Tijd voor een MEGA Weggeefactie!

Tijd voor een MEGA Weggeefactie!
Het is de MEGA week met veel MEGA evenementen! Om dat goed af te sluiten, trakteren we jullie op een MEGA Weggeefactie. Vertel ons waarom JIJ moet winnen via [email protected] (vergeet niet je speelnaam te vermelden) of ga je favoriete spel in en gebruik ons ServicePunt. De leukste, gekste en spannendste inzendingen worden zondag vanaf 19:00 uur beloond met mooie prijzen tijdens een DRIE UUR durende Weggeefactie! Ben jij erbij?

Speel GamePoint Bingo!

 

 

 

 

 

 

 

Zie de actievoorwaarden 

Mister_Poker - 25 juli, 2019 21:45
Gp, er staan actievoorwaarden over een weggeefactie van 12 juli
NadineGP - 26 juli, 2019 08:09
Beste Mister_Poker, bedankt voor de tip! We hebben het aangepast :)
robert23071962 -
omdat ik al zo lang lid ben en n keer wil winnen daarom dus.
dartgirltineke - 26 juli, 2019 15:38
Het zou super gaaf zijn om z'n mooie prijs in ontvangst temogen nemen.
Jullie hebben altijd super mooie prijzen.
En voor elk wat wils.
Super ga zo door.
Groetjes Dartgirltineke.
senna1955 - 26 juli, 2019 16:36
doe mee niet om dat het moet maar om dat het kan zou leuk zijn om iets te winnen
clowntje1 -
hoi hoi nou ik laat het kort ik doe altijd met de aktie,s mee, maar zou een keer leuk zijn als ik een wat win en dat maakt mij niet uit ook als als bv een Tshirt, gr Cloentje
sneeuwitje7 -
het is toch heerlijk bingo te spelen en winnen is fijn maar dan moeten er wel muntjes om te spelen zijn. groetjes sneewitje7
alona2 - 26 juli, 2019 22:20
omdat ik dan jarig ben alona2
marchen2 - 27 juli, 2019 02:30
hoi hoi allemaal normaal ga ik nergens voor maar nu kan ik wel een opkikker gebreuken mijn man is op 14-9-18 overleden ik ben niet zielig maar een beetje geluk kan ik wel gebreuken en ga vooral door met de dinngen die jullie voor ons doen

groetjes marchen2
toppie56 -
hoi ben toppie56 al twee jr niet happy dankzij gp wel wat afleiding zou het leuk vinden om wat tewinnen iedereen sucses gewenst
vlinder624 -
binnenkort een huis en daar kan ik absoluut wat voor gebruiken.
zou erg mooi zijn,of een andere laptop die van mij is nu 6 jaar oud en begeeft het
en ook al win ik niks ik blijf toch jullie spellen spelen.

zelfs een stereoset zou welkom zijn
duif62 - 27 juli, 2019 11:37
omdat het leuk zal zijn eens iets te winnen na jaren spelpunt
roelie1234562 - 27 juli, 2019 11:52
hallo doe al aren en jaren mee genoeg opgewaardeert mag nu wel een een keer goed winnen prijzen gaan vaak na de zelfden lageren maken geen kans hoop dat ik nu een wat win deze game is niet meer wat het wat tydt voor exsrte munten dat mensn mopperen begijp ik veel opwaarderen hogeren of vaste namen nemen het mee moet veranderen
irenea2 - 27 juli, 2019 11:55
met die weg geef [color=#333333; font-family: Verdana]aktie,s win je ook nooit speel altijd mee maar nog nooit wat gewonnen [/color]
LiesJuckers -
omdat ik nog nooit op fb iets gewonnen heb daarom
Miens12 - 27 juli, 2019 14:26
zou leuk zijn een preis te winnen op mijn verjaardag heb zoveel opgewaardeerd de laatste tyd maar kan met de bingo niks meer winnen


TonnyToverheks1 -
er staat bij woordspel 29 juli inplaats van zondag 8 juli
TonnyToverheks1 -
Goedemiddag wat een gave actie weer mijn compliment GP maakt het steeds leuker, waasom ik moet winnen vragen jullie, nou dat lijkt me een onwijs kadootje op mijn verjaardag dus ik ga duimen duimen duimen. een fijne middag nog daar allemaal en hoop dat jullie lekker koel zitten.

groetsje TonnyToverheks1
TonnyToverheks1 -
Hoi Hoi GP wat een leuke actie weer van jullie, jullie vragen waarom ik zou willen winnen, nou dat lijkt me een onwijs leuk verjaardags kadootje, ik wens jullie een fijne dag en hopelijk hebben jullie airco daar. m.v.g. TonnyToverheks1
mickey8 -
Leuk hoor, maar alleen datum even wijzigen in zondag 28 juli ;)
henkie44 - 27 juli, 2019 17:33
ik zou ook graag wel een keertje wat willen winnen na zo veel jaar lid te zijn van gp

groetjes henkie44
liefbeertje73 - 27 juli, 2019 20:12
Zou leuk zijn om eens wat te winnen maar ik moet niet winnen.

