De eerste prijzen van het jaar!

De eerste prijzen van het jaar!
Welkom in 2020! Om het nieuwe jaar te vieren, trakteren wij iedereen op een WEGGEEFACTIE! Zorg dat je donderdag 9 januari om 20:00 uur online bent in een spel of kamer naar keuze om kans te maken op fantastische prijzen!

We zien je daar!

Speel GamePoint Bingo!

Klik hier voor de Actievoorwaarden

koffieleut22 - 6 januari, 2020 16:19
zou leuk zijn mijn naam eens op de prijzenlijst te zien
MoniqueBemelen -
zal wel weer naar jullie vaste vriendjes gaan
X_WDJ_X -
moet je dan ook echt aanwezig zijn en antwoord geven of....?ik moet weer werken maar als ik er niet echt bij hoeft te zijn dan kan ik hem(mijn naam) er wel in zetten en toch mee doen
GPMartijn - 7 januari, 2020 10:28
Hoi! Antwoord geven hoeft niet, aanwezig zijn moet wel. Mocht je er deze keer niet bij kunnen zijn, komt er binnenkort vast wel weer een andere actie voorbij!
satestok11 -
ik snap niet dat erbij dit soort actie''s altijd bij staat dat je KANS maakt, waarom niet ALLE spelers een prijs? uiteindelijk zorgen die ervoor dat gp bestaat, die zorgen ervoor dat het geld met bakken tegelijk binnenstroomt.
maar zoals jullie deze weggeefatie doen vallen er maar 1 x aantal in de prijzen dus niet leuk denk hier maar eens aan al jullie aan het weggeven zijn
Mister_Solo - 6 januari, 2020 22:40
Niet mee eens,er zijn een hoop spelers die nooit betalen,of alleen maar komen chatten hier.
Dat deel van de spelers die betalen,houden de site,het bedrijf,in stand.

Daarom ben ik ervoor om die prijzen weg te geven aan de betalende spelers .
elliewanningen1 - 6 januari, 2020 22:11
Het is mijn verjaardag 9 januari zou leuk zijn een cadaeu dus zet hem op voor mij s6 allen.
GPMartijn - 7 januari, 2020 14:40
Hoi Elliewanningen1, we zullen voor je duimen!
likeyouto - 7 januari, 2020 09:34



What do you want to do ?
New mailCopy

Gewoon meedoen lijkt me en voor iedereen dezelfde kansen .
Niet zoals Mister-Solo typt .Zelf een betalende speler ? Dan opmerken dat hij ervoor is alleen prijzen voor betalende spelers.
eggert - 7 januari, 2020 16:47
hoe kan ik nou mee doen alles jullie steeds alles inpikken,
gratis SUPERVIP maar dat betaal ik zelfs alleen jullie vaste winnaars kliek winnen anderen worden kaal geplukt
wat een toeval gamepoint
MarcianoGP - 9 januari, 2020 09:23
Beste eggert, als je vanavond vanaf 20:00 uur online bent, maak je al kans op mooie prijzen. Daarnaast hebben we geen vaste winnaars
jaimy604 -
MET ZO''N ACTIE IS HET WEER VOOR DE MENSEN MET MILJOENEN EN WIJ MAAR BETALEN GEEF DE LAGEREN MAAR EEN KANS EN ZORG DAT ER MENSEN ZIJN DIE DE VRIENDJES NIET ALLES GEVEN EN WEES EERLIJK MET DE ZOGENAMDE KANSGENERATOR
Mister_Solo - 7 januari, 2020 22:12
Bizar en ongelooflijk deze reactie, het gaat hier over een weggeefactie waar je alleen maar online voor hoeft te zijn !!!!!
MarcianoGP - 9 januari, 2020 09:28
Beste jaimy604, zoals het nieuwsbericht zegt is deze (en alle andere weggeefactie) voor iedereen. Dit wil zeggen dat er willekeurige winnaars worden getrokken uit spelers die op dat moment online zijn. Voor vragen over onze Toevalsgenerator kun je natuurlijk terecht bij de helpdesk. Dan vertellen zij je hier meer over.
anneke701 -
HOI zie iedere die knippernde T.V staan,met Gratis punten,nou ik krijg ze niet hoor,wat moet ik doen,¿¿¿ dank voor je reactie gr
Mister_Solo - 8 januari, 2020 17:26
Als je dat aanklikt zie je een video advertentie,na het kijken ervan ontvang je 20 munten.Als jij dit niet ziet komt dit waarschijnlijk door de instellingen van jouw pc.( geblokkeerd)
AlainGP - 8 januari, 2020 17:31
Hey Anneke701,

Wat vervelend om te horen dat je de muntjes niet hebt gekregen.

