Speler tegen Werknemer

Speler tegen Werknemer
Op maandag 4 november kan jij de medewerkers van GamePoint uitdagen voor een spelletje RoyalDice!
Ben JIJ in staat ons te verslaan in RoyalDice? Ga dan naar de internationale kamer 'Real Time INT' tussen:

10:00 uur - 12:00 uur
15:00 uur - 17:00 uur
19:00 uur - 21:00 uur

Ben jij de RoyalDice Koning of Koningin? Bewijs het maar!

Let op: De 'Real Time INT' kamer is momenteel onzichtbaar en zal verschijnen op maandag, 4 november!

Speel RoyalDice!

Mister_Poker - 3 november, 2019 05:51
Ik nodig de medewerkers uit voor een spel poker aan de HIGHROLLERTABLE 125/250 nl, en neem voldoende munten mee, mininale buy-in is 25k
MarcianoGP - 3 november, 2019 18:06
Hey Mister_Poker,
haha, wie weet kunnen we dit een keer proberen. Ik noteer het in ieder geval. Doe je ook mee aan RoyalDice?
kale12311 - 3 november, 2019 12:32
de postbode moet zich even laten horen.
amsterdam260765 - 3 november, 2019 13:45
medewerkers mogen volgens de wet niet op een betaal site spellen ivm belangen verstrangeling
mariette20 - 3 november, 2019 17:20
wat fijn weer als me lukt ben ik er s vonds
MarcianoGP - 3 november, 2019 18:08
Hoi mariette20, leuk! Hopelijk haal je het om mee te doen!
martin1993 -
kom maar op!!!
MarcianoGP - 4 november, 2019 09:11
Yes!
dierenvriend15 -
lijkt mij leuk.
MarcianoGP - 4 november, 2019 09:09
Tot straks dan!
arer71 -
Ja leuk maar helaas niet zichtbaar
MarcianoGP - 4 november, 2019 15:09
Hoi Arer71, als je in RoyalDice zit > Rechtsboven in het scherm op het kleine vierkantje klikt met een 'wereld/plattegrondje' dan krijg je de kamer te zien. Het is een internationale kamer, je vind deze niet tussen de Nederlandse kamers
spartaan11962 -
kom maar op
pantoffel -
Ik vond het een enige ervaring

h2h leuk om je weer is te zien
heide_struikje -
Leuk dat jullie dit hebben gedaan. Maar een kleine kanttekening. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat alle medewerkers dobbelen en dat er niet op een oproep gereageerd wordt ( na een kwartier was er iemand die me geholpen heeft).
MarcianoGP - 5 november, 2019 10:33
Beste heide_struikje, we hadden bewust extra medewerkers voor het Speler vs Medewerker evenement, zodat de helpdesk de spelers ondertussen kon blijven helpen. Het zou goed kunnen dat het komt door drukte in de chat en aan telefoon. Bedankt voor je feedback en ik hoop dat je wel goed bent geholpen!
Mister_Poker - 5 november, 2019 12:34
MarcianoGP, is het van mij een rare gedachte dat ik dan verwacht dat medewerkers stoppen met hun spelletje op het moment dat de drukte en wachttijd toeneemt voor spelers?
pietjepuk19 -
Als je tegen mister poker speelt, speel je al tegen een gp medewerker helaas.