Win 40x jouw inzet in GamePoint Bingo!

Win 40x jouw inzet in GamePoint Bingo!
Voordat de ronde in GamePoint Bingo begint, krijg je de optie om in te zetten op een bal waarvan jij denkt dat deze als eerste getrokken zal worden. Als je dit goed hebt geraden, win jij 40x jouw inzet!

Wil jij een kans wagen? Als je een kaart koopt, voordat de ronde begint, zie je een groene knop bovenin het scherm. Klik hierop en kies jouw bal en inzet!

Kun je niet wachten om de toekomst te voorspellen? Probeer nu je geluk uit!

Mister_Solo - 31 juli, 2020 13:04
Ik ben het hier niet mee eens, aangezien de kans 1:75 is ,zou naar mijn mening de winst bij het juist raden van het nummer 75x de inleg(ipv 40x) moeten zijn.....daarom doe ik hier dus NIET aan mee
GPvincent - 31 juli, 2020 21:08
Hoi Mister_Solo,

We waarderen je feedback en zullen de feedback doorgevne aan het Bingo-team. Zij zullen het dan meenemen in hun toekomstige beslissingen!

M.v.g,

GamePoint
shirIey - 31 juli, 2020 14:52
ben het volkomen met je eens 40x je inzet is te weinig, doe er dus ook niet aan mee
GPvincent - 31 juli, 2020 21:09
Hoi ShirIey,

Zoals we al op Mister_Solo gereageerd hebben, waarderen we de feedback. We zullen dit doorgeven aan de mensen die hierover gaan. Bedankt!
HuubV5 - 31 juli, 2020 17:06
Je kunt beter 150 x de inzet geven bij juist geraden nummer , 40x dit is veel te weinig en de kans is al nihil , bij 150x de inzet heb je kans dat spelers het gaan proberen omdat het een beetje aantrekkelijk is of kan zijn ,
GPvincent - 31 juli, 2020 21:10
Hoi HuubV5,

We waarderen dat je tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. We zullen de feedback meenemen in onze toekomstige beslissingen over het raden van het balnummer. Bedankt!
Dordtenaar078 - 31 juli, 2020 18:41
IS dit ook op toeval gebasseerd? Want dan weet ik genoeg
GPvincent - 31 juli, 2020 21:12
Hoi Dordtenaar078,

Ook dit spel wordt geregeld door onze extern gecertificeerde nummergenerator. Deze generator zorgt er ook bij dit spel voor dat het eerlijk verloopt voor alle spelers.
Sarona -
ik kan niet op mijn bingo Romy37 wat kan ik doen wil uw míjn daar een mailtje sturen na [email protected] ik hoor het wel van uw romy
AlexGP - 3 augustus, 2020 19:13
Hoi Romy,

We hebben je een mail gestuurd! Houd ook je ongewenste mailbox in de gaten.
miepie1934 - 3 augustus, 2020 16:52
ik heb zaterdag 2 kaarten ontvangen 1 week vip en 200 munten maal nog een maal is samen 2 vip en 2x 200 is 400 munten
AlexGP - 3 augustus, 2020 19:12
Hoi Miepie1934, Je kan nu al op //www.gamepoint.com/zomer je cadeau ophalen, maar enkel met de speelnaam die op de kaart staat.
miepie1934 - 3 augustus, 2020 16:53
waar kan ik de kaarten in loggen die ik ontvangen heb