Win Munten of een laptop in RoyalDice!

Win Munten of een laptop in RoyalDice!

Ben jij klaar voor een kans op de grote winst? Vandaag en morgen (19 en 20 maart) kun je Munten en zelfs een gloednieuwe laptop winnen!

Elke ronde die je speelt met een inzet van 500 of hoger telt! Dit betekent dat hoe meer rondes je speelt, hoe meer kansen je hebt om te winnen! De winnaar zal in de chat worden aangekondigd aan het eind van het evenement rond 20:00 uur!

Dobbel jij voor de hoofdprijs?

Speel RoyalDice!

 

Evelien070 -
Weer een beetje jammer dat de inzet 500 is. Dus weer een actie voor degene die hoge punten hebben. Misschien eens leuk om de mensen die regelmatig opwaarderen daar de namen van in een denkbeeldige pot doen en daar eens een gelukkige winnaar uittrekken. Of nog beter geen limiet stellen voor de inzet maar elke speler van GP de kans geven om een gelukkige winnaar te zijn!
Master_Yoda - 19 maart, 2020 11:35
Hoezo weer een actie voor voor die hoge punten hebben ?? Is een actie voor iedereen. Dat jij niet zoveel hebt......tja
MarcianoGP - 19 maart, 2020 12:49
Hoi Evelien070, waarom ''weer een actie voor degene die hoge punten hebben''? We houden regelmatig Weggeefacties voor iedereen, waarbij je alleen maar online hoeft te zijn. Zoals de Schrikkeljaar weggeefactie, live weggeefactie, live bingo, om er maar een paar te noemen in de afgelopen maand. Daarnaast vinden we het leuk om in verschillende kamers en inzetten dit soort evenementen te organiseren, zodat er voor ieder wat wils is. Zo waren er vorige week ook win acties in lagere kamers.
Evelien070 -
Matser_Yoda misschien beter opletten met je tja ........
Evelien070 -
MarcianoGP ik bedoelde niet weer een actie voor degene met hoge punten bedoel hier alleen mee dat het jammer is dat de inzet 500 is. En voor de rest hoor je mij niet over de vele acties.Jammer dat er niet begrijpend gelezen wordt!!!
happy1954 - 20 maart, 2020 14:49
Ik geef je gelijk Evelien en vind het eigenlijk schandalig om mensen zo op kosten te jagen. Niet iedereen is even verstandig en gaan hierdoor eigenlijk meer opwaarderen dan ze zouden moeten doen. Speel hier al jaren en heb Spelpunt zien veranderen van een gezellige club in een op geld belust Gamepoint. Je houdt van een spelletje wat je wint steeds minder over en de aanbiedingen voor het kopen van munten zijn nu iedere dag om de mensen maar zo veel mogelijk op te laten opwaarderen. Ik speel hier nog steeds graag en vind het aanbod van de spellen leuk, maar vind het er niet allemaal op vooruit gegaan.
henny1161 - 19 maart, 2020 12:05
waarom geen 3 uurlijkse gift
mickey8 -
Ik krijg ook geen gift, zou wel lekker zin.
mariette20 - 19 maart, 2020 12:30



What do you want to do ?
New mailCopy

vind het erg vreemd nu ik stop even , ik vind waarom veranderen jukllie ik heb er moeite mee om nu dobbel te spelen

MarcianoGP - 19 maart, 2020 12:40
Hoi henny1161 en mickey8, we hebben helaas een technisch probleempje, waardoor de 3 uurlijkse giften niet goed werken. We werken er momenteel hard aan om het op te lossen en we zullen het hier ook laten weten zodra dit is opgelost. Sorry voor het ongemak
aannnniiee1 -
waarom om krijg ik mijn 3 uur gifts nie
MarcianoGP - 19 maart, 2020 12:56
Hoi allemaal, de 3-uurlijkse gift werkt inmiddels weer! :)
HennySterkenbur -
waarom kan ik geen gifjes meer vesturen op facebook
Golo - 19 maart, 2020 18:10
Mooie vraag voor de Helpdesk en niet voor onder een bericht over een RoyalDice actie, maar ik beantwoord hem toch even snel.

