De Candy Race is bijna ten einde!

De Candy Race is bijna ten einde!

 

Hi racers, 

Heb jij de finishlijn van Candy Race al gehaald? Zo niet, haast je dan, want het einde is in zicht! Zorg dat je voor 2 januari 21:00 de laatste mijlpaal hebt gehaald om je prijs op te halen!

Gefeliciteerd aan alle spelers die nu al het einde hebben gehaald! Laat ons weten wat je van de Race vond en hou een oogje open voor toekomstige evenementen! We hebben een hoop spannende dingen op de plank liggen!

Bedankt voor het spelen en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Mister_Solo - 2 januari, 2020 17:21
De eerste candy was leuk, en haalbaar voor vele spelers. De 2 de ( race) kost teveel munten qua inleg om iets terug te winnen( natuurlijk voor GP zelf was dit slim bedacht), er waren wel een aantal spelers die de finish gehaald hebben, veel minder dan bij de 1 ste Candy, echter betreft het spelers die geprofiteerd hadden van de wel bekende foutieve opwaardeeractie en dus ook alle fysieke prijzen opeisten
HennyF8 - 3 januari, 2020 13:57
Nou mister solo...dat is niet waar, ik was er nog lang niet, nou had ik ook niet zoveel punten gewonnen met de in jouw ogen oneerlijk verkregen kaarten!!
galicia1 - 2 januari, 2020 17:29
Was helaas niet haalbaar deze candy race, helaas aar voor een enkele speler zoals Solo al zette.
catharina721 - 2 januari, 2020 18:44
jammer dat die stopt ben je zo veer op race en haal je niet je punten niet,dus is niet leuk,moest gewoon doorgaan tot iedereen kans heeft door de maanden heen die punten te halen,op deze manier is het niet leuk,lijk meer op geldhebberij hier dan het spel pfffffffff
Snuggyboo - 2 januari, 2020 21:18
Kan die candy niet blijven...maar dan wel meer punten ...en niet van 32000 naar 46000 ineens...ik wil candy het hele jaar kunnen spelen...maakt het veel leuker...
berto11 - 3 januari, 2020 01:38
ik vond het troep
dierenvriend15 -
ik vond het leuk maar de laatste vond ik niks duurde veel te lang
HuubV5 - 3 januari, 2020 10:07
Gezien de vele leuke reacties op de candy race met wel verschil tussen de eerste en de tweede wat haalbaarheid betreft was dit toch een heel leuk evenement die vele spelers zouden willen behouden ,wat de prijzen betreft hier is wel wat aandacht nodig van hoe en wat, maar tis en blijft een leuke aanvulling op de bestaande spellen , misschien een derde lanceren ? denk dat je daar vele spelers een groot plezier mee doet en daar gaat het toch ook om toch ? dit is mijn mening maar is de aandacht zeker waard !!!
moedertjec -
Hèle mooie actie ! Helaas net niet gehaald.
HennyF8 - 3 januari, 2020 13:58
DAT WAS EEN LEUKE ACTOE GP, MAAR DE PRIJZEN MOGEN WEL WAT HOGER.
HennyF8 - 3 januari, 2020 13:59
Oeps capslock