Welkom bij het Beach Resort

Welkom bij het Beach Resort
De zomer hangt in de lucht bij GamePoint Bingo en we nodigen jou uit om met ons mee te gaan naar ons eigen Beach Resort! Begin met het verzamelen van Bloemen en boek vooruitgang richting geweldige beloningen.

Natuurlijk zijn er manieren om Bloemen in grotere aantallen te verdienen, zoals het spelen in een hogere Bingokamer, het meedoen aan een SuperBingo en het verzamelen van je 3-uurlijkse Gift, om er een paar te noemen! Het kan zelfs zo zijn dat er een Bloem door jouw spel zweeft, je hoeft er dan alleen maar op te klikken om hem te verzamelen!

Speel nu om die mooie Bloemen te verdienen en geweldige beloningen te krijgen!

zuchtjewind -
Ik vind dit echt een leuke toevoeging aan het spel. Net zoals met de vlinders de afgelopen keer. Extra uitdaging, extra lol.
Golo - 22 juni, 2020 14:44
Fijn om te horen!
Mister_Solo - 22 juni, 2020 13:56
Leuk weer die road !

Zit 1 fout in die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken, Gp check eens de beloning bij level 43
Mister_Solo - 23 juni, 2020 19:02
Nog steeds zit de fout er in, zelfs geen reactie van iemand van Gp, beschamend zeg
wil28 - 22 juni, 2020 14:10
Heel leuk weer ,maar als het net zo gaat als in spring road ?Had de tad gewonnen moet nog mijn prijs krijgen. zeer terleurgesteld.
MarcianoGP - 24 juni, 2020 10:22
Hoi wil28, helaas had je niet de tas gewonnen, omdat deze al vergeven waren. In plaats daarvan had je een vervangende Muntenprijs gekregen.
Mister_Solo - 22 juni, 2020 14:18
Gp, graag dat scherm anders toepassen bij het winnen van een prijs, komt vol in je beeld te staan, zo irri.....en al helemaal als je in een zelf kras spel zit !! Dank !
sandext2 -
waar is die dabber voor 10% meer bloemen?
Migido - 23 juni, 2020 08:46
Dat vroeg ik me ook af
MarcianoGP - 23 juni, 2020 14:18
Hoi sandext2, migido en roseetjes, deze Dabber komt binnenkort! Nog heel even geduld :)
roseetjes -
duurt wel he
roseetjes -
ik had nl dezelfde vraag waelke dabber is het
ReneS974 -
Gp zouden jullie dat irritante commentaar van die mister solo aub willen verwijderen wat een oud wijf zeg
sloddervosje - 23 juni, 2020 01:33
Het is een echt gezellig spel, maar waarom altijd alleen bij bingo ? zou bij rummy of andere spelen ook gezellig zijn.
Migido - 23 juni, 2020 08:49
Jaa leuk weer een road Wanneer komt de dabber voor 10% meer?
MarcianoGP - 24 juni, 2020 09:32
Hoi Migido, deze komt binnenkort!
Geniet ervan!
zuster6 -
waarom loopt bij mij de bingo niet verder dan 30 procent ik vind het heel jammer dat ik niet meer kan spelen heb alles al geprobeerd
MarcianoGP - 24 juni, 2020 09:35
Hoi zuster6, vervelend dat je dit krijgt. Je kunt het beste even je internet geschiedenis verwijderen / cache legen en dan opnieuw proberen.

Mocht je hier hulp bij nodig hebben, of lukt het niet, neem dan even telefonisch contact op, dan kunnen we je het beste helpen. Succes!
aidy -
hartstikke leuk weer van jullie, heb alleen nog geen bloem voorbij zien gaan maar ga zo door toppie
jatuurlijkniet -
de bloemen zijn dun gezaaid ik heb er nog niet 1 voorbij zien komen
en ook ik kan de 10% dabber niet vinden
MarcianoGP - 24 juni, 2020 10:04
Hoi aidy en jatuurlijkniet, hopelijk zien jullie snel wat meer Bloemen voorbij komen!
De speciale Dabber komt binnenkort! Nog heel even geduld.
HennyF8 - 24 juni, 2020 13:16
Wanneer krijg ik mijn prijzen van de vorige road, heb nog steeds niks gekregen.
Mister_Solo - 24 juni, 2020 17:04
Tja ik hoor en lees dat regelmatig in de bingorooms. Ikzelf heb nog een klein prijsje tegoed van de road van februari, maar reken allang nergens meer op.

Daarom kunnen ze beter alleen munten en of bingokaarten weggeven bij die Roads , die trouwens erg leuk zijn om te spelen.
HennyF8 - 25 juni, 2020 16:25
Hallo gp, zou ik miscchien antwoord op mijn vraag kunnen krijgen. Bellen heeft geen zin, ik wacht al meer dan 3 weken op een andere vraag die ik had, veel contact over geweest met jullie en ook nog steeds geen antwoord, vandaar hier dan maar vragen.
MarcianoGP - 29 juni, 2020 11:38
Hoi HennyF8, Mister_Solo en Evelien070,
het zou heel goed kunnen dat prijzen van de vorige road nog niet geleverd zijn. Door de huidige situatie duurt dit een stuk langer dan we gewend zijn, maar we krijgen nog dagelijks berichten binnen dat de prijzen nog worden ontvangen, dus ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben. Voor meer informatie en vragen over prijzen, kun je toch het beste even contact opnemen via de helpdesk.
Evelien070 - 25 juni, 2020 08:25
Eerlijk is eerlijk, erg leuk die Road, al vraag ik me wel af hoe je het einde kan halen. Ook wil ik nog even opomerken dat ik van de vorige road nog een prijsje tegoed heb en zal het dan ook op prijs stellen als ik deze ontvang.
Mister_Solo - 25 juni, 2020 10:43
Hoe je het einde van de road kunt halen? Door heel veel te spelen, en dan vooral in de hogere kamers, en max aantal kaarten kopen per ronde