Ik vond het erg leik in 22 munten groet,BeaB302
corrie47 -
snap ik
pludik -
Hebben we weer die versie met die oubollige emoji's en platte tekst.....waarom draaien jullie niet in de nacht proef? Geen gezicht deze versie, veel te groot en veel te veel lawaai
corrie47 -
Doe liever wat aan dat internet treiteren hier zo heb je er een podium voor gemaakt.