Win 40x jouw inzet in GamePoint Bingo!

Win 40x jouw inzet in GamePoint Bingo!
Voordat de ronde in GamePoint Bingo begint, krijg je de optie om in te zetten op een bal waarvan jij denkt dat deze als eerste getrokken zal worden. Als je dit goed hebt geraden, win jij 40x jouw inzet!

Wil jij een kans wagen? Als je een kaart koopt, voordat de ronde begint, zie je een groene knop bovenin het scherm. Klik hierop en kies jouw bal en inzet!

Kun je niet wachten om de toekomst te voorspellen? Probeer nu je geluk uit!

Mister_Solo - 3 juni, 2020 12:49
Leuk idee ! Wordt het toch wel meer en meer een gok site van he , kom het alleen nergens tegen
op de site....zeker alleen te spelen via de app??

Voor 40x de inzet bij winst doe ik niet mee, deze moet dan 75x zijn
galicia1 - 3 juni, 2020 14:48
Winkans 1 op 75 zou zeggen kies 5 nummers waarvan als er 1 valt en dan 40 keer je inzet. 1 nummer is gewoon lot uit de lotterij geen kans.
smurf92 - 3 juni, 2020 16:00
Leuk idee,maar waarkan je die groene knop vinden?
Mister_Solo - 3 juni, 2020 16:17
Voor zover ik weet alleen via de app
MarcianoGP - 4 juni, 2020 10:20
Hoi Mister_Solo en smurf92,
Dit evenement werkt zowel in de nieuwe versie (nieuwere technologie/internet browsers) en op mobiel. Jullie spelen op dit moment via Flash (oude versie), dus ik raad aan om de Google Chrome browser te gebruiken, zodat je in nieuwe versie kunt spelen. Dit is ook zeker handig voor toekomstige evenementen!
Migido - 3 juni, 2020 16:36
Zovaak al geprobeerd maar die winkans is echt te klein. Ik doe er niet meer aan mee
els_1953_ - 3 juni, 2020 17:02
Ik zie geen knop
Mister_Solo - 3 juni, 2020 20:19
Klopt, werkt op dit moment alleen nog via de app
PijnenburgMmm -
Ik zie helemaal geen groene knop boven in zal wel een fabeltje zijn !
Mister_Solo - 3 juni, 2020 20:19
Het is geen fabel,echter werkt het nog niet via de website
MarcianoGP - 4 juni, 2020 10:32
Hoi els_1953 en PijnenburgMmm,

Dit evenement werkt zowel in de nieuwe versie (nieuwere technologie/internet browsers) en op mobiel. Jullie spelen op dit moment via Edge, dus ik raad aan om de Google Chrome browser of Edge Chronium te gebruiken, zodat je in nieuwe versie kunt spelen. Dit is ook zeker handig voor toekomstige evenementen!
corry1959 -
Paar x meegedaan geen schijn van kans...
hans1961 -
lijkt me leuk,alleen geen groene knop te vinden
Mister_Solo - 3 juni, 2020 20:18
Werkt nog niet via de website........
bingospellen4 - 3 juni, 2020 19:40
O ok zoveel keer meegedaan.
De kans is zowat 0 helaas
Mister_Solo - 3 juni, 2020 20:22
1 op 75 dus 1.3 %
Mister_Solo - 3 juni, 2020 20:24
Gp waarom al die reclame over deze optie op de website en in-game.....terwijl het niet te spelen is ?
nomaxim2002 - 3 juni, 2020 22:13
ik speel al jaren bingo en nu kan het ineens niet meer.doe er wat aan s.v.p
Mister_Solo - 3 juni, 2020 23:01
Ik adviseer je om even contact op te nemen met de helpdesk
lady31 -
zie geen knop gp
Wijntje1963 -
Wat een aktie, ineens is de groene knop weg, nou dan heb je wat aan die aktie, voor de aktie was die er nog aktie gaat in knop weg ?????
MarcianoGP - 4 juni, 2020 11:50
Beste Wijntje1963 en lady31,
ik zie dat jullie nog oudere internet browsers gebruiken die op de oude technologie draaien (Flash). Ik raad aan om een nieuwere browser, zoals Google Chrome te gebruiken om te kunnen spelen in de nieuwste versie. Dan zul je ook de groene knop zien en met dit evenement mee kunnen doen. :)
galicia1 - 4 juni, 2020 10:24
? MarcianoGP ik heb die knop gewoon zeg alleen dat de winkans te klein is en dat je voor wat je inzet wel 5 nummers zou moeten mogen kiezen ipv 1
MarcianoGP - 4 juni, 2020 11:48
Hoi galicia1, je hebt gelijk, heb je naam inmiddels weggehaald uit mijn reactie :) Bedankt voor je feedback!
Mister_Solo - 4 juni, 2020 10:40
@MarcianoGP, ik gebruik internet via de internetbrowser Edge( IE) en dat blijf ik ook doen !

Google Chrome voldoet niet aan mijn eisen
Daarbij is het van de zotte dat Gp voorschrijft welke browser ik zou moeten gebruiken
MarcianoGP - 4 juni, 2020 17:25
We raden aan om nieuwere browsers te gebruiken, zodat spelers kunnen genieten van de nieuwste updates en technologieën. Dat vind ik niet zo raar. Daarnaast is er natuurlijk ook de stopzetting van Flash eind dit jaar, dus updaten naar een nieuwere browser is straks een must.
zuidbroek52 - 4 juni, 2020 10:44
doe dat toch gratis man ja kans is veel te klein en heb je dat gezeur ook niet