GamePoint presenteert Live Bingo!

GamePoint presenteert Live Bingo!
Licht, camera, actie!

De camera’s staan klaar, onze presentatoren zorgen ervoor dat ze er goed uitzien, de Bingoballen worden extra mooi gemaakt en we maken ons klaar om jou de beste show van het jaar te geven!

Vanavond om 19:00 uur zullen jouw presentatoren Martijn & Tony de Bingoballen trekken en LIVE voor jou omroepen! We geven Munten en Lidmaatschappen weg als prijzen op de kaart, maar dat is nog niet alles! We geven ook extra prijzen weg tijdens de show en je hoeft alleen maar online te zijn en mee te kijken!

Zodra de eerste bal is getrokken is het niet meer mogelijk om Live Bingokaarten te claimen, dus zorg ervoor dat jouw kaart er klaar voor is! Klik hier om jouw GRATIS kaart te claimen!

We zien je tijdens de show!

EllyS24 - 17 maart, 2020 13:02
Snap er niks van! Bij mij werkt dat niet! Groetjes Elly
illusion1 - 17 maart, 2020 17:22
bij mij werkt hij ook niet
MarcianoGP - 17 maart, 2020 21:01
Beste EllyS24 en illusion1, onze excuses. Helaas waren er een aantal spelers die technische problemen ondervonden. Sorry voor het ongemak. Mocht je de liveshow terug willen zien, dan kun je dit doen via onze GamePoint Bingo Facebookpagina.
onlyCCCCC -
hoe kunnen de mensen meedoen slechte aktie dit van jullie te moeilijk hoe doen we mee of is het voor jullie vriendfen
MarcianoGP - 17 maart, 2020 21:05
Hoi onlyCCCCC, de Live Bingo is uiteraard voor iedereen! Er waren helaas wat technische problemen, waardoor niet iedereen optimaal kon genieten van de show. Onze excuses voor het ongemak. Gelukkig kon je wel nog steeds prijzen winnen, ook al kon je niet live meekijken naar de show.
onlyCCCCC -
spelpunt is niet leuk met dit soort dingen te doen
cokki3 -
zie helemaal niets meer
MarcianoGP - 17 maart, 2020 21:02
Hi cokki3, onze excuses dat je last had van de technische problemen. Als je wil kun je de liveshow terugzien op onze GamePoint Bingo Facebookpagina. Sorry voor het ongemak!
cokki3 -
zie niets meer hallo
NathalieDegenh -
Hallo
alexhetty -
buffone -
Waar vinden we de namen van de winnaars?
MarcianoGP - 18 maart, 2020 17:09
Hoi buffone, je kunt alle winnaars terugvinden in het nieuwsbericht door op ''klik hier'' te klikken of in het ingame nieuws door op de groene knop te klikken
draco2018 -
Op het moment dat de livebingo begon kon je geen ander spel meer normaal spelen. Sorry gp maar wordt het niet tijd dat jullie eerst zorgen dat alles werkt voordat jullie weer een keer live gaan?
Dit is nl iedere keer weer
AnnemarieTweety -
Ik had me erg verheugd op live bingo ,maar had geen beeld dus kon niks zien de balen bleven hangen .dat gebeurt ook in de normale bingo vaak erg jammer ,maar gp wel bedankt voor de 150 muntjes kan omdat ik niet naar buitenmag weer lekker bingo spelen
MarcianoGP - 19 maart, 2020 13:29
Hi AnnemarieTweety, we vinden het heel vervelend om te horen dat je niet van de live bingo kon genieten, terwijl je, je er zo op verheugd had. Wij werken er hard aan om onze liveshows zo goed mogelijk voor te bereiden, maar helaas waren er toch technische problemen. Ik wens je nog heel veel speelplezier en hopelijk brengen die 150 extra Munten een beetje geluk met zich mee!
devender - 18 maart, 2020 13:19
ik vond er niks aan alles zo traag pfff
NADlA -
vraagje, ben net mijn video aan het bekijken in plaats van 20 munten zijn het er 15 geworden waarom 5 munten minder vriendelijke groet nadla
Tissing1 - 18 maart, 2020 18:17
Ja , de kosten van de life show moeten eruit. Dus de reclamefilmpjes maar verlagen van 20 naar 15 punten
MarcianoGP - 19 maart, 2020 13:36
Hoi NADlA and Tissing1,
je kunt nu vaker video's bekijken, daarentegen is de beloning met 5 Munten verlaagd, maar uiteindelijk zul je per dag dus wel iets meer gratis Munten ontvangen, dan hiervoor. Alleen maar goed dus! Wens jullie er alvast veel speelplezier van!