Race voor een tablet!

Race voor een tablet!
De Candy Race zit vol met beloningen die je verdient door gewoon je favoriete GamePoint spel te spelen! En nu hebben we nog meer tablets toegevoegd!

Vanaf vandaag, 24 december, en elke dag tot en met 2 januari, maakt iedere speler die level 30 en hoger bij de Candy Race heeft behaald kans om één van de extra tablets te winnen! Dat betekent dat er 10 extra kansen zijn om in de prijzen te vallen zolang je level 30 hebt behaald in de race!

Begin aan jouw avontuur naar level 30 en haal die mooie Munten beloningen binnen!

Speel GamePoint Bingo

LoLo1961 - 24 december, 2019 11:30
Balen weer.
Alleen de rijke onder ons maken daar kans op.
Als je altijd draaibingo speelt, krijg je wel 7 Candypuntjes per ronde.
Als je 24/7 door zou spelen tot 2 Januari dan red je dat nog niet.
Maar toch een leuke actie.
Mister_Solo - 24 december, 2019 12:05
Mooi zeg, oke ik heb inmiddels level 30 behaald Gp, graag zou ik willen weten hoe maak ik kans op zo een tablet?
galicia1 - 24 december, 2019 12:34
Ik ben er ook allang voorbij, dus wil ik ook graag weten GP
NadineGP - 24 december, 2019 15:34
@Mister_solo als je eenmaal level 30 heb gehaald doe je al mee :)
eggert - 24 december, 2019 12:08
je hebt geen schijn van kans 1000 opwaarderen en niks winnen
alle prijzen gaan naar de vaste winnaars en vrienden club van GAMEPOINT
wat een toeval met de BINGO dat je een hele week nooit volle kaart krijgt.
strontpoint - 24 december, 2019 17:38
zij die onrechtmatig miljoenen hebben gekregen in 2500 room ,door fout van gamepoint gaan de candy race door als een mes doorde boter, en krijgen dan ook nog eens 200.000 punten erbij, wat een vies vuil bedrog schaam jullie gamepoint
Wimke3 -
klopt gamepoint is zo gemaakt door die techneutjes Wel een grote groffe fout (strontpoint) en wat krijgen de honderden andere spelers nu ter compensatie misschien alle 100 muntjes als om iedereen tevreden te houden
HennyF8 - 24 december, 2019 13:42
Ook ik heb level 30 gehaald?
NadineGP - 24 december, 2019 15:36
@HennyF8 we maken dagelijks een winnaar bekend in de chat dus houdt die goed in de gaten.
Mister_Solo - 24 december, 2019 17:12
Gp, bij deze het verzoek om de naam van de winnaar van het tablet hier op het nieuws te vermelden
xxx090159xxx -
Prettige kerstdagen sp dat ik veel mag winnen in het nieuwe jaar.
Elliewanningen2 -
per 1 01 2020 zou ik graag mijn acc inleveren ik stop met ermee ben het zat en weinig geluk en heb ik is geluk is het zo weer op bedankt sp fijne feestdagen.
Mister_Solo - 25 december, 2019 01:56
Je kunt zelf je account opheffen indien je dat wil
palomablanca66 -
Leuke aktie gp, alles nog steeds gratis niet teveel letten op die zeurpieten.
Fijne dagen toegewenst.
henny1161 - 26 december, 2019 10:34
leuke aktie,s bij gp vooral de inlever aktie.s de rijke worden rijker de arme armer en als ze willen spelen dan maar weer opwaarderen en toevals generator die de hoge erwel uitzoekt
Treiterbijter -
Na een lange tijd afwezig geweest te zijn, speel ik sinds 2 weken weer bingo.
Afgelopen week, viel ik meerdere keren in de prijzen, alleen heel jammer dat er door verschillende spelers veel commentaar opkwam( als je verlies, hoor je ze niet), nou was er een speler bij die vertelde dat die screens maakte van mij gewonnen rondes, lijntjes.
En ja hoor!!! Sindsdien win ik helemaal niks meer, nou vraag ik me af, is dit toeval?? Of heeft Gamepoint wel degelijk een in vinger de pap bij deze spellen??
Ik ga haast spijt krijgen wat ik deze site weer op heb gezocht??
Golo - 27 december, 2019 09:37
Hoi hoi, wat een speler zegt heeft 0,0 invloed op je spel. Maak je daar geen zorgen om. Je hebt na wat geluk, gewoon even wat pech gehad. Veel plezier verder!
john4031 -
ik heb daar helemaal niks mee vind het zeer vervelend dat het elke keer naar voren komt op het beginscherm met klaverjassen...
ajax4ever6 - 29 december, 2019 12:44
waar kun je het vinden wie een tablet heeft gewonne dan zie ik nergens staan
MarcianoGP - 30 december, 2019 16:01
Hoi ajax4ever6, elke dag om 12:00 uur wordt de winnaar van de tablet bekend gemaakt via een chatmededeling.
Martina1948 -
Waarom kan ik Candy race niet spelen??? Word meteen doorverwezen naar de bingo
MarcianoGP - 30 december, 2019 16:09
Hoi Martina1948, je verdient Candy met elk spel dat je speelt. Van waaruit word je doorverwezen naar Bingo?