Krijg EXTRA Munten bij een uurlijkse gift!

Krijg EXTRA Munten bij een uurlijkse gift!

Vandaag is jouw GELUKSDAG! In plaats van elke 3 uur gratis Munten claimen, kun je vandaag de hele dag om het uur Munten claimen!

Dit betekent MEER Munten, MEER spellen en MEER kansen om te winnen!

Geniet van deze speciale traktatie en speel GamePoint Bingo!

 

ratjetoe13 -
wat leuk dat jullie dit doen.
ga zo door.
MarcianoGP - 16 maart, 2020 11:02
Hoi ratjetoe13, lien64 en Yanichu! Bedankt voor jullie reacties! Ik hoop dat jullie veel Munten hebben kunnen claimen!
lien64 -
morgen dat is geweldig vaker doen
Yanichu -
Dankuuuu!!!
loeske40 -
spelpunt loopt vast
wijgo -
Pop up met gratis life bingo loopt vast.Heeft ook geen kruisje
MarcianoGP - 16 maart, 2020 11:06
Hoi wijgo, bedankt voor je bericht! Inmiddels kun je het kruisje weer gebruiken! Geen problemen meer met vastlopen?
dobbelhans2 -
spel loopt vast
quincie1952 -
spelpunt werkt niet ,gratis bingo scherm kan je niet claimen
Mop32 - 15 maart, 2020 10:26
rikketik 2 .ook bij mij loopt het vast kan via kruisje niet weg klikken, doe er aub wat aan of geef is ff antwoord wel zo netjes
MarcianoGP - 16 maart, 2020 11:01
Hoi Mop32, excuses voor de late reactie. Je kunt inmiddels het kruisje weer gebruiken!
Rikketik2 -
bij mop 32 gaat het wel goed rikketik 2 niet :
Mister_Solo - 15 maart, 2020 10:39
Volgende probleem............het innen van dagelijkse giften (uurgiften) is via de app niet zichtbaar beschikbaar...........zal te maken hebben met de nieuwe animatie die nog niet voor de appgeimplanteerd is......en het oude scherm is gewoon verwijderd
sweetlove51 -
dacht dat gp overal andwoord op had maar sole weet altijd raad en ook gp medewerkers uitgesloten van bingo spellen maar solo zie je vaak winnen
Mister_Solo - 15 maart, 2020 10:44
En nu het volgende opmerkellijke waar ik tegen aanloop op deze spelsite.......

Leuke opwaardeerdactie (100%) voor spelers, behalve voor de SUPERVIPS
Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is, zal wel weer een bug zijn,want Svips zal men
toch niet gaan benadelen??
galicia1 - 15 maart, 2020 10:50
dus wel ik heb al 2x gebeld opwaarderen en niks extra, word er moedeloos van
galicia1 - 15 maart, 2020 10:50
dus wel ik heb al 2x gebeld opwaarderen en niks extra, word er moedeloos van
likeyouto - 15 maart, 2020 11:58



What do you want to do ?
New mailCopy

Kan de gifts niet zien dat ze bij inloggen ook gegeven worden.Bij de App gifts ook niets te zien.Word dit alsnog bijgewerkt GamePoint?

MarcianoGP - 16 maart, 2020 11:15
Hoi likeyouto, bedankt voor het doorgeven dat je de giften niet meer ziet. Ik heb even voor je gekeken en je ontvangt de giften wel succesvol op je speelnaam.
Ik wens je er veel speelplezier mee!
Mister_Solo - 15 maart, 2020 12:45
Gp, de banner met uursgift komt op dit moment nog steeds voorbij op de site, zondag 12.45 uur),echter is dat event al enkele uren afgelopen !
MarcianoGP - 16 maart, 2020 10:59
Hoi Mister_Solo, dankje voor het doorgeven!
Rikketik2 -
kan er weer op gp bedankt voor het oplossen ,heb wel veel puntjes gemist misschien komen die ook nog wel !!!
MarcianoGP - 16 maart, 2020 11:09
Hoi Rikketik2, fijn dat het opgelost is en geen dank! Ik wens je in ieder geval veel succes met het winnen van meer Muntjes!
Rikketik2 -
maar mijn gemiste puntjes van elk uur claimen en dat hadden er heel veel geweest wanneer komen die zou wel eerlijk zijn als ik alsnog extra munten krijg ik wacht er op bij voorbaat al dank
Mister_Solo - 16 maart, 2020 17:37
MarcianoGP geeft alleen antwoord op simpele vragen , wordt er iets moeilijkers gevraagd, sta je blijkbaar op onzichtbaar !
Rikketik2 -
G P ; is de typ inkt op ???? wacht nog steeds op antwoord , en zeker op mijn muntjes !!!!!!
Mop32 - 18 maart, 2020 12:09
MarcianoGp ik heb nog wel een goed toesenbord voor je, dan kan je eindelijk is typen en Rikketik2 is netjes antwoord geven !!!
Evelien070 -
Hoi misschien een ideetje iv.m. het coronavirus en dat er veel mensen thuis zijn om eens leuke aanbiedingen te doen qua opwaarderen in plaats van de kosten te verhogen en de het aantal punten te verlagen