Spin & Win!

Spin & Win!
Nieuw: Geef dagelijks een draai aan het rad en win extra Munten.

Beproef je geluk en upgrade naar de Golden Spin en win 10 keer zoveel!

Laat ons in de reacties weten wat jij vindt van de ons nieuwe rad van fortuin.

Go spin!

WenQui -
jullie zijn mooie raddraaiers maar ik krijg helemaal niks dus geen duim voor gp
TonyGP - 19 juni, 2020 10:10
Hi WenQui!

Het zou heel goed kunnen dat jij een browser gebruikt die nog steeds de Flash versie van GamePoint Bingo draait. Als dat zo is, dan krijg jij het rad inderdaad niet te zien. Deze is alleen beschikbaar in de nieuwste versie van het spel.

Gelukkig zien wij dat jij ook een mobiele speler bent en de laatste versie van de app op jouw telefoon hebt staan. Dit betekent dat jij op jouw mobiele telefoon of tablet het rad wel hebt gezien en al hebt kunnen draaien!

Wij hopen dat jij een beetje geluk hebt gehad !
Mister_Solo - 18 juni, 2020 22:17
Frappant dat ze me jaren geleden nog op me vingers tikten omdat ik van mening was dat het een gok site werd, want dat was absoluut NIET waar...en zie daar wat een gok items ze nu steeds toe blijven voegen , binnenkort zal er ook wel soort BlackJack te spelen zijn hier
TonyGP - 19 juni, 2020 10:35
Hi Mister_Solo!

De definitie van gokken is "het beoefenen van een kansspel met als doel het halen van geldelijk gewin". Dit is niet het geval bij GamePoint.

Tevens is de eerste Spin van de dag geheel gratis en vrijblijvend. Willen spelers toch voor dat beetje extra gaan, dan kunnen zij hier zelf voor kiezen.

Tot slot is Blackjack geen kansspel, juist omdat hier techniek en tactiek belangrijk zijn. Je kan dit vergelijken met Poker wat ook geen kansspel is.

Heb je nog meer vragen, stel ze dan gerust. Wij wensen jou nog een hele fijne dag!
mary57 - 18 juni, 2020 22:48
Heb weer opnieuw ingelogd en ik krijg geen rad te zien. Heb een chromebook van nog geen half jaar oud en speel dus op google chrome. Mijn man heeft een oudere pc en die krijgt het rad wel.
Log in via gamepoint.com dus ga ervan uit dat ik dan ook de nieuwste versie van bingo krijg?
Mister_Solo - 18 juni, 2020 23:00
Dan zal het waarschijnlijk afhankelijk zijn van welke browser je gebruikt, ik krijg het ook niet zien ,vind het best.
TonyGP - 19 juni, 2020 10:16
Hi mary57!

Wat Mister_Solo zegt klopt. Het hangt van het type browser af of jij de nieuwe functie wel of niet te zien krijgt. Als Chrome gebruiker krijg je de nieuwste versie wel te zien met een 64-bit systeem, maar omdat jouw systeem op 32-bit draait, krijg jij nog steeds de Flash versie te zien.

Je kan natuurlijk altijd even stiekem inloggen op de PC van jouw man om die gratis Spin te pakken aan het begin van de dag. Heb jij een smartphone of tablet, download dan de laatste versie van de app. Hier is de nieuwe functie ook beschikbaar!
Wimke3 -
Wat TonyGP typt klopt nix van gebruik Chrome en heb 64 bit systheem en zie ook geen RAD komen krijg hier blauwe pagina en het laden stop bij 30% na 3 minuten loopt het pas door daarna wel alle aanbiedingen dubbel wegklikken 6-7 dingen Wel nieuw vesie bingo maar de verzameling is de oude dus mooi zooitje gamepoint
RuudV32 -
waner mag ik aan rad draai
nelleke1 -
jullie veranderen te veel met welke brouwser ik ook speel win niks,toch maar raar dat je met een anders brouwser moet spelen om het rad te spelen.dus bekijk het maar.en heeft niks met de geluksgenerator te maken zoals jullie zeggen.bij jullie zijn het de grote die winnen en de kleintjes niks.verlopig even genoeg van jullie.
Mister_Solo - 19 juni, 2020 11:45
@TonyGP, zal ik je laten lezen/weten hoe dan de grote meerderheid der spelers denkt over Gp in de huidige vorm? Een ordinaire gok site , behendigheidspellen zoals Poker zijn verworden tot gok/geluks spellen.

Geld verdienen staat op plek 1 voor Gp,en dat is oke als commercieel bedrijf. De tijd van een gezellige spellensite ligt definitief achter ons.

Ik kan je heel wat vertellen over Sp van vroeger, alleen het lijkt erop dat dat verleden niet meer genoemd mag worden.

Wens jullie veel suc6 met het verder uitbouwen van deze verkapte gok site.

Mocht je nog meer vragen hebben,laat me maar weten . Fijne dag !
mary57 - 19 juni, 2020 12:45
Ik ben het deze keer helemaal met je eens Solo. Als je alleen al kijkt dat supervip per jaar 50% duurder is geworden, en dan krijg je wel "gratis" munten erbij, maar ik vind dat ik zelf mag beslissen of ik opwaardeer of niet en nu beslist gp dat voor mij als ik supervip wil worden en daar bedank ik voor en met mij vele andere spelers.
HennyF8 - 20 juni, 2020 17:46
Ben het helemaal met Solo eens.
Marianv731 -
waarom kan ik op mijn ipad gamepoint bingo niet openen hij laad wel maar dan stopt het halvewege
dagpauwoog -
Ik vind dat als er iets aangeboden word, dat iedereen daar mee van mag genieten, ongeacht welke browser je heb.
Maar dat is mijn mening.
mary57 - 20 juni, 2020 10:05
@dagpauwoog ben ik het helemaal mee eens. Ik heb een bijna nieuwe laptop die niet geschikt zou zijn volgens gp dus. Degenen die deze acties bedenken zouden moeten zorgen dat het zo werkt dat iedereen aan het rad kan draaien.
Wijntje1963 -
Dit is weer een voorbeeld van hoe eerlijk het gaat bij jullie, krijg geen rad te zien, als je het introduceert doe het dan voor iedereen, ik betaal ook weet je. Als je dan iets copieert van een andere site, bingo blitz heeft dit al jaren, doe het dan goed.
Mister_Solo - 24 juni, 2020 11:42
Goed om te weten, er is een update beschikbaar van Edge.
Daarna ben je weer helemaal up to date , en kun je op Gp dus gebruik maken van de nieuwste features.

Fijne dag all