Ik heb snel even handmatig de muntjes aan je account toegevoegd!

Veel geluk met spelen!

-Alain

Jouw GamePoint Team
MoniqueBemelen -
kaps eens met steeds d zelfde namen geef iedereen eens een kans om te winnen
vriendjes van julliekeer op keer
DANDYLION55 - 8 januari, 2020 20:17
omavanjaycee heeft laats door fout van gp miljoenen gekregen ,en als beloning mag ze overal winnen en ook nog eens de sb winnen, hoe leg je dat uit aan mensen die zich hier rotstorten. en hoef geen antwoord van mr solo
MarcianoGP - 9 januari, 2020 09:49
Beste DANDYLION55, de fout hebben we hersteld door de Bingokaarten te vervangen door het juiste aantal Bingokaarten. De Munten die spelers hiermee hebben gewonnen, vóórdat de kaarten werden vervangen, kunnen we helaas niet verwijderen. Dit betekent niet dat deze spelers als 'beloning' overal winnen. De Toevalsgenerator werkt nog gewoon hetzelfde voor iedereen.
DANDYLION55 - 9 januari, 2020 11:26
schei toch uit met jullie toevalsgenerator die bestaat niet, namen van winnars staan al vast voor er 1 bal is gevallen en de vaste winnaars staan vast op jullie schijf gegraveerd dat is oplichting of niet dan
DANDYLION55 - 9 januari, 2020 21:25
omavanjaycee weer de sb gewonnen 700.000 punten met haar onterecht verkregen punten hoe erg kan je hier bedrogen worden
freebie2 -
wat een reactie van sommige mensen het is maar een spel je hoeft alleen maar online te zijn meer vragen ze niet wens iedereen heel veel s6 vanavond
MarcianoGP - 9 januari, 2020 17:12
Hoi freebie2, wij wensen jou ook veel succes vanavond!
ollekebolleke - 9 januari, 2020 12:03
oke gdm all zal il wel of zal ik niet even schrijven gisteren las ik nog waarom jij wilt winnen nou ik wil wel een prijsje waar voor niet ik heb nog nooit iets gewonnen en zit al 20jaar hier online ik zal er bij zeggen ik ben niet zielig hoor maar kom op zeg het is best moeilijk om uit 20.000 onliner.s jou uit te kiessen maar niks is onmogelijk toch we gaan er voor posetief blijven kan wel boos woordem maar daar win ik geen prijsje mee dus gp anders wacht ik nog wel 20 jaar whahahaha als ik dat red
MarcianoGP - 9 januari, 2020 13:12
Hoi ollekebolleke, bedankt voor je bericht! Bij deze weggeefactie hoefde je ons niet te vertellen waarom je graag zou willen winnen, online zijn in een spel/kamer naar keuze is in dit geval genoeg om kans te maken. Je moet inderdaad wel wat geluk hebben, zeker als er zoveel spelers meedoen. Ik wens je in ieder geval veel succes!
banjer43 - 9 januari, 2020 12:31
Leuk leuk leuk, ik vind dat GP dit goed doet. En ik vind eigenlijk dat prijzen naar betalende spelers moeten gaan, wel zo eerlijk. Top GP
MarcianoGP - 9 januari, 2020 13:13
Dankje, banjer43, en veel succes vanavond!
ollekebolleke - 9 januari, 2020 13:45
bedankt voor je vriedelijke berichtje marcano maar het stond wel in de shat van gp van zeg jij waarom jij wil winnen he was 8jannuari gisteren daar om typte ik het ook anders ook wel niet geregeerd maar als nog bedankt voor je bericht je vond ik wel liefwil geen wit voetje halen he als de mensen dat weer denken
MarcianoGP - 9 januari, 2020 17:11
Hoi ollekebolleke, geen dank hoor! In de chatmededeling staat inderdaad ''waarom wil jij winnen?'', we horen onze spelers namelijk graag in de chat en vinden het altijd leuk als het gezellig druk is tijdens een weggeefactie. In dit geval was het niet zo zeer bedoelt dat je perse antwoord moest geven om te winnen, maar hopelijk zien we je vanavond ook terug in de chat!
ollekebolleke - 9 januari, 2020 13:52
sorry ben de i vergeten