Klaar voor de start?

Klaar voor de start?

Vanaf nu tot en met het nieuwe jaar kan jij geweldige Munten prijzen verdienen in de Candy Race. GamePoint geeft je voor ieder gespeeld spel Candy om je op weg (letterlijk) te helpen naar geweldige beloningen.

Natuurlijk zijn er verschillende manieren om nog meer Candy te verzamelen. Om er maar een paar te noemen; speel in een hoge waarde Bingokamer, gooi speciale RoyalDice combinaties of haal je 3-uurlijkse gift op.

Speel GamePoint Bingo

ccc8 -
Jammer hoor dat de candy route niet meer aanwezig is....nu kunnen we opnieuw beginnen en alle andere candy's zijn gewoon verdwenenen...
MarcianoGP - 20 december, 2019 10:05
Hoi ccc8, Candy Road is inderdaad afgelopen. Candy Race is een nieuw evenement met andere (Munten)prijzen, waarbij je dus aan het begin begint.
henkiestof -
il had nog 400 muNtjes tegoed, waar zijn die gebleven?
MarcianoGP - 20 december, 2019 10:14
Beste henkiestof, Candy Road is afgelopen en helaas was je dan telaat met claimen. Ik hoop dat dit bij de Candy Race niet nog een keer gebeurd, dus let goed op de timer. :)
tweety_girl_36 - 19 december, 2019 21:38
geweldig dat het terug is
alleen jammer dat er nu zo weinig punten te verdienen zijn
pas vanaf level 20 word het pas spannend,,
maar toch leuk,,
een gegeven paard ,,,,,,,,,
dank je wel gp
en hele fijne feestdagen
MarcianoGP - 20 december, 2019 10:09
Hoi tweety_girl_36, fijn om te horen dat je blij bent met de Candy Road/Race. Even racen en dan ben je hopelijk snel bij de spannendere prijzen!
Dankjewel, en jij ook hele fijne feestdagen!
tweety_girl_36 - 20 december, 2019 13:52
warneer krijgen we weer persoonlijke aanbiedingen bij het opstarten ?
het is nu wel 100& opwarderen,, maar bij persoonlijke aanbiedingen is de aan bieding vaak beter,,
vorige week had ik namelijk voor 10 euro 11000 punten ,,
ikbenhetweerr -
ik hoop snel ,,
ik zit ook te wachten met een opwardeer kaart,,
Golo - 22 december, 2019 13:50
Hi Tweety_girl,

De persoonlijke aanbiedingen komen en gaan, het is dus even afwachten of jij er ééntje krijgt. Verder zijn dit voor een volgende keer mooie vragen voor de Helpdesk. Op het Nieuws zien we graag dat de reacties over het onderwerp van het artikel gaat :)
Yanichu -
Super die Candy Race! Leuk om die kleine extraatjes te krijgen :).
Wanneer eindigt deze race exact?

Alvast bedankt!
tweety_girl_36 - 21 december, 2019 13:27
dat staat er toch ,, 12 dagen ,, en 8 uur
MarcianoGP - 23 december, 2019 09:51
Beste Yanichu, fijn om te horen dat je van Candy Race geniet! Als je het scherm van Candy Race opent, zie je een timer aftellen tot het eind van dit evenement. We wensen je veel speelplezier!
ConnyDoornkamp - 21 december, 2019 17:52
Geachte game punt ik vind het groot schakdalig dat ik iets van 2500 kaarten had en errlijk vekocht ik xou ze grasg terug hebbe.n want heb er voor betaalt en of het nou een fout id of niet daar heb ik niks mer temaken ik wil ze terug ik bdb ze gekocht klaar ik hoor het graag van jullle connydoornkamp
danny_thepower1 - 21 december, 2019 18:57
iNDERDAAD IK HAD OOK VEEL KAARTEN EN NU WEG
HennyF8 - 21 december, 2019 19:52
Helemaal mee eens, ik had ook nog iets meer dan 1000 kaarten en zijn afgepakt. Maar heb er wel voor betaald. En die gift van 25000 euro weegt niet op tegen het feit wat ik misschien had kunnen winnen met die kaarten. Het is jullie fout gp!!! Maar zoals ik al in de kamer zei......ik ben het hier niet mee eens en sta er op dat ik mijn GEKOCHTE kaarten terug krijg! Ik heb me al laten informeren naar deze gang van zaken.....en dit hadden jullie niet mogen doen. En nu aub deze reacties niet verwijderen. Want ook hier heb ik sreens van gemaakt. Graag een oplossing voor deze vreemde gang van zaken.

En ik wil geen reactie van dhr SOLO

HennyF8
Mister_Solo - 21 december, 2019 21:57
Ik vind het schandalig dat je nog steeds met die oneerlijk verkregen munten kunt spelen
Golo - 22 december, 2019 13:53
Hoi Conny en Henny,

Als het goed is heb jullie per mail een status update over deze opwaardering gehad. Henny, ik heb jou persoonlijk persoonlijk nog teruggemaild. Kijk even in je Inbox :)

Mocht je daar eventueel nog vragen over hebben, dan staat de Helpdesk voor je klaar. Op het Nieuws zien we graag reacties over het onderwerp van het artikel, de Candy Race.

Alvast een fijne Kerst!
JosephineL1 -
Het gaat maar raar met de exdtra punten, via e-mail extra punten toegezegd, log je in op het spel dan krijg je de punten niet. Ra Ra Ra hoe kan dat?
jeepercreeper - 22 december, 2019 10:03
heb gisteren ook die knalaanbieding gedaan 2 x op mijn naam en 2 x op men man zen naam en ineens waren ze weg heb screens gemaakt en wil ze gewoon terug al is het een fout van hun kant ik heb netjes betaald als ik een fout maak in men leven moet ik het er ook maar me doen en heb ook geen 25.000 punten gekregen. fout of geen fout wil ze terug
Golo - 22 december, 2019 15:14
Hi Jeeper, als het goed is heb jij ook een mailtje. Zo niet, misschien was het bij ons bekende mail adres niet meer correct. Neem dan even contact op met onze Helpdesk. Komt goed!
angela47 - 22 december, 2019 11:48
Zou toch graag mijn kaarten terug willen die ik heb opgewaardeerd
Is jullie fout helaas
Kaarten graag terug
Golo - 22 december, 2019 14:40
Hi Angela, ik heb je een bericht gestuurd :)
Mister_Solo - 22 december, 2019 14:58
De Candy race is voor mij verpest, aangezien er vele spelers zijn die 500 gratis kaarten voor de 2500 bingo kamer hebben gekregen, en daar miljoenen munten mee hebben gewonnen en ook extreem snel gaan in Candy race gaan en zo dus alle fysieke prijzen opeisen
galicia1 - 22 december, 2019 15:19
Die zijn al weg ja Solo
Invinoveritas - 22 december, 2019 16:02
Sjesus John, zeik niet zo. Je laat je weer van je beste kant zien hoor
HennyF8 - 22 december, 2019 16:48
GOLO, ik heb niks in mijn inbox hoor. En waarom mijn reactie weggehaald?? En die van Mr solo laten staan??
Mister_Solo - 22 december, 2019 17:10
Je reactie staat er nog hoor, wellicht even een brilletje opzetten
Invinoveritas - 22 december, 2019 18:17
Eh Golo, je mag mij ook even mailen.......
Houston, ....oh nee Gp; we have a problem!