Welkom bij de Spring Road

Welkom bij de Spring Road
De Lente is in volle gang bij GamePoint Bingo en wij nodigen je uit om ons te volgen op de Spring Road! Begin met het verzamelen van Vlinders en boek vooruitgang richting geweldige beloningen. Aan het eind van elke Bingoronde ontvang je ook een aantal Vlinders om je op weg te helpen.

Natuurlijk zijn er manieren om Vlinders in grotere aantallen te krijgen, zoals het spelen in hogere Bingokamers, meedoen aan een SuperBingo, het compleet maken van een Lente Verzameling en het claimen van je 3-uurlijkse gift, om er maar een paar te noemen. Er is zelfs een kans dat er een Vlinder door jouw spel vliegt; je hoeft er dan alleen maar op te klikken om deze te verzamelen!

Om onze nieuwste road te vieren, houden we vanavond om 20:00 uur een speciale Weggeefactie! Zorg dat je erbij bent en maak kans op Muntenprijzen, VIP en meer.

Speel nu om die mooie Vlinders te verzamelen en geweldige beloningen te verdienen!

Migido - 20 mei, 2020 13:59
Jaaa Super leuk weer een roadLeukste actie van gp vind ik toppie bezig! Dank jullie wel!
simba2014 - 20 mei, 2020 14:41
dit is de leukste spel van alles de road
chalinaa -
volkomen met jullie eens super leuk
MarcianoGP - 20 mei, 2020 17:20
Fijn om te horen en veel plezier allemaal! :)
Goudelsje2 -
heel erg leuk maar is dat alleen bij bingo.
sandy_simba_ - 20 mei, 2020 19:01
leukste spel van alles
Mister_Solo - 21 mei, 2020 11:11
Leuk Gp, maar stop met het uitgeven van fysieke prijzen. Echt zeer vele klachten zijn daarover, spelers wachten zelfs nog op prijzen van de road van Februari.

Geef spelers munten,of bingokaarten ....zijn er ook geen ontevreden gezichten.

Fijne dag all
Pretletter1965 - 21 mei, 2020 13:36
Mister solo moet je nu altijd commentaar leveren ik had mijn spullen zo binnen
nentie - 25 mei, 2020 16:10
Ik had ook prijzen maar die heb ik ook nog steeds niet binnen GP
MarcianoGP - 26 mei, 2020 10:42
Beste Mister_Solo, er zijn ook veel positieve reacties op fysieke prijzen die spelers winnen. Gezien de situatie duurt het voor sommige spelers iets langer, maar dit kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben.

Fijn om te horen dat je jouw prijzen snel hebt binnengekregen Pretletter1965 :)

Hoi nentie, waarmee heb je een prijs gewonnen?
AnnemarieTweety -
Hoera weer een leuke baan de spring road weer lekker veel muntjes krijgenzal de baan wel niet hellemaal halen maar maak niks uit vind het geweldig bedankt gp
MarcianoGP - 22 mei, 2020 13:38
Heel veel speelplezier AnnemarieTweety!
bonobeer - 21 mei, 2020 20:58
super leuk spel
coja71 -
tot wanneer duurt dat
Mister_Solo - 22 mei, 2020 17:10
Dinsdag 2 juni, 12 uur smiddags,zorg er dus voor dat je voor die tijd gewonnen munten/kaarten claimd .
elliewo -
Goedemiddag, Even een vraag ik heb gisteren de springroad gehaald ik zou daar een vip voor krijgen maar hoe krijg ik die .
MarcianoGP - 22 mei, 2020 13:39
Hoi elliewo, de VIP beloning komt er vanzelf aan. Je hoeft er dus zelf niets voor te doen. Nog heel even geduld.
Wimke3 -
deze vraag heb ik ook 22 mei de springroad gehaalt maar nu nog geen VIP gekregen durt wel lang ???
MarcianoGP - 26 mei, 2020 10:37
Beste Wimke3, deze prijs wordt dagelijks handmatig bijgeschreven. In dit geval is er dus een weekend overheen gegaan en is het niet raar dat je de prijs nog niet hebt ontvangen. Nog even geduld ;)
HennyF8 - 22 mei, 2020 21:11
Leuke actie, ik vind dit de leukste actievan gp.
ReneS974 - 25 mei, 2020 16:00
ik snap niet dat jullie die onzin van die eigen speler solo er steeds op laten staan die uitdager.
Mister_Solo - 26 mei, 2020 07:26
Ik ben GEEN eigen speler, en ook geen admin/host of medewerker van Gp, stop met beschuldigen !
MarcianoGP - 26 mei, 2020 10:49
Hoi ReneS974, Mister_Solo is geen medewerker/host. We halen alleen reacties weg als ze ongepast. :)
Ida1952 - 25 mei, 2020 16:23
krijg er geen punten bij .... na de melding dat ik 350 punten vrij heb gespeeld ..... dit is nu al de 2e keer ...hoe kan dit ???
Mister_Solo - 26 mei, 2020 07:27
Het kan zijn dat je beloning 350 vlinders ipv munten was,die vergissing wordt meer gemaakt door spelers. Fijne dag !
MarcianoGP - 26 mei, 2020 10:45
Hoi Ida1952, ik zie dat je gisteren om 16:17 uur de 350 Munten hebt ontvangen :)
ReintMeijer -
Heb de Spring Road gehaald, geweldig. Wat een leuk spel. Iedere keer weer genieten met die leuke roads.
MarcianoGP - 26 mei, 2020 10:42
Fijn om te horen ReintMeijer! :)
Ida1952 - 26 mei, 2020 12:35
ok sorry voor de overlast dan en heb ik niet goed gekeken zeker
MarcianoGP - 26 mei, 2020 16:03
Geen probleem hoor Ida1952, het gebeurd wel vaker dat spelers het missen of dat het misschien niet duidelijk te zien was. :)