Bedankt voor jouw steun aan Australië

Bedankt voor jouw steun aan Australië
Op 10 januari wilden wij onze steun tonen aan Australië en onze Australische GamePoint Community, dus hebben wij een speciaal Australisch zorgpakket opgezet in de vorm van een persoonlijke aanbieding en hebben een deel hiervan gedoneerd aan het Rode Kruis in Australië.

Met jouw hulp hebben we in totaal €7.154,- opgehaald voor Australië!

Wij zijn erg dankbaar voor onze GamePoint Community en het feit dat onze spelers zo betrokken waren bij dit goede doel.

angelinanll9 -
Wowww super gedaan en zullen daar hardstikke blij mee zijn ook!

duivenkoningin -
FANTASTISCH! .
Joaquin_Phoenix -
Top
koffieleut22 - 15 januari, 2020 10:52
wat een geweldig bedrag !!!!!klasse
MarcianoGP - 16 januari, 2020 09:54
Bedankt allemaal! Toppers!
cmaartje - 15 januari, 2020 18:25
als ik mijn gratis muntjes op haal dan kan je ook nog 20 gratis krijgen maar dat werkt sins vanmiddag
niet meer , als ik op het icoontje van gratis druk krijg ik een raar flimpje te zien willen jullie daar even naar kijken groeten
jetson -
en nu leg die eruit vreemde zaken misschien
MarcianoGP - 16 januari, 2020 09:44
Hallo jetson, vreemde zaken?
We hadden gisteravond technische storingen. Deze zijn rond middernacht opgelost.
hillie54 -
De site ligt eruit. Wanneer lossen jullie dit op gp???????????
MarcianoGP - 16 januari, 2020 09:46
Hallo hillie54,
we hadden gisteravond inderdaad technische problemen. Het hele team heeft hier gisteravond hard aan gewerkt om ze op te lossen. Zoals je misschien hebt gemerkt zijn deze problemen rond middernacht opgelost. Excuses voor het ongemak en ik wens je nog veel speelplezier!
cmaartje - 16 januari, 2020 10:16
hij doet het weer moet je wel het hele ffilm kijken dan dan gaat hij weer verder djw groetjes
MarcianoGP - 16 januari, 2020 10:21
Helemaal top cmaartje! Inderdaad altijd het hele filmpje afkijken en dan de Muntjes claimen. En geen dank!
bleumke2 - 16 januari, 2020 11:52
SUPER Actie van jullie !!!
Shyra3 - 16 januari, 2020 12:23
Wanneer je gisteren opwaardeerde, dan zou je vandaag een verassing krijgen?!
weinig verrassends gezien.....
MarcianoGP - 16 januari, 2020 13:48
Beste Shyra3, je krijgt inderdaad vandaag een verrassing, maar geen zorgen het is vroeg.
Maar ik kan je vertellen dat je de verrassing rond 15:00 uur zult krijgen. Misschien iets eerder, misschien iets later.
HennyF8 - 16 januari, 2020 14:23
Hoi MarcianoGP.

Waar kan ik zien of ik die verrassing heb gekregen van gisteren?
MarcianoGP - 16 januari, 2020 15:30
Hoi HennyF8,
als het goed is zie je een pop-up, eenzelfde als die je in beeld krijgt als je een gift ontvangt. Ik heb ook gelijk even voor je gekeken en je hebt de verrassing om 14:56 uur ontvangen. Je kunt het natuurlijk ook terugkijken in je bank.