Facebook heeft iets aangepast waardoor de giften niet meer werkten, hierdoor hebben we het uit moeten zetten om te onderzoeken wat Facebook heeft aangepast en hoe we het eventueel weer terug kunnen krijgen. Nog even geduld aub.
bleuoog -
ja hoor , weer zo'n domme winactie, inzet 500 of hoger ,komop zeg ,alsof de rest niet mee telt, bedenk iets originelers
Golo - 19 maart, 2020 18:11
Er zijn genoeg acties waar je niet voor hoeft te spelen, maar bijvoorbeeld alleen online hoeft te zijn. Sommige acties richten zich op specifiek speelgedrag. Vorige week hadden we nog acties specifiek in de 0 & 1 Muntenkamers. Zo wisselen we het netjes af.
buffone -
De 3-uurlijkse gift is een 1-uurlijks gift geworden. Geweldig! Bedankt.
Golo - 19 maart, 2020 18:09
Graag gedaan, en veel plezier ermee :)
valkparkiet37 -
weer dat gekke beeld waar je spel kan starten en in spel zelf ook dat hebben we al een tijd geleden ook gehad bah
eurotje64 -
Inderdaad en hier is het niet te spelen zo sloom!
co91 - 20 maart, 2020 04:05
met dit nieuwe spel speel ik nietvind het raar dus voor mij geen royal dice meerik weet ook niet de bedoeling van de verco91 20 maartanderingveel opgewaardeerd maar nu niet meer co 20 maart 2020
co91 - 20 maart, 2020 04:07
cspeel geen royal dice meer niks meer aan
o 91-- 20 maatr20204 4 uur
masy1 - 20 maart, 2020 08:07
goede morgen

waarom MOET je mee doen met testen???

zo jammer dit,ik krijg maar 3 dobbelstenen,raak me punten kwijt.

kun je nog ergens de oude spelen???

heel erg vervelend

gr masy1
bartje1401 -
Hoi masy1 Ik denk dat jij ook met chrome net als ik en dan is het spel niet te spelen. I speel u et de Opera browser daar speel je nog het oude spel.
Kootje09 - 20 maart, 2020 11:58
Hallo leuke aktie. MAAR WAAROM PAS BIJ 500 PUNTEN . Veel aktie s te vaak om hogere punten,zoals vorige week in een kamer van 750 punten . Gewoon bij alle inzetten plotseling iemand aanwijzen voor de laptop. Ik wil hem in ieder geval niet winnen.

Groetjes Kootje09.
marian24o4 -
sinds dat het vernieuwd is is tie heeeeel erg traag beetje jammer
marian24o4 -
sinds dat het verniuwd is is het spel heel erg traag
fokkie2 - 20 maart, 2020 18:13
Waarom kan ik geen munten meer ontvangen van vrienden.
freddy101 - 20 maart, 2020 18:23
hoi heb gisteren gekeken en wou het doen maar ik begrijpt het wel geld kwijt dus goede uitleg a.u.b.
nijmegen4 -
NIJMEGEN4

Hallo Spelpunt Heb je nog die filmpje van mij ik ben nog een keer een keer de film gezien maar ik kan niet terugvinden Het is wel een filmpje
nijmegen4 -
Hallo Spelpunt Heb je nog die filmpje van mij ik ben nog een keer een keer de film gezien maar ik kan niet terugvinden Het is wel een filmpje
nijmegen4 -
Hallo Spelpunt Heb je nog die filmpje van mij ik ben nog een keer een keer de film gezien maar ik kan niet terugvinden Het is wel een filmpje
brianwessel22 - 21 maart, 2020 09:40
Wie heeft er gewonnen? IK kan het nergens terug vinden. Alvast bedankt!
eelke -
volledig mee eens evelien
JansenK1 -
Geldbeluste site geworden!!!!
kanjer54 -
iedereen doet wat iv.m coronavirus en wat doet gamepoint in plaats van bij voorbeeld de komende 4 weken ieder uur een gift ,niet dus schandalig,schandalig,schandalig ze zijn alleen uit op het opwaarderen van mensen en dat in deze moeilijke tijd nogmaaals schaam jullie
RIESKAARTGRAAG -
Nou ik vind dobbelen niks meer aan. Geef maar de oude terug , deze is zo onduidelijk
pieterdina10 -
Hallo, Ik vind de nieuwe royal dice echt geweldig! iedere keer anders en dat maakt het leuk. Hou het er maar in.Dank , Dinie