Groetjes

Liefbeertje73.
sjravelvot -
Ik moet niks! Maar ik zou graag, wil heeel erg graag, had supergraag een wat gewonnen!!
Waarom ??? Gewoon omdat het kan!!!!!
KyanoS2 -
omg new edition
hennykb1 -
na 10 jaar lid te zijn van Sp/Gp word het wel een keer tijd voor een prijs
LaraDylan - 28 juli, 2019 09:15
laradylan

Steeds ruzie met mijn vrouw bij het opwaarderen
weggegooit geld zegt ze dan
Mooie kans om nu te laten zien dat er wel wat te winnen valt.
musje1 -
ik wil winnen want, ik ben musje1 die niet tegen deze extreme hitte kan dus laat die airco maar komen naar mn boom zodat t met deze hitte gewoon in mn nestje op gp kan blijven spelen.
ik wens iedereen suc6 vanavond.
stekev12 - 28 juli, 2019 10:01
ik al tig jaren meespeel
pq2002 -
winnen zit in mijn aard wil de betere zijn
spartaan11962 -
Een leuk prijsje is nooit verkeerd.
Al eerder van Spelpunt iets gewonnen en dat was hartstikke leuk.
omaleida1 - 28 juli, 2019 10:16
ik wil graag winnen omdat ik geen punten meer heb omaleida1
_Sammy_ - 28 juli, 2019 10:27
Net jarig geweest, leuke after-party-cadeau :-)
intvis2 -
om dat ik van af het beging al bij speel punt ben,en nog nooit wat heb gewonnen daar om doe ik hier aan mee.
Marieteke -
Omdat ik nu 6 jaar kankervrij ben!!
zwoofie -
Hallo, klopt het dat ik me niet (meer) kan opgeven voor de weggeefactie?
mona_toetje3 -
ik zo ook eens graag willen winnen heb nog nooit iest gewonnen hier speel al zo lang gamepoint
MarjaAschman -
gewoon omdat ik het leuk zou vinden om nu echt wat te winnen verleden jaar uitgeloot vd bbq dacht jes maar helaas ging niet door vandaar dat ik me nu opgeef om echt wat te winnen djw gp
bozzie1 - 28 juli, 2019 13:48
het zou fijn zijn ook eens wat te winnen bozzie
wabsi19 - 28 juli, 2019 14:05
altijd leuk om iets te winnen. groetjes wabsi19
gerdien80 -
gerdien klooster speel al jaren mee nog nooit wast gewonnen
omalia4 -
ik moet winnen ,omdat ik er niet in geloof in winnen ,win ook niks met de games laat staan met weg geef actir,s
helma1970 -
ik wil winnen want, me voet zit in het verband ik sta niet in de krant ...... nee niks van dit al is waar , iets winnen is leuk en een super gebaar !!!
renkje1954 - 28 juli, 2019 15:50
graag zou ik in de prijzen vallen omdat ik heel graag bingo speel omdat ik niet meer de deur uit kom ivm met mijn handicapt ,dit is een stuk afleiding voor mij
helaas moet ik wel vaker punten kopen om aan het spel mee te doen
vriendelijke groeten renkje 1954
vlindertje1959 -
Ik zou (moet) graag willen winnen omdat ik inmiddels al heeeel wat jaar een trouwe speler bij jullie ben.
Genoeg geinversteerd....dus waarschijnlijk is de knop van de voordeur nu wel in mijn bezit whwhahwha.
Weet je .....win ik niet....ja jmmr maar ik blijf bij jullie spelen

dikke knuffff XXX

Vlindertje1959
GeesjeKorenber - 28 juli, 2019 18:08
omdat ik een grote sponsor ben van gp
riromic -
zou heel graag iets willen winnen. Heb de laatste 8 jaren alleen maar tegenslagen
gekend. Het zou een leuke opsteker zijn.
Almetal -
Al zolang lid en jullie mij afleiding bieden,
hans1961 - 28 juli, 2019 18:25
ik zou het ook eens een keer leuk vinden,om een prijs te winnen,ben al zolang lid van Gamepoint